15 Νοεμβρίου 2009

Mια ειλικρινής κατάθεση για τον κ. Παντούλα...

Αδερφέ συγνώμη αλλά οφείλω να στο επισημάνω.
Δεν ξέρω κατα πόσο θα μετρήσει η άποψη μου αλλά θεωρώ χρέος μου απέναντι σε αυτό που ονομάζουμε "δίκιο" να καταθέσω και την δική μου μαρτυρία.
Τον Παντούλα τον γνώρισα σε ένα συνέδριο για την παιδεία το καλοκαίρι στην Κάλυμνο.
Έχεις γνωρίσει ποτέ άνθρωπο που σε 5 λεπτά να βάζεις το χέρι σου στην φωτιά πως δεν πρόκειται να μιλήσεις με πιο γλυκό άνθρωπο;; Ε, εγω το έπαθα και πίστεψέ με δεν είμαι μωρόπιστος ούτε κανένας μπαγλαμάς απο τους γνωστούς.
Αφού μιλήσαμε αρκετά (λόγω του οτι...


ήταν πατριώτης μου... κατάγομαι απο Γιάννενα) πήρα αμέσως τηλέφωνο τον πατέρα μου (που έχει επαφές ακόμα με το χωριό μια και μένουμε εδω και 30τόσα χρόνια στην Ρόδο) για να μάθω περισσότερα, γιατί ο άνθρωπος μου έκανε τρομερή εντύπωση.
Η απάντηση ... χρόνια γυμνασιάρχης στο σχολείο που πήγαιναν όλα μου τα ξαδέρφια. Ο άνθρωπος άφησε εποχή. Εγώ δεν θυμάμαι ούτε τον τελευταίο μου Λυκειάρχη και εκείνα στάζουν μέλι όταν μιλάνε για αυτόν τον άνθρωπο...
Έχω διαβάσει μύριες όσες μαλακίες που έκαναν στελέχη και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Θέλω να ξέρεις πως ήταν η πρώτη φορά που είπα... "τι μαλακίες είναι αυτές ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ." Και αποκλείεται γιατί απλά δεν "κολλάει" με αυτό που είδα και αντιμετώπισα... όχι ο ξυλοδαρμός που αναφέρεται... αλλά ούτε καν το αποδεκτό πλέον στην ελληνική κοινωνία μπινελίκι γνωστό και ως "φραστική επίθεση".
Αυτά... καθαρά γιατί είναι κρίμα να γ... ανθρώπους που θέλουμε άλλους 299 σαν και αυτόν στην βουλή και οποιαδήποτε εκφανση του Δημ. Βίου μας.
Και στο ξαναλέω, ήταν τέτοια η εντύπωση που μου έκανε που και σε βίντεο να το έβλεπα πάλι δεν θα το πίστευα...
Φιλικά
Θόδωρος
.
Δημοσίευση σχολίου