GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο ένοχος θίασος της Ολυμπίας...

Μια πρόταση αποκατάστασης του λόγου απέναντι στον εκβαρβαρισμό. . Του Μιχάλη Χαραλαμπίδη . Τόσο η καταστροφή από τις πυρκαγιές στην Ολυμπία ...

Μια πρόταση αποκατάστασης του λόγου απέναντι στον εκβαρβαρισμό.
.
Του Μιχάλη Χαραλαμπίδη
.
Τόσο η καταστροφή από τις πυρκαγιές στην Ολυμπία όσο και το τσιμέντο του Φαλήρου είναι αποκαλυπτικά της Πολιτικής ως ηλεκτρονικός λαϊκισμός, ως εμπαιγμός, ως απάτη που αναλύω στο νέο μου βιβλίο «Από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. στο ΚΚΚΑΣΟΡ ο εκφυλισμός ενός ιστορικού εγχειρήματος» και αναφέρεται στις ολοκληρωτικού τύπου μεταλλάξεις αυτού του μορφώματος.
Η πυρκαγιά, η καταστροφή, το τσιμέντο οι πράξεις τους δηλαδή αποκαλύπτουν την υποκριτικότητα, το ψέμα, τον ολοκληρωτικό χαρακτήρα του προπαγανδιστικού λόγου τους. Είναι μια γνωστή μεθοδολογία αυτού του τύπου των ομάδων που θέλουν να συντηρηθούν στην εξουσία. Σε αυτές υπάρχει χάσμα λόγου και πράξης.
Η ηγεσία του ΚΚΚΑΣΟΡ έρχεται στην Ολυμπία μετά το δράμα, μετά τα καταστροφικά και ...

εγκληματικά αποτελέσματα των πράξεων της, της αδράνειας, της αδιαφορίας, της ολιγωρίας της. Έρχεται «Κατόπιν εορτής».
Πολύ αργά «σκέφθηκαν» την Ολυμπία. Την «σκέφθηκαν» μετά την περιχαρή επίσκεψη τους την στιγμή της καταστροφής. Οφείλουν μάλιστα να πουν στον Ελληνικό λαό γιατί ήταν περιχαρής όταν καίγονταν η Ολυμπία; Αυτό προκύπτει από την εικόνα στην τηλεόραση κατά την επίσκεψη τους.
Όπως αργά σκέφθηκαν το πρότυπο της Βαρκελώνης. Το σκέφθηκαν μετά την μεγαλύτερη διεθνώς συσσώρευση ασχήμιας και τσιμέντου σε έναν όρμο. Όχι οποιοδήποτε όρμο. Στα «θαλάσσια Προπύλαια της Ακρόπολης» όπως τα ονόμασα το 1995(1). Τον όρμο του Φαλήρου. Ένα έγκλημα που βρίσκει τους ίδιους ενόχους απέναντι στην παγκόσμια κοινότητα η οποία θεωρεί την Ελλάδα πνευματική και αισθητική της πατρίδα.
Τόσο η Ολυμπία όσο και το Φάληρο μπορούσαν να ενταχθούν σε άλλου τύπου σχεδιασμούς με αφορμή τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 αλλά και πριν. Αυτό που πρότεινα ως σχέδιο αλλά και αντιστεκόμενος στην επερχόμενη καταστροφή τους(2).
Αυτοί όμως οι άνθρωποι της γκρίζας όχι της πράσινης ταυτότητας ήταν απέναντι μου, πολέμιοι. Οι ίδιοι υπονόμευσαν την ιδέα των νέων πόλεων όπως της Ρωμανίας και όχι μόνον. Στην Ολυμπία μάλιστα ακυρώθηκε με παρέμβαση τους η συμφωνημένη με τον τότε Δήμαρχο της Γιάννη Σκουλαρίκη ομιλία παρουσίασης του γνωστού σχεδίου μου(3). Αν είχε προϋπάρξει από τότε μέριμνα, αν την σκέφτονταν το 2004 ο ιερός αυτός τόπος δεν θα ήταν ανοχύρωτος από παράξενες επιβουλές, όπως συνέβη το καλοκαίρι του 2007.
Το θέαμα όμως του διευρυμένου περιφερόμενου ένοχου θιάσου προχθές στην Ολυμπία, όπως ένας παρόμοιος, ορισμένους μήνες μετά την πυρκαγιά, αναδεικνύει ζητήματα στα οποία αναφέρθηκα τότε με δήλωση μου που απευθύνονταν προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον Πρόεδρο της Βουλής. Η ηγεσία του ΚΚΚΑΣΟΡ εισάγει νέα ήθη, μάλλον αντί - ήθη τα οποία υποβαθμίζουν την πολιτική και δημόσια ζωή. Αναφέρομαι για αυτά τα χαρακτηριστικά, την ταυτότητα της στο νέο βιβλίο ως φαινόμενα που υπονομεύουν την Δημοκρατία.
Η διανοητική κλοπή, η πειρατεία, η αρπαχτή, η κουτοπονηριά, το ψέμα δεν έχουν να κάνουν με τα Ολυμπιακά ιδεώδη, με το πνεύμα της Ολυμπίας, ούτε τα ήθη μιας πολιτισμένης Ευρωπαϊκής Δημοκρατικής χώρας που αντλεί τα πρότυπα της από την κλασική Ελλάδα. Ανήκουν σε άλλες σφαίρες και άλλες Περιφέρειες.
Ποτέ όμως οι αντί - αξίες , οι φορείς, οι εκφραστές τους δεν ήταν παραγωγοί επινοήσεων, αυθεντικότητας, δημιουργιών, αναγεννητικών πράξεων, ατμόσφαιρας πολιτισμού, ομορφιάς και όχι Κιτς.
Απόδειξη και η χθεσινή εικόνα του θιάσου της Ολυμπίας. Μια νομενκλατούρα που διάβαζε συλλαβίζοντας άναρθρα και ακατέργαστα – πέτρες παρά λόγια - τα κλοπιμαία της σε μια επιχείρηση εικονικής γραφειοκρατικής διακυβέρνησης.
Για ζητήματα όπως αυτά της Ολυμπίας, του περιβάλλοντος, της υπαίθρου, των αγροτών της περιφέρειας(4) που η ιστορία την βρίσκει ένοχη.
Δεν νομίζω ότι αυτό το θέαμα είναι αντιπροσωπευτικό της ποιότητας, των δυνατοτήτων, των προσδοκιών της χώρας και του ήθους μας.
Ένας κύκλος διαλόγου με κινήσεις πολιτών και τοπικούς θεσμούς της Πελοποννήσου μπορεί να αποκαταστήσει τον λόγο απέναντι στις πέτρινες λέξεις των γραφειοκρατών, αυτό το είδος του εκβαρβαρισμού. Προσκαλώ λοιπόν σε αυτόν τον διάλογο όλους τους συντελεστές του θιάσου. Μπορούν να έρθουν με τους συμβούλους τους Έλληνες ή Αλλοδαπούς. Είναι γνωστό όμως ότι φοβούνται τον διάλογο. Ιδιαίτερα μαζί μου.
--------------
ΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑ 2η Έκδοση. Εκδόσεις Στράβων.
Στο ίδιο
Αγροφιλία Αγροτική Αναγέννηση – Νέα Αγροτικότητα 4η Έκδοση. Εκδόσεις Στράβων και Ελληνική Ποιότητα και Ανάπτυξη η Νέα Συμμαχία.
Όπως 3
Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη

14 σχόλια

  1. Καλά, ο Χαραλαμπίδης ακόμα δεν έχει πάρει χαμπάρι πόσο γραφικός έχει γίνει εδώ και χρόνια?
    (Αλήθεια, τι θελει να πει ο ποιητής με το ΚΚΚΑΣΟΡ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..ποίο το περίεργο ?

    Οι γνωστοί μουνίκακες του ΤΕΕ που εβαζαν εμπόδια ακόμα και για το γεφύρι της Ρεματούλας
    και τον επαρχιακό δρόμο..ανω - κάτω Στάνης και φυσικά σε ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ.

    Ενώ ο Αυτοκράτωρ Γεώργιος ΑΝΑΘΕΤΕΙ
    ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΙΣΧΡΑ ΕΡΓΑ ΔΙΣ
    ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΚ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.
    - ΤΕΕ .μούγκα !

    ΜΟΥΓΚΑ ή ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΕ Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΠΟΤΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ.
    ΑΠΟ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ...ΑΣΠΡΟ ΥΓΡΟ.
    ΚΑΙ ΠΝΙΓΗΚΑΝ ?

    ΕΕΕ !!! ΤΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι εννοείτε κ.Χαραλαμπίδη με τον όρο ΚΚΚΑΣΟΡ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάει, αποτρελάθηκε ο Μιχάλης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω κρίμα το παιδι,κάποτε ήταν πολλά υποσχόμενο.

    Τώρα ξεπερνάει και τον Λεβέντη σε γραφικότητα.

    Τουλάχιστον με τον Λεβέντη γελάς ενώ μ' αυτόν μόνο βαριέσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΗΧΑΛΗ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΖΗΣΑΜΕ ΔΙΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΔΡΕΑ -ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΜΙΑΛΑ ΣΤΗΝ ΥΓΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙΟ ΜΙΧΑΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα καλα ρε μαλακα μου ....Μιχάλη Χαραλαμπίδη, τοσο πολυ βουρλο εισαι? Πανε σε κανενα μοναστηρι να σε ενεργοποιησουνε οι καλογεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για μενα ειναι σημαντικο οτι δεν εξηγει πουθενα τι σημαινει ΚΚΚΑΣΟΡ. Προφανως επειδη είτε υποθετει οτι ολοι εχουμε διαβασει το βιβλιο, αρα ξερουμε, είτε μας μαλωνει νοητα αν δεν το ξερουμε, επειδη δεν εχουμε διαβασει το βιβλιο. Ειναι ξερετε δειγμα ιδιαιτεροτητας του εγωκεντρισμου, να λανσαρεις εναν νεωτερισμο και να τον χρησιμοποιεις άνευ επεξηγησης, θέτοντας τον ακροατη σου σε δυσκολη θεση και υπονοωντας οτι ηταν υποχρεωμενος να σε εχει παρακολουθησει με ευλαβεια (αλλη ορεξη δεν ειχε ο ακροατης σου) και να γνωριζει τι εννοεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θανατος στην αστικη δημοκρατια παρτε τα κεφαλια των αστων O αγωνας και η γιγαντωση του λαικου μαζικου κινηματος ο φοβος των αστων- ο τρομος της ολιγαρχιας..κομμουνιστες ριζοσπαστες ανενταχτοι αριστεροι αριστεριστες αναρχικοι σοσιαλιστες οικολογοι με ταξικη συνειδηση ..ολοι μαζι για ενα δυνατο ενωμενο λαικο κινημα για την λαικη εξουσια για την ΛΑΟΚΡΑΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 9.05
    TU NON SEI , UNO DEGLI ..ITALIANI.
    CIO' SI DEDUCE DAGLI ERRORI ORTIGRAFICI CHE SI VEDONO NEL TUO TESTO.
    QUINDI, LASCIA STARE GLI ..ITALIANI DEL PASOK E VAI AD IMPARARE IL GRECO MODERNO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 8.31
    NO E COSI PER LI ERRORI SI: ERO A NAPOLI CON NIKOLAKIS KLI....
    RAUL- MANOLI KARAK...-DOLA NO LO SO CI SEI PERO LA VERITA E :MICHELE NO STA BENE !ALORA LASHIA STERE IL GRECO MODERNO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκπληκτικό πόσοι έχουν μυριστεί τον περίεργο Χαραλαμπίδη {Λιάπη;}!

    Είναι εκείνος ο ζαβλακωμένος που προπαγάνδιζε την ίδρυση μιάς πόλεως, που θα την ονομάζαμε λέει... Ρομανία!

    Βλαχόγυφτε ιταλορουμάνε, δεν πας πουθενά αλλού με τα κουβαδάκια σου;
    Αλήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι τόσο βλαξ ( άκου «πόλις Ρομάνια»! ) που σε σχέση με άλλους ( εννοώ τους γερμανούς πασόκους ) είναι εντελώς ακίνδυνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση