GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Mαλβίνας στάιλ...

Τα χλιδάτα σκάφη περισσότερα από τις βάρκες! καρατσεκαρισμένο Νο 20 . Επειδή ΕΔΩ δεν υπάρχει χειμώνας και καλοκαίρι, χουζούρεμα κάτω από το...

Τα χλιδάτα σκάφη περισσότερα από τις βάρκες!
καρατσεκαρισμένο Νο 20

.
Επειδή ΕΔΩ δεν υπάρχει χειμώνας και καλοκαίρι, χουζούρεμα κάτω από το πάπλωμα ή διακοπές, χαζεύοντας τα "ανώνυμα" στα μπλόγκια, αναρωτιέμαι μήπως τα μη έχοντα βίλα, πισίνα, σκάφος ή έστω ένα παράνομο εξοχικό ή μιά βαρκούλα, σεκλετίζονται που άλλοι παραθερίζουν από Κέρκυρα ως Μύκονο, έστω στη Λούτσα ή στο γαιδουρονήσι, κι΄αυτοί βγάζουν τη μπέμπελη στη πόλη και το βράδι αγριεύουν έτσι και δουν στο γυαλί κυματάκι θάλασσας και δάσος, άκαφτο βέβαια...
Μονορούφι σας πήρα, αλλά όπως και νά΄ναι, θυμάμαι κι΄εγώ τα έξωμά μου στο Εκάλη Κλαμπ με τη μιλιονέρα Μαριάννα και τις βουτιές μου στη Μύκονο με το Πέτρο τον εκδοτοπεριοδικατζή, που όπως έμαθα τρικούβερτο γκλάμουρους πάρτι έκανε στο νησί των ανέμων, που αερικό και τσουνάμι να πιάσει και να σαρώσει όλα τα φτωχοσοσιαλιστά, που εξελίχθηκαν σε πλουτοεπιδειξιομανή φρικιά... Γιατί εδώ που τα λέμε, και αυτοί και οι συμβίες τους, όπως βλέπω, αρχίζουν και ζαρώνουν σαν σταφίδες στον ήλιο και τρέχουν για να τσιτώσουν μάγουλα και λαιμά, σαν κάποιο ρετρό μόδιστρο, το φρόκαλο της τελεβιζιόνας που δεν σταματάει ο στόμας του χειμώνα, καλοκαίρι...
Αχ σερσέμια και ασπρορουχούδες μου, να μη σας κρύβομαι, νοστάλγησα τα...
ορεκτικά απεριτίφ, τα θαλασσινά κυδώνια, τις αστακομακαρονάδες, αλλά ας ήμουνα τώρα εκεί κι΄ας μασουλούσα όπως κι΄εσείς σουβλάκι-τζατζίκι και αγγουροντοματούλα... Βρε φακάτα μου με το ντοματούλα, θυμήθηκα το Ματούλα, τί να γίνεται αυτός ο κορίτσαρος που έτσι κι΄ανοιγε ο στόμας της, τρέχανε να κρυφτούνε πανικοβλημένοι, από Κολωνάκι ως βόρεια προάστια κι΄από Λαγονήσι ως Μύκονο...
Μιά τέτοια είμαι κι΄εγώ και δεν μπορώ αν δεν το πω θα σκάσω, εκείνο τον καιρό υπήρχαν μιά θαλαμηγό του Ωνάση, ένα τρικάταρτο του Νιάρχου και κάποια άλλα σκάφη των εφοπλιστών... Σήμερα μάτια μου, τόσοι πολλοί Έλληνες εφοπλιστές υπάρχουν που όπως μου έλεγε το παρατηρητικό Βασίλη, τα πανάκριβα και χλιδάτα σκάφη των Ελλήνων είναι περισσότερα από τις βάρκες, ναι, καρατσεκαρισμένο σας λέω... Γειά σου ρε Ματούλα, σε χαίρομαι, γιατί έμαθα πως έλεγες, ότι τότε υπήρχαν οι εφοπλιστές των θαλασσών, και σήμερα οι ληστές του δημοσίου... Καλές βουτιές, αλλά και βούτες για κάποιους...
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ ΜΑΛΒΙΝΑΣ ΣΤΑΙΛ...
Μαρίνα Φλοίσβου, μία από τις εκατοντάδες! Τα σκάφη (θαλαμηγοί με πληρώματα) που βλέπετε στη πρόσοψη της αεροφωτογραφίας, ανήκουν σε μέλη μιάς και μόνο οικογένειας, που αναδύθηκε -και μπράβο της- απο το βυθό στη κορυφή της θάλασσας... Αλλά κι΄ αυτός που κατέχει τη μαρίνα ήρθε από ένα γονιό που χώμα έπιανε χρυσάφι γινότανε, σε βάρκα κοντραμπατζίδικη έμπαινε, θαλαμηγός γινότανε, να φιλοξενεί βασιλιάδες, προέδρους και δυνατούς της Γης, αδύνατους στις κολακείες και στα δώρα...
Καλά αυτοί... Υπάρχουν και τα αναδυόμενα από το βυθό των μίντια νεόπλουτα (με σκάφη) αδηφάγα πιράνχας, που κατατρώγουν τα πάντα και με τα κόπρανά τους δημιουργούν μιά νέα τάξη εξουσίας φτιαγμένης από σκατό και κάτουρο... Και μετά μου λες Βασίλη μου, ότι σου φταίει και σε πικάρει ο πάσα ένας ανώνυμος αγανακτισμένος ή παντελώς αστοιχείωτος, που ουρεί και αποπατεί στα μπλόκια... Καλά κάνει Αρμάνδο μου, ανακουφίζεται προσωρινώς...
(ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΙ ΕΔΩ)

5 σχόλια

  1. Με τα χλιδάτα σκάφη κυκλοφορεί περισσότερο το χρήμα αλλά μερικοί και μερικές είναι τόσο μαλάκες που δεν μπορούν να το καταλάβουν αυτό.
    Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι με τα σκάφη δουλεύουν εκατοντάδες άνθρωποι και βγάζουν χρήματα επίσης εκατοντάδες άνθρωποι αλλά η βλακεία στην ελλάδα της Ηλιθιότητας και της Μαλακίας δεν έχει όριο και δυστυχώς επηρεάζει τη κάθε κυρά Κατίνα που νομίζει ότι όλοι θα πρέπει να ζούν όπως εκείνη με τη μιζέρια της μέχρι και τη κυβέρνηση που αντί να φοροαπαλλάσει τους σκαφάτους και να αφήσει το κόσμο να πάρει σκάφη σε μια χώρα που βρέχεται από θάλασσα και που κανονικά τα σκάφη θα έπρεπε να είναι περισσότερα από τα σκατοαυτοκίνητα,τους φέρεται σα να είναι οι σύγχρονοι Νταβέληδες.

    Σα σε ντρεπόμαστε λέω εγώ.
    Άντε στο διάολο πια που σας έχουν πειράξει τόσο τα σκάφη όσο και οι σκαφάτοι.
    Τη μαλακία στο μυαλό σας πρέπει να θεραπεύσετε πρώτα και μετά να κάντε πολιτική ,ζώα ε ζώα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε των 5.22 το κείμενο του Μαλβίνας στάιλ δεν είναι κατά των ιδιοκτητών σκαφών, αλλά μιάς μονοπωλιακής χλιδάτης ιδιοκτησίας που κατέχουν κλέφτες και λωποδύτες του κρατικού χρήματος,που ποτέ δεν ελέγχονται για το "πόθεν έσχες" τους. Και δεν κατάλαβες ότι πολλά από αυτα τα λαμόγια με τις θαλαμηγούς και τα κότερα δεν πληρώνουν τους ανάλογους φόρους, που εσύ πληρώνεις απο το υστέρημά σου, εκτός κι΄αν είσαι ένας από αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε όλη την παραλιακή περιοχή από Φλοίσβο ως παλιό ιππόδρομο, δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις ελεύθερα και σεκιουριτάδες σου λένε να κάνεις μεταβολή. Εκεί είναι αραγμένες οι θαλαμηγοί, όπως και σε άλλες μαρίνες της χώρας που η θάλασσα είναι απλησίαστη ακόμη και για τους μόνιμους κατοίκους της περιοχής... Όλη η παραλία ανήκει σε επιχειρηματίες, που για να κάνεις μπάνιο πρέπει να πληρώσεις είσοδο, ξαπλώστρα και ακριβά τα αναψυκτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που 'ναι το σχολιο εδω ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 10:07

    έχω σκάφος και δεν είμαι ένας από τους κλέφτες που θέλει να χαρακτηρίζει η κυβέρνηση .
    Θέλει προφανώς να καλύπτει αυτούς τους κλέφτες αλλά η μπάλλα μας παίρνει όλους.
    Έχεις δίκιο αλλά σιχάθηκα πλέον να ακούω ότι όλοι μα όλοι οι σκαφάτοι είναι κλέφτες.
    Πληρώνω τους φόρους μου και για να φθάσω εδώ έχω φάει πολλά "χαστούκια" σε πληροφορώ από τη ζωή αλλά δεν θα επιτρέψω σε κανένα κερατά να με λέει κλέφτη και απατεώνα.
    έχω ένα 12 μετρο και χαίρομαι τις χαρές της θάλασσας που ο Θεός μας την έχει δώσει απλώχερα σε αυτή τη χώρα και μόνο εγώ γνωρίζω με τι θυσίες το έχω για να χαίρεται η οικογένεια μου και εγώ .
    Αν ήθελε η κυβέρνηση να έψαχνε πως έκαναν τα χρήματα οι μεγαλοσκαφάτοι και οι κλέφτες που προφανώς την υποστηρίζουν και όχι να βάζει σε ένα σακούλι όλους τους ιδιοκτήτες και να τους φορολογεί γιατί για μένα το να δώσω παραπάνω χρήματα σημαίνει ότι θα κάνω μια θυσία από κάπου αλλού ενώ για τους πραγματικούς κλέφτες που καλύπτει η κυβέρνηση το να δώσουν 2500 ή 10000 ή 25000 ευρώ είναι χαρτζηλίκη ,είναι ένα τίποτα σε σχέση με αυτά που κλέβουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση