GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Προβλήματα με την google...

Από τον Μιχάλη Μαγνήτη http://magnitis.blogspot.com/ Σήμερα, δεινοπάθησα για να μπορέσω ν' ανοίξω τον λογαριασμό μου στην google κι ιδια...

Από τον Μιχάλη Μαγνήτη
http://magnitis.blogspot.com/

Σήμερα, δεινοπάθησα για να μπορέσω ν' ανοίξω τον λογαριασμό μου στην google κι ιδιαίτερα τα e-mails μου, καθώς ήταν για αρκετή ώρα, αδύνατη η πρόσβασή μου στο magnitisgr@gmail.com
Αφού τελικά μετά κόπων και βασάνων μπόρεσα να μπω στον λογαριασμό μου, ανοίγοντας τον πανόπτη μου και μπαίνοντας στο ιστολόγιό μου, παρατήρησα ότι ενώ στον πανόπτη αναγράφεται ότι το ιστολόγιο το παρακολουθούν σαράντα (40) αναγνώστες (τόσοι ήταν μέχρι χτες), στο ιστολόγιο εμφανίζεται μήνυμα ότι δεν υπάρχουν αναγνώστες!
Σας στέλνω και τα σχετικά screenshots.
Ξέρει κανείς φίλος τι συμβαίνει;
Όπως και νά' χει πάντως, παρακαλώ τους φίλους που ήταν αναγνώστες να κάνουν τον κόπο αν θέλουν και να ξαναεγγραφούν.

2 σχόλια

  1. ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΥΦΛΑ ,,,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ GOOGLE ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ..ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΟΥΛΙΚΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΕΞΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βρηκες ενα κολπο να μας διαφημιστεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση