GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Καλό ταξίδι Μιχάλη...

Από το http://apneagr.blogspot.com/ Δεν πάταγες στην γη, εσύ πέταγες, ήθελες να αλλάξεις τον κόσμο...«είναι άδικη αυτή η ζωή και εγώ θα την ...

Από το http://apneagr.blogspot.com/

Δεν πάταγες στην γη, εσύ πέταγες, ήθελες να αλλάξεις τον κόσμο...«είναι άδικη αυτή η ζωή και εγώ θα την τουμπάρω» μου έλεγες. «Θέλω να βλέπω ανθρώπους γύρω μου να γελάνε, όχι κατσουφιασμένους» έλεγες και θα τα καταφέρω. Και ξαφνικά χάθηκες σαν την αστραπή που περνάει και χάνεται στο δευτερόλεπτο, έριξες μια μούντζα πίσω σου και πέταξες ψηλά όπως ήθελες όπως ήταν το όνειρο σου... Έφυγες στα 17 σου με το χαμόγελο για άλλες "πολιτείες" πιο δίκαιες από δαύτες που ζούσες, «σιγά μην κάτσω να γεράσω να γίνω σαν και σας που τρώτε ο ένας τις σάρκες του άλλου» είπες και έφυγες...
Και ο "βράχος" έσπασε Μιχάλη έγινε σκόνη, εσύ ξέρεις ποιος...
ήταν ο βράχος. Έλεγες «εγώ θα παίξω μπάλα θα κάνω το κέφι μου και μια μέρα θα σας πω ένα άντε γεια και μη τον είδατε»... και ανέβηκες συνεπιβάτης στο μηχανάκι και έφυγες, για πάντα!!! Γιος μου μπορεί να μην ήσουνα αλλά θέλω ο γιος μου να σου μοιάσει. Καλό σου ταξίδι αγόρι μου. Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ!!!

4 σχόλια

  1. Καλό το μοιρολόι αγαπητε μου αλλά εκεινο το τελευταιο τι τόθελες??
    Θέλεις πραγματικά να του μοιασει ο γυιος σου??ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ, ΦΙΛΕ.
    ΟΛΟΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ, ΑΛΛΟΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ, ΑΛΛΟΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΛΑΧΤΑΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΜΑΘΟΥΣΑΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ, ΑΝ ΟΙ ΜΑΘΟΥΣΑΛΕΣ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση