GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Το ίδιο θα έκανε στη θέση μου κάθε αγνός νεοδημοκράτης...

Από το http://parapolitikaargolida.blogspot.com/ . Τι είπε στις δηλώσεις που έκανε σήμερα ο Γιάννης Μανώλης στην Σωτηρία Παπαδοπούλου Ερώτησ...

Από το http://parapolitikaargolida.blogspot.com/
.
Τι είπε στις δηλώσεις που έκανε σήμερα ο Γιάννης Μανώλης
στην Σωτηρία Παπαδοπούλου
Ερώτηση. «Κύριε Μανώλη αναστάτωση επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στη Νέα Δημοκρατία, ύστερα από δικές σας δηλώσεις»
Γ. Μανώλης. « Δεν υπάρχει καμία αναστάτωση και ούτε δική μου δήλωση, απλά υπάρχει μια επιστολή στον Πρωθυπουργό όπου εξηγούσα τους λόγους που δεν θα είμαι υποψήφιος και όταν ανοίξει η Βουλή την πρώτη μέρα θα καταθέσω και την παραίτηση μου»
Ερώτηση. « Πιστεύετε ότι οφείλετε εξηγήσεις στους Νεοδημοκράτες της Αργολίδας;»
Γ. Μανώλης. « Βεβαίως οφείλω εξηγήσεις στους νεοδημοκράτες της Αργολίδας, θα έλεγα όμως ότι τα πράγματα δεν είναι άσπρο-μαύρο. Για να καταλάβουν οι νεοδημοκράτες της Αργολίδας, οι ψηφοφόροι που με τίμησαν δυο φορές αναδεικνύοντας με πρώτο Βουλευτή στο νομό και ήταν μεγάλη τιμή για μένα, θεωρώ ότι...
αυτά τα έξι χρόνια έχω τιμήσει και εγώ στο βαθμό που μπορώ την εμπιστοσύνη των πολιτών, ήμουνα πάντα δίπλα στα μεγάλα προβλήματα του Νομού. Η εντολή τους ήταν να υπηρετήσω πιστά δυο πράγματα, την ηθική στην πολιτική, το τελευταίο διάστημα πληγώνει τους νεοδημοκράτες και το δεύτερο την καθημερινότητα και τα προβλήματα του πολίτη, τις αρχές του κοινωνικού φιλελευθερισμού του οποίου εγώ πιστεύω. Δηλαδή να είμαι κοντά στην κοινωνία, θεωρώ ότι και τα δυο τα υπηρέτησα πολύ σωστά τα τελευταία χρόνια. Ήρθα σε σύγκρουση στο εσωτερικό του κόμματος και το είδατε στο θέμα του νερού. Αλλά είχα να επιλέξω μεταξύ της ιδεολογικής αρχής ότι το νερό είναι κοινωνικό αγαθό, την υποχρέωση προς τους πολίτες να τους λύσω το πρόβλημα και σε κάποιες απόψεις απέναντι ότι το νερό μπορεί να δοθεί και σε ιδιώτες. Εκεί λοιπόν συνειδητά έπραξα αυτό που έπραξα. Θέλω να πω λοιπόν ότι υπηρέτησα με μαχητικότητα και πίστη αυτές τις αξίες αυτές τις αρχές. Όταν φτάνεις σε ένα σημείο αυτές τις αξίες και τις αρχές να μην μπορείς να τις υπηρετήσεις, επιλέγεις την οδό του για ένα μικρό διάστημα να φύγεις και να παραδόσεις ακόμα και το βουλευτικό αξίωμα. Μπορεί να ακούγεται πρωτόγνωρο, να μην συμβαίνει τακτικά στην Ελλάδα, αλλά δεν είναι κακό κάποιες στιγμές ένας βουλευτής να νιώσει την ανάγκη να κάνει αυτή την πράξη. Εγώ απολογούμαι και θα απολογηθώ μόνο στους ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας, είμαι βέβαιος ότι όσοι μας βλέπουνε καταλαβαίνουν καλά ότι δεν τρελάθηκα ξαφνικά και είμαι βέβαιος και ότι και αυτοί οι αγνοί νεοδημοκράτες εάν ήταν στην δική μου θέση με βάση τα δεδομένα που έχω εγώ στα χέρια μου θα κάνανε το ίδιο. Αυτό είναι εμένα που με παρηγορεί και θα αποδειχτεί στην πορεία σιγά-σιγά.»
Ερώτηση. «Ποια είναι αυτά τα δεδομένα;»
Γ.Μανώλης. «Κοιτάξτε δεν θέλω αυτή την στιγμή να μιλήσω περισσότερο, υπάρχουν δυο επιστολές που τις ξέρει όλος ο κόσμος, δεν μπορώ να δώσω στην δημοσιότητα αυτές τις επιστολές, αλλά όσοι με ξέρουν καλά και με παρακολουθούν καλά, καταλαβαίνουν τι αγώνα έδωσα για τα προβλήματα του νομού και για τις αρχές και τις αξίες της παράταξης. Εγώ υπηρετώ παράταξη δεν υπηρετώ πρόσωπα και δεν καλύπτω ούτε θα καλύψω ποτέ πρόσωπα σε βάρος της ιδεολογίας μου και των αξιών και αρχών της παράταξης.»
Ερώτηση. « Η Νέα Δημοκρατία παραβιάζει αυτές τις αξίες και τις αρχές;»
Γ. Μανώλης. « Δεν θα έλεγα ότι η Νέα Δημοκρατία, προσέξτε ποτέ δεν είπα η Νέα Δημοκρατία στο σύνολο της. Εγώ είμαι ένας άνθρωπος 35 χρόνια σε αυτή την παράταξη και έχω ματώσει όπως έχουν ματώσει πολλοί, που επί ΠΑΣΟΚ διαλυθήκαν οι οικογένειες τους για να στηρίζουν την παράταξη. Άλλο είναι η παράταξη και άλλο πρόσωπα που πληγώνουν την παράταξη! Εγώ συγκρούστηκα και συγκρούομε με πρόσωπα που κατά καιρούς μπορεί να πληγώνουν την παράταξη, που εκμεταλλεύονται την θέση τους, την καρέκλα τους για να πληγώνουν την παράταξη. Αυτό έκανα, δεν είπα ποτέ ότι φεύγω από την παράταξη, ούτε είναι αλήθεια αυτά που ακούγονται περί Καρατζαφέρη, που αυτά τα λένε διάφοροι για να με απαξιώσουν! Είμαι εδώ, παραμένω εδώ και στο μέλλον θα είμαι πάλι εδώ δεν χάθηκα. Θέλω να πω στους πολίτες της Αργολίδας ότι δεν είναι ανάγκη να είσαι οπωσδήποτε βουλευτής για να υπηρετήσεις αυτό τον κόσμο που αξίζει να τον υπηρετείς. Μπορείς να τον υπηρετήσεις και ως απλό κομματικό στέλεχος, εδώ θα είμαι θα παρακολουθώ την διαδικασία του νερού, τα αγροτικά, έχω φωνή θα μιλάω και θα μιλάω μέσα στο κόμμα και μέσα στην παράταξη που είναι και άλλοι που έχουν τις ίδιες ανησυχίες με εμένα. Να μην φοβηθεί ο κόσμος ότι τον εγκαταλείπω, δεν τον εγκαταλείπω. Μπορεί αύριο να είμαι πάλι δίπλα στον κόσμο, από καλύτερη θέση για να τους βοηθήσω και να τους υποστηρίξω.»
Ερώτηση. «Δηλαδή η φήμη που σας χρίζει υποψήφιο νομάρχη είναι αληθινή;»
Γ.Μανώλης. « Όχι δεν υπάρχει καμία φήμη, δεν υπάρχει τίποτα, αλλά στην πολιτική είναι αυτό που σας είπα. Ότι εδώ είμαι, ότι παραμένω στην πολιτική, παραμένω στον χώρο της παράταξης, παραμένω πιστός στρατιώτης της παράταξης και από οποιαδήποτε θέση και από οποιαδήποτε καρέκλα στο μέλλον θα υπηρετήσω αυτόν τον κόσμο. Όπως έκανα πάντα.»
Ερώτηση. «Είσαστε πληγωμένος από στελέχη της Ν.Δ;»
Γ.Μανώλης. «Όχι εγώ προσωπικά δεν είναι προσωπικό το ζήτημα, ο κόσμος είναι πληγωμένος και το δηλώνει και γι αυτό δεν πήγε να ψηφίσει και γι αυτό οφείλουμε το μήνυμα που μας έδωσε να το αναλύσουμε. Δυστυχώς μέχρι αυτή την στιγμή δεν δείχνουμε να έχουμε λάβει το μήνυμα σοβαρά! Αυτή είναι μια κριτική που για πρώτη φορά κάνω, εγώ στον Κώστα Καραμανλή είμαι 35 χρόνια δίπλα του, πριν γίνει αρχηγός μέχρι και σήμερα. Όμως θεωρώ ότι έχουμε υποχρέωση απέναντι στην παράταξη, να αναλύσουμε τους λόγους που ο κόσμος δεν μας ψήφισε. Ο κόσμος έφυγε πήγε στην θάλασσα δεν ήρθε να μας ψηφίσει γιατί αν ερχόταν θα μας μαύριζε, πιστεύω από αυτά που μας λένε πολλοί από αυτούς. Είναι ένα ζήτημα που πρέπει να το λύσουμε αν θέλουμε να είμαστε πάλι κυβέρνηση, αν όχι θα έχουμε πρόβλημα.»
Ερώτηση. «Λέτε ότι ο Κώστας Καραμανλής δεν έχει πάρει το μήνυμα;»
Γ. Μανώλης. Απάντηση« Όχι ότι δεν έχει πάρει το μήνυμα, περιμένω λέω το επόμενο διάστημα συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για να ανατραπεί το κλίμα, γιατί όσο δεν κάνουμε κάτι!»
Ερώτηση. «Αν ανατραπεί το κλίμα και ο Κ. Καραμανλής δείξει ότι έλαβε το μήνυμα υπάρχει περίπτωση να παραμείνετε βουλευτής;»
Γ. Μανώλης. «Όχι ως προς την παραίτηση μου το θέμα έχει τελειώσει, το ξέρετε και το έχω ξεκαθαρίσει, δεν σημαίνει όμως ότι δεν είμαι χρήσιμος την άλλη ημέρα ως απλός στρατιώτης. Σας ξαναλέω θα στηρίξω την προσπάθεια που έχει στόχο να στηρίξει τον νεοδημοκράτη, την παράταξη, τις αρχές και τις αξίες της. Όταν βαδίζουμε με αυτές τις αρχές δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα!"

11 σχόλια

  1. Ωραία ελληνικά μιλάει ο Μανώλης. ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕ ΑΥΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΚΜΗ…"

    Οι ηγεσίες των κομμάτων που έλαβαν τα χρήματα από την υπόθεση της Siemens ήξεραν ότι είναι προϊόντα κακουργηματικών πράξεων κατά του ελληνικού λαού και όμως τα δέχονταν…….. Εμπρός προσφύγει στην Επιτροπή Διαφθοράς της ΕΕ, την "Olaf" δια να δούμε ποσα φαγανε η μπλε και ποσα η πράσινη….. Δημοκρατοκλεφτες….

    "ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΚΜΗ…"

    Παγκόσμιο ρεκόρ γιά την Ελλάδα: Kατέλαβε την τρίτη θέση -μετά τον Παναμά και την Βολιβία- σε ότι αφορά την διαφθορά του πολιτικού κόσμου, αλλά και των πολιτικών κομμάτων, σύμφωνα με την άποψη των πολιτών που ρωτήθηκαν στην διάρκεια παγκόσμιας έρευνας, που διεξήγαγε η οργάνωση «Διεθνής Διαφάνεια», σε 68 χώρες.

    "ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΚΜΗ…"

    Βαρειά κατηγορία εναντίον των Ελλήνων πολιτικών δημοσιεύεται στο γερμανικό Τύπο σύμφωνα με την οποία το βιομηχανικό συγκρότημα της Siemens χρηματοδοτούσε κόμματα για να κυβερνήσουν εκείνα που θα εξυπηρετούσαν καλύτερα τα συμφέροντα της εταιρείας. Αν η Siemens λειτουργούσε με τέτοιο τρόπο τότε έχει συμβεί ευθεία χειραγώγηση της εκλογικής διαδικασίας και άμεση παραβίαση του ελληνικού συντάγματος, καθώς δεν πρόκειται μόνον για απλές μίζες προς τα κόμματα, αλλά για κυριολεκτικό ανεβοκατέβασμα κυβερνήσεων. Τα δημοσιεύματα αναφέρονται στο πρόσωπο-κλειδί της στρατηγικής Siemens που ήταν ο Μιχάλης Χριστοφοράκος, ενώ το τεράστιο σκάνδαλο αφορά σε ΠΑΣΟΚ-Νέα Δημοκρατία και στις κυβερνήσεις των δύο κομμάτων.

    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ

    Επαναφορά της θανατικής ποινής δια κάθε δολοφόνο……
    Και δια κάθε κλέφτη Πολίτικο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 27 Ιουν 2009 5:07:00 μμ

    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ Ο SWELL , ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΣΤΟ BLOG.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα του Καραμανλή να περιορίσουν οι κυβερνητικοί και όχι μόνο παράγοντες τα ταξίδια και τις κρατικές σπατάλες. Οι περισσότεροι προσπαθούν να ακολουθήσουν τις οδηγίες. Εκτός από το υπουργείο... Army tours! Το υπουργείο Εθνικής Άμυνας δηλαδή. Ο αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού αντιναύαρχος Γιώργος Καραμαλίκης, γνωστός και...
    για τις βλέψεις του να κατέβει υποψήφιος βουλευτής με τη Ν.Δ. στην Αχαία, αύριο μεταβαίνει στην Αγία Πετρούπολη με μεγάλο μεταγωγικό αεροσκάφος, όχι για κάποια σύνοδο αλλά για να παραστεί στο Ναυτικό παζάρι! Το αεροσκάφος θα παραμείνει επί 4 ημέρες στην Αγία Πετρούπολη και εκτός των άλλων ο αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού ζήτησε εκτός των άλλων μελών του πληρώματος να έχει αεροσυνοδό! Το μεταγωγικό αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας θα μεταφέρει 4 άτομα. Τον αρχηγό ΓΕΝ, τον υπασπιστή του και τις συζύγους τους! Τα συνολικά έξοδα μόνο για το αεροσκάφος θα ξεπεράσουν τα 55.000 ευρώ!
    Κύριε Καραμανλή να τον χαίρεσαι ,άντε βάλτον και στην λίστα για βουλευτή να σώσει την οικονομία της χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αποκαλυψη:

    Στο ΚΚΕ καταλαβαν οτι ο Δρ Κουτσουκος ειχε τους χρησμους του Απολλωνα (γιατι η Παπαρηγα ειναι Φιλολογος και κατι καταλαβαινει)...

    που του ελεγαν τι θα γινει και οτι το Πασοκ θα ξανακερδισει....
    και αφου θα εχανε ο δικος τους ο Κωστακης ειπαν να το παιξουν "ουδετεροι" μηπως φτασουν στο επιπεδο ψηφων Βεργη!!
    Αντε....
    ο Απολλων ειπε
    "το πασοκ κερδιζει και βγαζει Προεδρο οποιον θελει"!!

    Κωπηλατης Παραλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αθώος ο Μανώλης.
    Η βλακεία δεν είναι έγκλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΟΘΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΞΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ????
    ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ??????
    ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ?????
    Π Α Ρ Τ Ε ΤΑ Π Α Π Α Ρ Ι Α Μ Ο Υ
    ΤΩΡΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ.
    ΕΚΕΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ Η ΔΕΞΙΑ ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΗΔΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΣΑΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙΣΑΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΨΩΦΑΤΕ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΒΡΩΜΙΑΡΙΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κουραστηκαμε πια με αυτόν τον καραγκιόζη τον Μανώλη. Μην δημοσιεύρτε τίποτε γιαυτόν ,ο άνθρωπος ειναι ένας γύφτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μakari na eiχan k alloi ta @@@@dia na afinan ti thesi tous,bravo tou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση