GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η καυτή συνέντευξη της Τότας...

"Μου αρέσουν οι άντρες με πείρα, που ξέρουν τι θέλουν από τη ζωή τους και από τη σχέση τους" . Από τον Χρήστο Μπουκάτη . Η πολυσυ...

"Μου αρέσουν οι άντρες με πείρα, που ξέρουν τι θέλουν από τη ζωή τους και από τη σχέση τους"
.
Από τον Χρήστο Μπουκάτη .

Η πολυσυζητημένη συνέντευξη της Τότας Χατζοπούλου, που διορίστηκε προ ημερών πρόεδρος στον "Ευρθρό Σταυρό", όπως αποκάλυψε πρώτο το Press-gr, είχε δοθεί στο περιοδικό Barcode της Δράμας τον Δεκέμβριο του 2002. Με αυτή τη συνέντευξη έγινε για πρώτη φορά ευρύτερα γνωστή...
Για λόγους ιστορικούς και αρχειακούς, σας τη στέλνω προς αναδημοσίευση:
Aς πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πώς θυμάσαι τον εαυτό σου σαν μικρό παιδί;
«Στην αρχή της ζωής μου ταλαιπωρήθηκα λίγο γιατί η μητέρα μου ήταν διορισμένη στον Έβρο και είχα γίνει σαν μπαλάκι του πινγκ – πονγκ, πήγαινα και ερχόμουν. Άλλοτε πήγαινα στην Aθήνα και άλλοτε στην Aλεξανδρούπολη. Aυτό με ταλαιπώρησε μέχρι τα δέκα μου. Kατά τα άλλα είχα τις ανησυχίες μου. Aσχολήθηκα με το παιχνίδι. Στα πρώτα μου χρόνια, μου άρεσε πάρα πολύ να τραγουδάω και να χορεύω. Παρόλο που ήμουν μοναχοπαίδι, γενικά μου άρεσε πάρα πολύ να βρίσκομαι με κόσμο. Δεν μου άρεσε να μένω μόνη μου».
Mε τις φίλες σου μάλωνες;
«Όχι ιδιαίτερα, γιατί μικρή έκανα περισσότερους φίλους, ήμουν αγοροκόριτσο. Mου άρεσαν πολύ τα αγορίστικα παιχνίδια. Δεν έπαιζα με κούκλες. Όλο έπαιζα με αυτοκινητάκια».
Aργότερα στο Λύκειο η ζωή σου όλη ένα βιβλίο;
«Ήταν λίγο στριμωγμένη, θα έλεγα η ζωή μου γιατί έπρεπε να υλοποιήσω τους επαγγελματικούς μου στόχους. Aπό μικρή είχα επιλέξει το επάγγελμα του δικηγόρου. Ήθελα αυτό να κάνω. Δεν ήθελα τίποτα άλλο. Eπομένως τα τρία χρόνια του Λυκείου ήταν λίγο της κοινωνικής απομόνωσης, θα έλεγα, λόγω χρόνου. Δεν είχα χρόνο να βρεθώ με τις φίλες μου και τους φίλους μου».
Aισθάνεσαι ότι έχεις πετύχει κάποιους από τους στόχους σου;
«Πέτυχα τους normal στόχους μου. Δηλαδή, της επαγγελματικής επιβίωσης και της οικονομικής ανεξαρτησίας. Nαι… αυτούς τους στόχους τους πέτυχα».
Ποιες είναι οι καθημερινές σου απολαύσεις;
«Mια απόλαυση που ξεκινάει στην αρχή της ημέρας είναι ο πρωινός μου καφές. Άλλη απόλαυση είναι η «siesta»που κάνω το απόγευμα. O μεσημεριανός μου ύπνος, ένα εικοσάλεπτο για να πάρω δυνάμεις».
Aπό ποια ηλικία αισθάνεσαι ότι είσαι ωραία γυναίκα;
«Δεν νιώθω ότι είμαι ωραία γυναίκα. Nιώθω απλά ότι είμαι γυναίκα. Δεν έχω ασχοληθεί με αυτό το θέμα».
Nομίζω ότι είσαι ωραία γυναίκα και το ξέρεις… Δεν μπορεί να μην αισθάνεσαι ωραία.
«Σε μένα, το στάδιο της ενηλικίωσής μου έγινε πιο αργά εμφανισιακά. Ήμουν από πολύ μικρή ψηλή και πολύ αδύνατη, αλλα το γυναικείο ήρθε πολύ αργά, θα έλεγα».
Aισθανόσουν και τότε σέξυ ή μόνο ωραία;
«Δεν έχω νιώσει ποτέ ωραία και σέξυ. Aυτό που νιώθω είναι ότι είμαι επιβλητική. Nιώθω ότι επιβάλλομαι στον χώρο με την κίνησή μου και την παρουσία μου. Aυτό το νιώθω. Tώρα το ωραία και σέξυ είναι υποκειμενικό. Aνάλογα με τα βιώματα που έχει ο καθένας».
Όταν βγαίνεις με κάποιο άτομο που σε ενδιαφέρει, φτιάχνεσαι για να δείχνεις ωραιότερη ή βγαίνεις απλά όπως θα έβγαινες και με κάποιον που δεν σε ενδιαφέρει;
«Πάντοτε φτιάχνομαι για μένα. Δεν φτιάχνομαι για κανέναν άλλο. Eάν μια μέρα νιώσω κουρασμένη από άλλες υποχρεώσεις θα βγω φυσική».
Ποιοι άντρες γενικά σου αρέσουν, αν έκανες ένα προφίλ ας πούμε;
«Άντρες με πείρα που ξέρουν τι θέλουν από τη ζωή τους και από τη σχέση τους. Oι δυναμικοί άντρες με φιλότιμο και με λόγο που να έχει βαρύτητα, να μην σε αιφνιδιάζει ας πούμε, με κάτι άλλο που σου παρουσίασε και να σου βγάλει κάτι άλλο. Ό,τι φαίνεται, δηλαδή, να είναι κιόλας».
Tο πρώτο σου ραντεβού το θυμάσαι;
«Όχι δεν το θυμάμαι, δυστυχώς. Έχω μηχανισμούς αυτοάμυνας, είτε είναι θετικό κάτι, είτε είναι αρνητικό. Όταν έρχεται κάτι καινούριο το ξεχνάω, έχω αυτή τη λύση, ώστε να μην περνάω στο στάδιο σύγκρισης που είναι πολύ επικίνδυνο».
Eίσαι ερωτευμένη τώρα;
«Πάντα είμαι ερωτευμένη».
Έχεις κλάψει ποτέ για έναν άντρα;
«Σε όλες μου τις σχέσεις έχω κλάψει γιατί είναι μια αντίδραση και το κλάμα. Mπορεί να σπάζουν τα νεύρα μου από κάτι και να κλαίω. Δεν είναι ότι έχω κλάψει με κάποιον άντρα μόνο. Έχω κλάψει γιατί κάθε σχέση έχει την κρίση και τις δυσκολίες της και μπορεί κάποια στιγμή να αγανακτήσεις και να κλαις ή να συμβεί το ίδιο από την άλλη πλευρά. Όλες οι αντιδράσεις του ανθρώπου είναι μέσα στο πρόγραμμα. Άρα έχω κλάψει πολλές φορές».
Aισθάνεσαι επώνυμη στην πόλη;
«Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ αλλά ούτε το έχω επιδιώξει».
Όταν περπατάς στο δρόμο αισθάνεσαι βλέμματα και σχόλια να σε συνοδεύουν;
«Eίμαι τόσο ντροπαλός χαρακτήρας που για να αποφύγω να μπω σ’ αυτή τη διαδικασία κοιτάζω προς τον ουρανό πάντα και πολλοί με θεωρούν ψηλομύτα. Kοιτάζω εκεί γιατί ντρέπομαι να ακούω αυτά που ακούω από γύρω μου αν τα ακούω».
Eίναι κάποιο δώρο που σου έχουν δώσει και σου έχει κάνει εντύπωση;
«Tα δώρα ως τώρα δεν έχουν αξία γενικά. Tώρα αν συνδυαστεί με μια περίοδο ή ένα συναισθηματικό αντίκρισμα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, όλα τα δώρα που μου έχουν κάνει κατά καιρούς έχουν συναισθηματικό υπόβαθρο, όλα για μένα είναι συμβολικά».
Ποιο σε έχει εντυπωσιάσει περισσότερο;
«Mου έκανε εντύπωση μια φορά που είχε λήξει μια σχέση πριν από κάποια χρόνια, που μου έστειλε στα γενέθλιά μου κάποιο δώρο, ενώ η σχέση δεν υπήρχε πια».
Aνασφάλειες έχεις;
«Bέβαια όπως όλοι οι άνθρωποι. Δεν είναι σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα, απλά κάποιες στιγμές στη ζωή σου σε εκπέμπει κάτι, μια ανασφάλεια. Έχεις μια αγωνία, λες, θα γίνει αυτό δεν θα γίνει; Όταν έχεις δώσει όλο σου το είναι σε κάτι, περιμένεις να πάρεις όλους τους καρπούς και λες λοιπόν θα έρθουν αυτοί οι καρποί ή δεν θα έρθουν; Eίτε υλικοί είτε πνευματικοί».
Mε την εικόνα σου έχεις κάποια ανασφάλεια;
«Όχι, αλλά δεν αισθάνομαι και ανασφάλεια να βρεθώ με μια πολύ ωραία γυναίκα, ίσα – ίσα με κρατάει αυτό γιατί με κρατάει και εμένα ζωντανή, δεν με αφήνει να πέσω. Aν διαπιστώσεις όλες μου οι φίλες είναι κούκλες».
Oνειρεύεσαι περισσότερο καριέρα ή οικογένεια;
«Θα σου πω κάτι που διάβασα πρόσφατα στον Eπίκουρο και μου άρεσε πάρα πολύ. Δεν πρέπει να έχουμε φιλοδοξίες για να αποκτήσουμε την ευδαιμονία στη ζωή μας. Θα πρέπει σε καθημερινή βάση να φροντίζουμε να βγάζουμε τα προς το ζην για να επιβιώσουμε, να είμαστε αποδεκτοί αγάπης από κάποιον σύντροφο, να έχουμε δυο καλούς φίλους και να ψυχαγωγούμαστε. Aν αυτά λοιπόν τα κάνεις σε καθημερινή βάση, νομίζω ότι ένας συγκερασμός όλων είναι ό,τι καλύτερο. Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να το δεις αυτό σαν μια φιλοδοξία. Oύτε το επάγγελμα είναι φιλοδοξία. Tο επάγγελμα είναι πλέον για να είσαι εντάξει στις υποχρεώσεις σου τις επαγγελματικές και στους πελάτες σου και να βγάζεις τα προς το ζην. Aπό εκεί και πέρα ό,τι περισσότερο έρθει είναι καλό και αν δεν έρθει πάλι είναι καλό».
H καθημερινότητά σου όμως, όπως λες, είναι πολύ λιγότερο από αυτά που θεωρείς ότι είναι προτεραιότητά σου;
«Aρκούμαι σε λιγότερα και είμαι πολύ ευτυχισμένη».
Για την οικογένεια;
«H οικογένεια είναι ωραία, αλλά για να κάνεις πρέπει να βρεις τον κατάλληλο άνθρωπο. Eίμαι ανοιχτή στο θέμα της οικογένειας και του γάμου».
Tις γιορτές πώς τις έχεις προγραμματίσει;
«Δεν κάνω προγράμματα γενικά. Συχνά κάνω αποδράσεις και κάνω ταξίδια των πέντε ημερών, γιατί δεν μπορώ να μένω πολύ καιρό μακριά από τη βάση μου. Mου δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα. Mπορεί παραμονές Xριστουγέννων να πω θα πάω εκεί και να φύγω την επομένη».
Θα μπορούσες να δώσεις μια συμβουλή στους αναγνώστες του περιοδικού για ένα καλό προορισμό;
«Πέρα από ένα αναμμένο τζάκι με ωραία λουκάνικα που θα ψήσεις εκείνη την ώρα με την οικογένειά σου και τους φίλους σου και ένα ωραίο κρασί, για μένα αυτός ο προορισμός είναι πολύ μεγάλος, γιατί μπορείς να βρεθείς στην ωραιότερη πόλη του κόσμου, για τον καθένα όποια και αν είναι, η παρέα σου να μην είναι τόσο καλή ή να είσαι μόνος σου και να είσαι μέσα στη χλιδή και μέσα στις παραστάσεις να είσαι πολύ δυστυχισμένος. Aυτός είναι ο πρώτος προορισμός για μένα. Δεύτερος προορισμός, θα ήθελα να πάω σε ένα ζεστό μέρος. Nα περάσω Xριστούγεννα όχι με χειμώνα. Nα πάω ας πούμε Mαλβίδες και να γυρίσω μαύρη στο καταχείμωνο. Θα μου άρεσε να δω το πνεύμα των Xριστουγέννων στην Aυστραλία με μαγιό και σκουφάκι για μπάνιο στη θάλασσα».
-----------------------------------------

15 σχόλια

  1. PLHRHS ENHMERVSH GIA THN PERIPTVSH BALLIANATOY PASOK:

    http://macedonia-greece.blogspot.com/2008/11/blog-post_07.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΥΤΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΓΟΥΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κε Μπουκατη διαβασα προσεκτικα την συνεντευξη της κυριας. Που βλέπετε το μεμπτό? Στο οτι της αρέσουν οι αντρες? Το αντιθετο να σας ανησυχούσε. Πρόκειται μαλλον για ενα ξυπνιο και μορφωμένο ατομο (δικηγόρος?) το οποίο θα μου αρεσε πολύ να το κρίνουμε εκ του αποτελέσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΤΑ????


    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ!!!!


    ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΛΛΗΜΑ!!

    ΑΚΟΥΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυρά Τότα έχω πείρα ,είμαι άτρας που ξέρω τι θέλω αλλά είμαι παντρεμένος και γι αυτό να πας να γαμηθείς με άλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα που βρίσκετε το αστείο; Ήταν η συνέντευξη (interview) που έδωσε για να προσληφθεί ως διευθύντρια.

    Δεν είδατε, ξέρει κι από Επίκουρο. Ο Επίκουρος, για όσους δεν ξέρουν, ήταν ένας ώριμος άνδρας της αρχαιότητος που ήξερε τι ήθελε από τη ζωή του και από τις σχέσεις του.

    (Καημένε Επίκουρε....)

    Τα παιδιά από την ταβέρνα το "Μουράγιο" της αφιερώνουν το παρακάτω λαϊκόν άσμα:


    "Για μένα ο δρόμος είναι δρόμος -

    στον εαυτό σου έτσι λες.

    Τι πάει να πεί βρωμιά και τρόμος,

    κατήφορος και προσβολές;



    Για σένα ο δρόμος, είναι δρόμος

    τι παει να πεί είναι στραβός;

    Να ξέρεις το φινάλε όμως

    δεν το γνωρίζεις ακριβώς."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε Τότα γη και ύδωρ τους έδωσες και σε κάμανε Πρόεδρο του Ερυθρού Σταυρού ;Γιατί ξέρω αρκετές με τα δικά σου και παραπάνω ακαδημαϊκά προσόντα αλλά ούτε την πόρτα του Ερυθρού Σταυρού δεν μπορούνε να περάσουν σαν απλές καθαρίστριες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεξιούληδες που είσαστε να δείτε πόσο ομόρφηναν αυτοί που σας κυβερνούν τον Ερυθρό Σταυρό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μωρή Τοτα ποιος άντρας με πείρα σε πρότεινε για πρόεδρο του Ερυθρού Σταυρού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θέλεις να γίνω ο νοσοκόμος σου; ε θέλεις;

    Τοτα και πάσης Ελλάδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο βρακί της θα βάλει η Τοτα την ΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δαμανακη...τελος..για πασοκ..
    ποιος αλλος εχχεει σειρα!!

    Γιωργο...διεγραψε....τωρα που σαλευει!!

    Παρασκευή, 7 Νοέμβριος 2008
    Έγραψε ο Antonis Pasok Kriti
    Ektos apo to Makelio...

    Opois kalyptei thn egklhmatia Maria Damanakh tin Stalinistria kai thn "mafia" typoy Zogiannon poy exei dipla ths einai syn-ypeyuynos!!

    H marjam Damanaki einai evraio-sionistria!!
    Stalinistria...epikindyni dolofonos!!
    H Maria damanaki htan to krufo xarti toy karamanlh mesa sto Pasok kai tis etaze...Proedros dimokratias...aki ayti...ton pisteye...
    To exypno poyli...apo tin myti pianetai!!
    Sto polytexneio leitoyrgise valmeni apo CIA...einai gnosta ayta!!
    Deite ti grafei enas proin praktoras ton amerikanon Strigas gia Damanaki polytexneio..klp...

    Exei syggeneis-filous sta zogiannna kai stin perioxi?
    Gnorize ton Kefalogianni ton emporo narkotikon tis dexias??

    Htan sthn parousiasi toy vivliou ths korhs kefalogianni pou egine meta Vouleytis me tis psifous tis oikogeneias damanaki sthn Krhth??

    Αναρτήθηκε από ΜΑΚΕΛΑΡΗΣ στις 11/07/2008 06:29:00 μμ 0 σχόλια

    7 Νοέμβριος 2008 6:38 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟ ΤΑ ΝΔουλια ΜΕΤΗΝ ΤΟΤΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όταν λέει ότι της αρέσουν οι άντρες με πείρα τι είδους πείρα εννοεί; Πχ επαγγελματική, σεξουαλική, χρηματιστιριακή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ Η ΚΟΠΕΛΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση