GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Επιτέλους, Ολυμπιακή ...τέλος!

. Γράφει ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος www.andrianopoulos.gr . Μερικά πράγματα δυσκολεύομαι να τα καταλάβω. Γιατί θα έπρεπε δηλαδή η κυβέρνηση ν...

.
Γράφει ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος
www.andrianopoulos.gr
.
Μερικά πράγματα δυσκολεύομαι να τα καταλάβω. Γιατί θα έπρεπε δηλαδή η κυβέρνηση να δώσει μάχη στις Βρυξέλλες για την διάσωση της Ολυμπιακής; Τι ακριβώς θα προσπαθούσε να διασώσει; Είναι σαν καρκίνωμα που κάποιος θα επιθυμούσε να συντηρήσει. Η Ολυμπιακή δεν είναι παρά μιά απόλυτα αποτυχημένη επιχειρηματική πρωτοβουλία που οφείλει να απομακρυνθεί από τον χάρτη της αγοράς. Και δεν απέτυχε τώρα. Οπως παραπλανητικά επιμένουν συνδικαλιστές και αριστεροί αντιπολιτευόμενοι. Ηταν θνησιγενής από τα χρόνια που ακόμα ήταν σε χέρια ιδιώτη. Μόνο που ή τότε «διαπλοκή» είχε εξασφαλίσει την ευεργετική κρατική παρέμβαση σαν σωσίβιο στα αδιέξοδα που αντιμετώπιζε ο επιχειρηματίας.
Με ιδιαίτερη «ιδιοφυία» είχε προβλεφθεί η κάλυψη των έξτρα δαπανών της από τον δημόσιο προυπολογισμό καθώς και η απόθεσή της στα χέρια του κράτους μόλις ο ιδιώτης επιχειρηματίας έκρινε πως δεν τον συνέφερε πλέον η συντήρησή της από την τσέπη του. Ετσι έγινε δημόσιος ο λεγόμενος εθνικός αερομεταφορέας. Με το ξεκίνημά της δηλαδή η Ολυμπιακή υπήρξε μιά αμαρτωλή ιστορία. Που έγινε «αυτηρά ακατάλληλη» μόλις ανέλαβε το κράτος, και ουσιαστικά μαζί με τους συνδικαλιστές, την διοίκησή της. Το δημόσιο την φόρτωσε υπαλλήλους αμφίβολης χρησιμότητας αλλά και αποδοτικότητας. Οι συνδικαλιστές φρόντισαν ώστε όλοι οι εργαζόμενοι να απολαμβάνουν παροχών απίστευτων σε έκταση και γενναιοδωρία.
Για το κράτος η Ολυμπιακή υπήρξε διοικητικό του υπομάγαζο. Την διέθετε στα κόμματα για μεταφορά ψηφοφόρων (αλλά και εκλογικού υλικού) στη διάρκεια των εκλογών. Κυβερνητικά στελέχη αλλά και αναγνωρίσιμοι παράγοντες του δημόσιου βίου (δημοσιογράφοι, μεγαλοεπιχειρηματίες, διπλωμάτες, δικαστές κλπ), μπαινόβγαιναν με ελάχιστο πραγματικό κόστος στις καλύτερες θέσεις αεροπλάνων αλλά και των αιθουσών πολυτελείας εδάφους. Κρατικές τράπεζες αγόγγυστα δάνειζαν – και με την συζητήσιμη για την νομιμότητά της έγκριση της Τράπεζας της Ελλάδος – την καταχρεωμένη και οικονομικά αφερέγγυη εταιρία. Αεροπλάνα διετίθεντο ανεξέλεγκτα για τις μετακινήσεις κορυφαίων κρατικών αξιωματούχων (με συνοδεία συνήθως δημοσίων παραγόντων, επιχειρηματιών, συγγενών και δημοσιογράφων) με στάσεις κάποιες φορές σε εξωτικά θέρετρα για την απόλαυσή τους!!
Και όλο αυτό το διάστημα ο φορολογούμενος κατέβαλε ανύποπτος τον οβολό του. Πλήρωνε για τις ανέσεις, τις δημόσιες σχέσεις, την ματαιοδοξία αλλά και τις απολαβές παραγόντων του κράτους και καλοπληρωμένων εργαζομένων. Πόσες φορές κανονικοί επιβάτες δεν μετακινήθηκαν από τις πληρωμένες τους θέσεις για το βόλεμα συγγενών η και μετακινούμενων πληρωμάτων; Πως είναι δυνατόν οι συνδικαλιστές να κατηγορούν το κράτος για κακοδιαχείριση όταν πάντοτε οι ίδιοι μετείχαν με αντιπροσώπους τους στα ΔΣ της εταιρίας; Πότε διαφώνησαν για τις υπερβολικές παροχές. Πότε απαίτησαν την πληρωμή των χρεών του κράτους και των κομμάτων. Πότε εναντιώθηκαν στην πριβέ διάθεση ολόκληρων αεροσκαφών για Προέδρους, Πρωθυπουργούς, ακόμη και, Υπουργούς;
Αξίζει όμως να σταθούμε λίγο στις παροχές. Που στον μεγαλύτερο βαθμό βούλιαξαν την εταιρία. Και για τις οποίες οι εργαζόμενοι είναι απόλυτα συνυπεύθυνοι. Μιά ματιά στις εκλογικές μπροσούρες των συνδικαλιστικών παρατάξεων που διεκδικούσαν την διοίκηση των σωματείων (17 τον αριθμό!!) της Ολυμπιακής και εκθέτουν τα «επιτεύγματά» τους αφήνει τον απλό πολίτη πραγματικά άφωνο. Στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής δικαιούνται να φθάνουν 20 λεπτά αργότερα από την ώρα έναρξης τη εργασίας και να φεύγουν 20 λεπτά νωρίτερα από το τέλος του ωραρίου. Με αποτέλεσμα την ανάγκη ύπαρξης μιάς έξτρα βάρδιας. Που συμπληρώνεται είτε με υπερωρίες, είτε με εποχικό προσωπικό!! Ουσιαστικά, τα πρόσθετα που πλήρωσε η Ολυμπιακή μέσα στο 2007 για υπερωρίες, έξτρα βάρδιες κλπ ισοδυναμούν, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα της «Καθημερινής», με την μέση ετήσια αμοιβή επιπλέον 1.500 εποχικών υπαλλήλων - κοντά δηλ. στα 30 εκ. ευρώ!!
Υπάρχουν όμως και άλλα πολλά σχετικά επιτεύγματα. Πέραν των υψηλότατων αμοιβών, των δωρεάν μετακινήσεων υπαλλήλων αλλά και μελών των οικογενειών τους και την ενσωμάτωση στους μισθούς λογής άλλων παροχών (τροφής λ.χ) ουσιαστικά οι εργαζόμενοι στον εθνικό αερομεταφορέα εξαιρούνται της εισοδηματικής πολιτικής μιά και , σύμφωνα με ανακοίνωση των συνδικαλιστών τους, «βρέξει - χιονίσει ο βασικός μισθός θα αυξάνεται κατά 2,75% και το σύνολο των αποδοχών μας κατά 5,2%». Υπάρχουν όμως κι’ άλλα. Οπως η εξομοίωση των εκτός έδρας παροχών των απλών υπαλλήλων (εργάτες, υπάλληλοι εδάφους, οδηγοί, φύλακες κλπ) με τους μηχανικούς. Και το εξωφρενικό επίπεδο, για τους υπόλοιπους έλληνες εργαζόμενους, του μέσου όρου των συνολικών μεικτών αποδοχών του τακτικού προσωπικού της Ολυμπιακής – Υπηρεσίες, που για το 2007 βρίσκεται κοντά στις 50.000 ευρώ. Δεν είναι τυχαίο πως κι όταν αυξάνονται τα έσοδά της μεγαλώνουν και οι ζημιές της
Δεν υπάρχει λοιπόν σωτηρία για την ΟΑ. Και δεν θα πρέπει να υπάρξει ούτε καν ιδέα για την αναζήτηση λύσης για την επιβίωσή της. Δεν είναι τυχαίο πως δεν υπάρχει ιδιώτης που να επιθυμεί να την αγοράσει. Ούτε οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δεν θα την ήθελαν αν το κράτος (αφού την έκλεινε) τους την έδινε όπως είναι σήμερα - μαζί με τις αποζημιώσεις τους για κεφάλαιο κίνησης. Μοναδική λύση είναι η πτώχευσή της. Και η προσεκτική φροντίδα για την λειτουργία του αληθινού ανταγωνισμού. Κι αν θέλει το κράτος να πηγαίνουν αεροπλάνα σε γραμμές άγονες και αντι-οικονομικές να κάνει κοινωνική πολιτική. Πληρώνοντας, αν έχει βέβαια τις δυνατότητες, και τον σχετικό λογαριασμό...
ΥΓ. Δεν θα συμφωνήσω με τον φόρο κατοχής ακινήτων. Τα ακίνητα δεν έγιναν με κλεμένα λεφτά. Αλλά με χρήματα ήδη φορολογημένα. Και πλήρωσαν φόρους κατά την κατασκευή. Γιατί η κατοχή τους να φορoλογείται και πάλι; Και μάλιστα σε ετήσια βάση! Αφού η κυβέρνηση είναι ολοφάνερο πως λυπάται που δεν ανήκει στην Αριστερά του κ. Τσίπρα, θα πρότεινα μια συμφερότερη για τα έσοδά της λύση. Να κηρύξει την ιδιοκτησία «ποινικό αδίκημα». Και να καθορίσει υψηλές τιμές εξαγοράς των σχετικών ποινών!!...
------------------------------------------

58 σχόλια

  1. ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΖΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ .
    ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ.
    ΚΑΘΑΡΜΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ιδεοληπτική ομολογία.

    Και στα δικά σου Ανδριανόπουλε! Και σύντομα, κάθαρμα...

    Η Ολυμιακή δεν ανήκε στη ΝΔ αλλά στο δημόσιο. Το 70% των Ελλήνων, αυτοί που δεν ψηφίζουν ΝΔ και ορισμένοι ψηφοφόροι ΝΔ, την ήθελαν στο Δημόσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣ ΣΠΥΡΟ ΧΑΤΖΑΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ

    ΒΡΕ ΣΠΥΡΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ, ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΟΥ BLUESKY ME TON ΔΗΘΕΝ ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ, ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ,ΚΕΦΑΛΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ, ΑΡΧΙΚΟΠΑΝΟ,ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗ,ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΥΦΗΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΤΕΡ-ΑΣ(ΕΝΣ) ΚΟΥΙΚ(ΛΙ).

    ΜΗΝ ΣΕ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!!!
    ΧΑΘΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ (ΒΛ.ΚΙΣΣΟΥΔΗ,ΑΛΕΞΑΚΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ)ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ,ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ??
    ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΛΑΘΟΣ!!!
    ΚΟΥΙΚΑΡΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΑ ΚΙ ΕΡΧΟΜΑΙ!!!
    ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ,Ε ΝΤΑΒΑΤΖΗ!!!

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΣΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ??
    ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΣΚΑΦΑΡΑ ΣΟΥ ,ΤΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΡΕΣΚΟ ΨΑΡΑΚΙ ΣΟΥ???
    ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ...ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΧΟΛΕΡΙΑΣΜΕΝΗ ΔΕΞΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ!!!
    ΣΑΝ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΠΑΛΙΟΔΕΞΙΕ!!!
    Ε ΠΑΛΙΟΔΕΞΙΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέστα επιτέλους ρε πως σε λένε (α! ανδρέα ανδριανόπουλο) με τα συνδικαλιστικά λαμόγια της τεμπελιάς και της ηλιθιότητας.
    Να πάνε να...ιδιωτικοποιηθούνε να ησυχάσουμε.
    Στο καλό ολυμπιακή μαλακία και να μας γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΕΙ ΠΑΡΕΘΕΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ 990000,00 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΟ 2000 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ....Τ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ!!!
    ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΠΕΤΑΣΜΑ ΓΙΑ ...ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΠΩΣ Ο,ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΝΟΜΙΜΑ!!!
    ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΣΟΥΠΙΑ ΜΟΥΣΙΤΣΑ ΡΟΥΣΣΟΠΟΥΛΕ!!!
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΕΧΟΥΝ 10ΠΛΑΣΙΑ ΑΞΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΑΧΑΜΟΥ ΤΑΧΑΜΟΥ ΜΕ ΔΑΝΕΙΑ!!!
    Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΤΕΙΑ ΜΟΥΣΙΤΣΑ ΡΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ποιός θα φέρνει το Άγιο Φώς από τα Ιεροσόλυμα και άλλες εικόνες που δακρύζουνε;
    Και ποιός θα κουβαλάει τώρα τσάμπα τα μιλιούνια των εθνικοφρόνων της Παμμακεδονικής με γραμμή να ψηφίσουν δαγκωτό Καραμανλή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ΒΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΕΚΦΩΝΟΥΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ TV100 ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΡΑΧΝΙΑΣΜΕΝΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ(ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ,ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ,ΨΩΜΙΑΔΗΣ,ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ,ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΙ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΣΑΒΟΥΡΕΣ) ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΜΑΤΙΑ(ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ)ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΛΩΡΟΔΕΞΙΑ ΧΩΡΙΣΤΡΟΥΛΑ ΑΛΑ ΛΙΑΠΗ,ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΕΞΙΟ ΑΡΧΙΔΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΛΕΒΕΙ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΔΕΞΙΑ!!!
    ΓΚΙΟΥΛΕΚΑ ,ΚΑΛΕ ΓΚΙΟΥΛΕΚΑ ΟΥ ΟΥ!!!
    ΓΑΜΗΜΕΝΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σίγουρα έγιναν πολλά σε βάρος τη ΟΑ κύριε Ανδριανόπουλε.
    Η έλλειψη αναφοράς όμως από μέρους σας στο γεγονός ότι η ΟΑ αποτελεί εθνικό αερομεταφορέα που έχει υποχρέωση για εθνικούς λογούς να εξυπηρετεί προορισμούς μη κερδοφόρους (ακριτικές περιοχές Νησιά ) καθιστά το άρθρο σας ελλιπέστατο.

    Η αβάντα δε, που δίνεται στην κυβέρνηση αυτή την στιγμή ήταν αναμενομένη.
    Ίσως όμως να είναι και το τελειωτικό χτύπημα για τον Καραμανλή. Αν τον υποστηρίζει ο Ανδριανόπουλος …

    Εδώ ο Παπανδρέου έκανε μια πενταετία να συνέλθει από την υποστήριξη σας μαζί με τον Μάνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σίγουρα έγιναν πολλά σε βάρος τη ΟΑ κύριε Ανδριανόπουλε.
    Η έλλειψη αναφοράς όμως από μέρους σας στο γεγονός ότι η ΟΑ αποτελεί εθνικό αερομεταφορέα που έχει υποχρέωση για εθνικούς λογούς να εξυπηρετεί προορισμούς μη κερδοφόρους (ακριτικές περιοχές Νησιά ) καθιστά το άρθρο σας ελλιπέστατο.

    Η αβάντα δε που δίνεται στην κυβέρνηση αυτή την εποχή....
    ήταν αναμενομένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ,κύριε Ανδριανόπουλε,αυτά ας τα ακούει ο κύριος Πουπάκης!
    Γαμώ τη ΔΑΚΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με το χερι στη καρδια κ.Ανδριανοπουλε ειχατε ταξιδεψη και εσεις ΤΣΑΜΠΑ με την Ολυμπιακη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επι τέλους να ξεφύγουμε απο τους κοπετούς για το κλείσιμο της Ο.Α.
    Τρείς φορές μεχρι σήμερα νομίζω οτι έγινα εθελούσιες έξοδοι & καθε φορά ξαναγέμιζε απο νέους μισθοδοτούμενους & μη εργαζόμενους υπαλλήλους.
    Πολύ σωστά & για τις κομπίνες εποχής Ωνάση αλλά & για τις μικροκομματικές εξυπηρετήσεις ολων ανεξαιρέτως των κομμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
    ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑΣ,ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ
    ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΑΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ.ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΛΑΟΥΡΑ ,ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΚΟΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑΠΑΝΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΤΗ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ,ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΨΩΜΙ ΜΟΥ!!
    ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΥΛΟΛΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δέν ξέρω, ρέ γαμώτο .....
    Ο Ανδριανόπουλος τόσο επιδερμική ανάλυση ?

    Ωραία όλα όσα περιγράφει καί εν πολλοίς, γνωστά.
    Όμως, η ειδοποιός "απόκλιση" απ' τήν ουσία, έγκειται στήν φράση :
    " ... ο φορολογούμενος κατέβαλε ανύποπτος τον οβολό του..."
    Ούτε ανύποπτος ήταν, αλλά ούτε κατέβαλλε κανέναν φορολογικό οβολό.
    (Εκτός άν ο κ. Α.Α. αναφέρεται στόν Γερμανό πολίτη, ο οποίος πλήρωνε μέ τά άπειρα δάνεια, τά χαϊρια τού "Εθνικού Δολιοφθορέα".
    Ο έλλην πολίτης, ήξερε πάρα πολύ καλά τί ΑΚΡΙΒΩΣ συνέβαινε στήν Ο.Α.
    Αλλά δέν τόν ένοιαζε. Άλλοι πλήρωναν. Αυτός ηδονιζότανε να ταξιδεύει τζάμπα στίς εκλογές, ή, άν ήταν καί τριτοξάδερφος κάποιας καθαρίστριας, νά κονομήση κανά εισιτήριο τσάμπα.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :

    Τό φαινόμενο Ο.Α. είναι ένα ακόμη "επίτευγμα" τού δημοκρατικού πολιτισμού μας, τού λαού μας.
    Ενός "λαού" μέ ένα έντονο, κρυφό, αριστερό υποσυνείδητο, πολύ βολικό γιά τήν θεωρητική κάλυψη τής τεμπελιάς και της απειθαρχίας, καί ικανό νά διατηρεί ακόμα καί σήμερα, σέ πλήρη ισχύ, τό τελευταίο (συνταγματικώς) Κομμουνιστικό Κράτος τού πλανήτη.
    Καί αυτό, πολύ τού γουστάρει.
    ΜΕΧΡΙ ΝΑΡΘΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΕ, ΕΧΕΙΣ Α Π Ο Λ Υ Τ Ο
    ΔΙΚΙΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανδριανόπουλε, να γράφεις συχνότερα, λείπουν τέτοιες άφοβες φωνές. Συνήθως γράφουν τα κρατικοδίαιτα λαμόγια, τα οποία πουλάνε την καλοπέρασή τους για κοινωνική δικαιοσύνη και σοσιαλισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανδριανόπουλε ξέρεις να λες πολλά για την Ολυμπιακή αλλά δεν μας λες για τη κατάρρευση του νεοφιλελευθερισμού στις ΗΠΑ που ιδιωτικοποιούν τα κέρδη και κρατικοποιούν τις ζημίες και φωνάζουν βοήθεια από το κράτος για να μη καταρεύσουν τα πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ ΑΝΔΡΕΑ Ο ΝΕΟΣ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ή τότε «διαπλοκή» είχε εξασφαλίσει την ευεργετική κρατική παρέμβαση σαν σωσίβιο στα αδιέξοδα που αντιμετώπιζε ο επιχειρηματίας.
    -----------

    Σωστά τα λες Ανδρέα.

    Η φράση "είναι ένας κουβάς με σκατά που δεν γεμίζει με τίποτε" πρωτοειπώθηκε από τον Ωνάση, για την ολυμπιακή.

    Από την άλλη, βέβαια, κανείς σας δεν προέβαλε την παραμικρή ένσταση όταν πρωτοδιαπιστώθηκαν όλα αυτά, με την ΟΑ στα χέρια του κράτους.

    Και σου θυμίζω και τις άδειες θέσεις των αεροσκαφών (λόγω υπέρβασης βάρους) σε γραμμές εσωτερικού, όταν η ολυμπιακή, υποχρεωμένη να μεταφέρει τον ημερήσιο τύπο, πηγαινόφερνε απούλητες εφημερίδες που κυκλοφορούσαν μόνο και μόνο για την..."κρατική επιδότηση του πρωτοσέλιδου"!

    παμισος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με την υπάρχουσα δομή και χρέη όντως δεν πήγαινε άλλο από εκεί και πες αλεύρι οι κρατικοποιήσεις στην Αμερική σε γυρεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  21. Πόσο μαλάκας πρέπει να είναι ένας άνθρωπος
    ώστε να χαίρεται που βάρεσε κανόνι και κλείνει μια δημόσια επιχείρηση;

    Πόσο μαλάκας άραγε;
    Προφανώς, ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τελος.

    Επιτελους καθαρος ουρανος.Ολες οι αεροπορικες... τελος.Μας εχουν γαμισει στο δυοξιδιο.

    Ποτε δεν σας φανταζομουν οικολογο κ.Ανδριανοπουλε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κ Ανδλιανοπουλε μαλακιες λες.

    Και ολοι αυτοι λε παπαλα που εχουν εθιστει στην τσαμπα χληση της ολυμπιακης νομιζεις οτι θα την τελειωσουν....πολυ αφελη σε βλισκω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο εθνικός αερομεταφορέας της ολλανδίας είναι μια υπερκερδοφόρα επιχείρηση. Θα μου πείτε δεν έχει λαμόγια συνδικαλιστές. Και έχει άξιους δοιηκούντες. Χμ. Δεν το ξέρω ούτε για την ολυμπιακή ούτε για την KLM. Αυτό που ξέρω είναι ότι μία χώρα με βασικό εισόδημα τον τουρισμό ξαφνικά βρέθηκε με τζάμπα επιχείρηση με το "κλειδί στο χέρι" και βάρεσε φαλημέντο. Ενώ οι άλλοι τα χτίσανε όλα από την αρχή και ζουν και βασιλεύουν.
    Τώρα εσείς ρίξτε το σφάλμα όπου σας βολεύει (ανάλογα με τις πολιτικές σας πεποιθήσεις). Εγώ θα το ρίξω στο διαχειριστή και αυτός είναι το δημόσιο. Δεν έχει πολύ σημασία ποιός το πουλάει γιατί όποιος και να ήταν εξουσία το ίδιο θα έκανε.
    Πάρτε χαμπάρι ότι η εξουσία δεν θέλει το καλό του πολίτη, κοιτάει απλώς την πάρτη της (όπως θα κάνατε όλοι σας αν είσασταν στην εξουσία)
    Με τις υγείες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η Ολυμπιακή τέλος,όπως λέτε κ.Ανδριανόπουλε γιατί είναι ζημιογόνα επιχείρηση.
    Σύμφωνοι,αλλά το ερώτημα όλων είναι ποιοί την έκαναν προβληματική εταιρεία;
    Ας δημοσιοποιηθούν αναλυτικά πράξεις
    πολιτικών,συνδικαλιστών και εργαζομένων που την εκμεταλλεύτηκαν
    ποικολοτρόπως όλα αυτά τα χρόνια.
    Ποιός υψηλά υστάμενος τιμωρήθηκε παραδειγματικά μέχρι σήμερα σ' αυτό τον τόπο για κακοδιαχείρηση και κατάχρηση εξουσίας;
    KANENAΣ!
    Ποιος ευθύνεται γι αυτή την κατάντια;
    ΚΑΝΕΝΑΣ!
    Στην Μπανανία που ζούμε, ή Παραχώρα όπως τη λεω εγώ,υπάρχει για τους βουλευτές η ασυλία,η παραγραφή αδικήματος στα 5 χρόνια και οι ελεύθερες πέρα απο κάθε νόμο ασύδοτες πράξεις σε βάρος επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας και πολιτών.
    Ξεπουλώντας τα πάντα (αφού πριν τα άρμεξαν κανονικά) καταστρέφουν κάθε τι ΕΛΛΗΝΙΚΟ που φτιάχτηκε απο τον Ελληνα φορολογούμενο για ένα σκοπό.
    Αλλά δυστυχώς,η αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων επαληθεύεται για μια ακόμα φορά.
    Οι ίδιοι Ελληνες ψηφοφόροι επιλέγουν τους αντιπροσώπους τους στο κοινοβούλιο.
    Οι ίδιοι Ελληνες ψηφοφόροι επιλέγουν την κατάντια τη δική τους και της χώρας τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τρία ερωτήματα προς τον κο Ανδριανόπουλο

    1. Ο κος Ανδριανόπουλος γράφει ότι «Η Ολυμπιακή δεν είναι παρά μια απόλυτα αποτυχημένη επιχειρηματική πρωτοβουλία που οφείλει να απομακρυνθεί από τον χάρτη της αγοράς.» Σύμφωνα με τη θεωρία της νεοφιλελεύθερης οικονομικής σχολής (Μ. Φρίντμαν-Σχολή Σικάγου) μια θέση απόλυτα συμβατή με τη θεωρία που λέει ότι το κράτος δεν πρέπει να παρεμβαίνει καθόλου διότι οι παρεμβάσεις του είναι η μοναδική αιτία των οικονομικών κρίσεων. Εδώ και ημέρες ζούμε το παράδοξο οι ΗΠΑ να κρατικοποιούν δύο χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και να προτείνουν να ενισχυθούν με 700 δις δολάρια των φορολογουμένων χρηματοπιστωτικά ιδρύματα πολλά εκ των οποίων είναι υπεύθυνα για την οικονομική κρίση και για την ωμή κερδοσκοπία όπως είναι τα Hedge funds. Tι έχει να πει επ αυτού;
    2. Πριν μερικές εβδομάδες είχε πει ο κος Ανδριανόπουλος ότι όλα αυτά τα κερδοσκοπικά παιχνίδια με τις τιμές του πετρελαίου είναι παραμύθια. Ισχυριζόμενος ότι η τιμή του πετρελαίου εξαρτάται από την προσφορά και τη ζήτηση. Είδαμε όμως μέσα σε λίγες ημέρες η τιμή του από τα 148 δολάρια να πέφτει κάτω από τα 100 και αίφνης σήμερα να ανεβαίνει πάνω από τα 130 μέσα σε μια ημέρα. Μεταβλήθηκε η προσφορά και ζήτηση μέσα σε μια ημέρα τόσο πολύ κύριε Ανδριανόπουλε;
    3. Γράφει ο κος Ανδριανόπουλος «δεν θα συμφωνήσω με τον φόρο κατοχής ακινήτων. Τα ακίνητα δεν έγιναν με κλεμένα λεφτά. Αλλά με χρήματα ήδη φορολογημένα» Κύριε Ανδριανόπουλε, ο πιο γνήσιος εκφραστής της οικονομικής σκέψης του φιλελευθερισμού, ο John Stuart Mill (1806-1870),Ο δημιουργός του επαναπροσδιορισμού της έννοιας του Homo economicus και του φιλελευθερισμού, δε δίστασε να πει ότι η ατομική ιδιοκτησία δεν είναι φυσικό δίκαιο, όπως πίστευαν όλοι μέχρι τότε, αλλά ένας απλός κοινωνικός θεσμός. Πίστευε ότι πρέπει να διατηρηθεί η κληρονομιά σα διεγερτικό, όμως παράλληλα πρότεινε περιοριστικά μέτρα γι αυτούς , που χωρίς προσπάθεια, λόγω κληρονομιάς, αποκτούν μια προνομιούχα θέση στον αγώνα για τη ζωή έναντι άλλων. Πρέπει, έγραφε « να ξαναφέρουμε την ισότητα στο σημείο εκκινήσεως….περιορίζοντας το δικαίωμα να αποκτούν κάποιοι αγαθά μέσω της κληρονομιάς τους». Πρότεινε λοιπόν τη φορολογία στην περιουσία που θυσαύριζε δίχως να επενδύει, δίχως να δημιουργεί νέο πλούτο. Εσείς, σαν κληρονόμος μιας περιουσίας, έχετε κάθε λόγο να ισχυρίζεστε κάτι κόντρα στην ιδεολογία του φιλελευθερισμού. Ένα παιδί όμως που γεννιέται μέσα σε μια οικογένεια, που για διάφορους λόγους ( τεμπελιά, βλακεία, ή ότιδήποτε άλλο αμάρτημα των γονιών του) δεν έχει τίποτα, δεν οφείλει η πολιτεία να του δώσει τη δυνατότητα ίσων ευκαιριών; Εάν δεν μπορεί να το κάνει αυτό για ποια ισότητα ευκαιριών μιλάμε και για ποιο κράτος δικαίου;

    Αλέξανδρος Πιστοφίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ Τ' ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΕ. Η ΟΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ... ΤΕΤΟΙΑ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ... ΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 10:57

    Θα πρέπει κάποια στιγμή να τελειώνει αυτή η παπαρολογία περί "άγονων γραμμών" που, τάχαμου, θα πρέπει να εξυπηρετούνται από μία δημόσια ΟΑ.

    Ταξιδεύω στα νησιά του Αιγαίου εδώ και 35 χρόνια και ουδέποτε τόλμησα (με μία εξάιρεση το 1975, απο κεφαλονιά) να πάρω άλλο μέσον από το πλοίο. Από το φόβο, φυσικά, οτι την τελευαταία στιγμή θα μείνω χωρίς θέση επειδή οι κοπρίτες της ΟΑ θα την είχαν δώσει σε κάποιον κολλητό τους ή σε κάποιον πράκτορα που είχε "κονέ".

    Κι αφού ποτέ δεν χρειάστηκα εγώ (και όλοι όσοι γνωρίζω) την ΟΑ της άγονης γραμμής, δεν βρίσκω τον λόγο να συνεχίζει να υπάρχει τη στιγμή που, κατά τα φαινόμενα, σχεδόν κανείς δεν την αξιοποιεί τον χειμώνα (εξ ου και "αγονη"..)

    Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν "άγονες γραμμές" στο Αιγαίο αλλά δημιουργήθηκαν "άγονες γραμμές" επειδή κάποιοι -για ψηφοθηρικούς λόγους (και λεόντειες προμήθειες από την ανάθεση έργου)- πήγαν και δημιούργησαν αεροδρόμια στο "πουθενά", τη στιγμή που η δουλειά (αν δεν υπήρχε όλη αυτή η διαφθορά κι η σαπίλα) θα μπορούσε να γίνει με 4-5 υδροπλάνα που θα κάλυπταν ολημερίς το αιγαίο, μεταφέροντας κόσμο σε κάποιο κεντρικό νησιωτικό αεροδρόμιο.

    Αντίθετα, δεν έχω την παραμικρή διαφωνία για νησιώτικα αεροδρόμια που δημιουργήθηκαν 'επι τούτου" με στόχο να εξυπηρετήσουν πτήσεις τσάρτερ του εξωτερικού (και δευτερευόντως την γραμμή εσωτερικού).

    Να θυμίσω σε όλους ότι, πριν από 70 χρόνια, ένας από τους μεγαλύτερους σταθμούς ανεφοδιασμού υδροπλάνων της μεσογείου ήταν το λιμάνι του καστελλόριζου.

    Από του χρόνου, τα παράλια της τουρκίας θα εξυπηρετούνται από "εκρανοπλάνα" τα οποία, κινούμενα πάνω στην θάλασσα (στο οριακό στρώμα που μεσολαβεί μεταξύ σκάφους και νερού) πιάνουν ταχύτητες 400-500 χλμ/ώρα. Ενα τέτοιο (αερο)σκάφος θα μπορούσε, μέσα σε δύο ώρες, να μαζέψει όλους τους επιβάτες μιας άγονης γραμμής και να τους μεταφέρει σε ένα κεντρικό νησιώτικο αεροδρόμιο. Και να τελιώνει η ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Hmm ...
    Πάλι ο Ανδρέας που ολα τα ξέρει ολα τα σφαζει όλα τα μαχαιρώνει.

    Η Ολυμπιακή ειναι το 8έμα των ημερών η η κρατικοποίηση των πάντων στο US banking ?

    Ανρέας γέρασε και μυαλό δεν εβαλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καιρός ήταν να κλείσει αυτό το αίσχος των κοπριτών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπητε κυριε Αδριανοπουλε

    Δυστυχως κρινετε την Ολυμπιακη με οικονομικα κριτηρια μονο.
    Η Ολυμπιακη δεν ειναι απλα μια αεροπορικη εταιρια. Περιλαμβανει και αλλα πολλα ανεκτιμητης αξιας πραγματα τα οποια θα επρεπε η καθε κυβερνηση να τα εχει λαβει υποψιν της.
    Σας παραθετω μερικα
    1 Εθνικη αμυνα (ταχυτατη μεταφορα στρατευματων σε περιπτωση αναγκης)
    2)Τεραστια ηθικη αξια ανεκτιμητη για τους ελληνες του εξωτερικου
    3)Κοινωνικη προσφορα π.χ(μεταφορα ασθενων)
    4) Μεσο προβολης της Ελλαδας στο εξωτερικο οι κυκλοι της Ολυμπιακης δεν ειναι μονο ενα απλο εμπορικο σημα , αλλα αντιπροσωπευουν βαθυτερες ενοιες.
    Αρκουμαι σε αυτους τους 4 λογους που ειναι υπεραρκετοι κατα την γνωμη μου ωστε να μην πουληθει η εταιρια
    Κυριε Αδριανοπουλε
    Η Ολυμπιακη δεν ειναι οπως εγραψα και στην αρχη μια απλη εμπορικη εταιρια αερομεταφορων, αλλα ενα μερος απο το σωμα της Ελλαδος.

    Επειδη ανικανοι κρετινοι ραγιαδες πολιτικοι ασελγησαν στο σωμα της Ολυμπιακης, επειδη ανικανοι πολιτικαντηδες εκμεταλευτηκαν στο επακρο για το προσωπικο και κοματικο τους προσωρινο συμφερον.
    Επειδη τα κωματα (ναι με ωμεγα)
    βαζοντας μπροστα το κοματικο τους μικροσυμφερον βοηθησαν τα μεγιστα στον παρα φυσιν βιασμο του εθνικου αυτου πλουτου .
    Επειδη αφρονες κοματιζοντες¨συνδικαλΗστες βοηθησαν και αυτοι τα μεγιστα ωστε να φτασει σε αυτο το σημειο η Ολυμπιακη
    Ναι κυριε Αδριανοπουλε προκειται περι εθνικου πλουτου.
    Εσεις κυριε Αδριανοπουλε βλεπετε τα παντα σαν μια επιχειρηση που αποκλειστικο σκοπο εχει μονο το κερδος και τιποτε αλλο.
    Η κοινωνικη προσφορα κοστιζει δεν ειναι τσαμπα.
    Αν ηθελαν οι ραγιαδες πολιτικαντηδες μπορουσαν να σωσουν την Ολυμπιακη εκκαθαριζοντας ολα τα κακως κειμενα.
    Ειναι θεμα καθαρα πολιτικης βουλησης και τιποτε αλλο.
    Αλλα οι ραγιαδες πολιτικαντηδες εχουν μαθει να λυνουν τα προβληματα δια της απλοποιησεως. Εχουμε προβλημα στα σχολεια οι δασκαλοι ειναι ανεπρακεις και το εκπαιδευτικο μας συστημα χωλενει; Αντι να βελτιωσουμε το συστημα καταργουμε το αντικειμενο. Ετσι για παραδειγμα καταργηθηκαν οι δασειες , περισπωμενες οξειες ,(το γραπτο μερος της προφορας) και παει λεγοντας.
    Αυτο ειναι ενα μονο παραδειγμα , υπαχουν χιλιαδες ακομα παρομοια.
    Ο εθνικος πλουτος δεν εκχωρειται ετσι ευκολα κυριε Αδριανοπουλε.
    Προσωπικα επειδη ειμαι ελληνας του εξωτερικου και ΠΑΝΤΑ ταξιδευω με την Ολυμπιακη, νοιωθω βαθια θλιψη για το καταντημα του εθνικου μας αερομεταφορεα.
    Αυτα τα λιγα

    ΗΛΕΙΟΣ ΟΛΥΜΠΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βρε μ....α ανώνυμε γιατί δεν διαβάζεις τα Πόθεν Εσχεις του Ανδριανόπουλου να δείς πως ζεί; Ο μόνος που δουλεύει είναι αυτός. Και προέρχεται και από πλούσια οικογένεια. Πσρ' όλο που πέρασε από 7 Υπουργεία ακόμη δουλεύει. . Οι άλλοι πως ζούνε; Για ψάξτο. Ξέχασες πως ήταν σύμβουλος των Ρώδων, ανοιχτά και επίσημα, για δύο και πάνω χρόνια; Πως δούελευε σε Ιδρυμα στην Ουάσιγκτον; Κι όλα αυτά δηλωμένα; Αντε ....

    liberal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μπές στην ιστοσελίδα του Ανδριανόπουλου (www.andrianopoulos.gr) να δείς πόσα γράφει για την οικονομική κρίση και την παρέμβαη του κράτους στην Αμερική.

    liberal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 2.31

    Εχες ξαναγράψει για "υδροπλάνα" και σου αντιπαρέθεσα επιχειρήματα περί του καιρού και του γιατί δεν είναι κατάλληλα για το Αιγαίο.

    Αυτή τη φορά δεν έχει επιχειρήματα επειδή δεν το αξίζεις, έχει μόνο μια αποκάλυψη:

    ΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΥΡΙΕ ΠΙΣΤΟΦΙΔΗ, ΠΟΣΟ ...ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΙΣΑΙ;
    ΑΡΚΕΤΑ Ε;
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΣΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΙΑΤΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ: ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΑΝΤΡΟ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΩΝ. ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η Ο.Α. ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΟΡΒΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είμαι υπάλληλος της ΟΑ-Υ(ΠΑΛΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ)30 ετών-με 9 χρόνια υπηρεσία,με πτυχίο,μεταπτυχιακό,σύζυγο και παιδί.Καθαρίζω 1400ε το μήνα.Δουλεύω με αεροπορικό ωράριο-βάρδιες-και ξυπνάω 3,4,5 το πρωί,γιορτές ,Κυριακές,Χριστούγεννα,Πάσχα.Οι υπερωρίες μου-όπως προπαγανδίστηκα γράφτηκε στο άρθρο-δεν πληρώνονται,τις παίρνω μία μέρα που δεν υπάρχει δουλειά(ΠΟΤΕ!).Έχω φτιάξει ρεπό μόνο με υπερωρίες!!!
    Τώρα περιμένω τις θέσεις των μετετάξεων.Οι μισθοί θα είναι περίπου οι ίδιοι στα υπουργεία(εξάλλου θα μου δίνουν και το συμπλήρωμα) και δεν θα ξυπνάω σαν το φάντασμα.Με το πτυχίο μου εξάλλου μάλλον για προισταμένη με βλέπω σε 10 χρόνια!Επίσης για πρώτη φορά στη ζωή μου θα κάθομαι στις γιορτές και θα χαίρομαι το παιδί μου.Είμαι πολύ ευτυχισμένη με το σχέδιο Χατζηδάκη όπως και όλοι οι συνάδελφοι.Οι φίλες μου(40 ετών-προσλήψεις πριν το 1993) φεύγουν με πλήρη και κοιτάζουν ΗΔΗ για άλλη δουλειά για να τα οικοναμήσουν και απο εκεί.
    Γενικά ΟΛΟΙ χαιρόμαστε.Ο διευθυντής μου -που έχει ήδη συμπληρώσει-,μου έλεγε οτι στη νέα εταιρεία θα κοιτάξει να προσληφθεί με δελτίο παροχής και 6.οοο μισθό για να στήσει το τμήμα και να εκπαιδεύσει σύν τη σύνταξη.Ένας φίλος χθές μου έλεγε:"ας μου φέρουν το χαρτί της εθελουσίας,σπίτι να το υπογράψω.....".Με λίγα λόγια τζάμπα χαίρεστε κύριοι....
    Δημιουργήσατε μια νέα τάξη αργόσχολων δημοσίων υπαλλήλων(2500 είμαστε περίπου)και αρκετούς νεόπλουτους συνταξιούχους!
    Υ.Γ1.Αν κανείς ξέρει ας μου πεί τι παίζει σε ΥΠΕΞ,ΥΠΕΘΑ,ΥΠΕΠΘ ΚΑΙ ΥΠΟΙΟ
    Υ.Γ.2.Κάποιος μας είπε κοπρίτες.Του απάντησα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπράβο, Ανδριανόπουλε, πέστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Aπάντηση στον 1:57 απο την 10.42

    Έπειδή μου τη βίδωσες συνεχίζω..Θα συνεχίσεις να πληρώνεις σαν τον Π....Μόνο που τώρα δε θα με βρίζεις,δεν θα τρέχω σαν μακάκω στους 40 βαθμούς με το καλσόν,ούτε μέσα στα χιόνια και τις βροχές,ούτε Χριστούγεννα ούτε Πάσχα,ούτε μέσα στο άγριο χάραμα.Είδες τις θέσεις των μετατάξεων.Θέλεις να αρχίσω;Είναι χωρισμένες σε ΠΕ,ΤΕ,ΔΕ,ΥΕ και είναι για ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ στους οποίους σύμφωνα με την επιστολή του υπουργού υπάγομαι,179 σε ΥΠΕΠΘ,190 ΣΕ ΥΠΕΘΑ,159 ΣΕ ΥΠ.ΑΓΡ.ΑΝ,398 ΣΕ ΥΠΕΞ,93 ΣΕ ΥΠΟΙΟ,37 ΣΕ ΥΠ.ΑΝ,165 ΣΕ ΥΠ.ΔΙΚ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ!!

    Δεδομένου οτι απο τους 2500 που μένουμε μόνο οι 500 έχουμε πτυχίο,έχω ήδη καβατζώσει γραφειάκι σε υπουργείο.Γραφείο δε είχα ποτέ,φορούσα μόνιμα στολή και έτρεχα στην πίστα.Ι LOVE NEA DIMOKRATIA AND KOSTIS!!!!Τώρα γραφειάκι,ταγεράκι και λουλούδια στο βαζάκι...

    Ο 11.18 Χθές έγραψε να πάμε στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη να δουλέψουμε(τόσο πανηλίθιος!!!).Ψάχνω και δε βρίσκω πουθενά στον πίνακα με τις 14.000 θέσεις τα ναυπηγεία.Σε έφτιαξα;;

    Αν νομίζετε κομπλεξικοί οτι κλείνοντας η ΟΑ Ή Ο ΟΤΕ Ή ΤΑ ΕΛΤΑ Ή ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ Ή ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΕΚΟ την πληρώνουν οι εργαζόμενοι την πατήσατε.Πάλι εσείς θα πληρώσετε,μόνο που τώρα θα σας αρέσει κιόλας...ΑΥΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ας μας πει τελος παντων καπιος ποσο τις εκατο των ελληνων εχει ταξιδεψη με αεροπλανο,τον τελευταιο χρονο,για να δουμε σε τελικη αναλυση ποσοι ελληνες πραγματικα την εχουν αναγκη.αντιθετα ξερουμε ποσοι την πληρωνουμε.Υ.Γ εργαζομενη τις Ο.Α θεωρητε οτι ειστε δημοσιοι υπαλλοιλοι η εργαζομενοι σε εταιρια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. και αναρωτιομουνα που θα παει το 1050 αρι που βουτανε απο την τσεπη των ελευθερων επαγγελματιών.
    Βαλτε με κι εμενα στην ολυμπιακη να παιρνω 1500 ασπρα και 2000 μαυρα και συνταξη στα πενηνταααααα .....δεν θελω ρεεεε ναμαι ελευθερος επαγγελματιαςςςςςς. Δεν εβρισκα δουλεια γιαυτο εγινα......
    Μαλακα αλογομουρη κανε μας ολους δημοσιους τωρα αφου δεν εχουμε γυναικα συμβολαιογραφο γαμωτο.
    Και συχναζα για καμακι στην νομικη οσο ημουν φοιτητης φτου ρε δεν ειχα μυαλο βουλγαρακιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συμφωνω 100% με τα γραφόμενα του Γιαπη Α.Α. Αν όμως δεν κανω λάθος υπηρξε μέλος κυβερνησεων τις οποιες τωρα κατηγορεί για σαθρή διαχειρηση της ΟΑ. Γιατι δεν εκαμνε κατι τότε που ηταν πανισχυρος Υπουργος Οικονομικών?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εγω πάλι θυμηθηκα ότι επί Μητσοτάκη με χρυσό παιδί υπουργό τον Α. Αδριανόπουλο είχαν στειλει με εθελουσία στη συνταξη χιλιαδες 40 χρονους της ΟΑ με τεραστια αφορολογητα εφαπαξ και πληρη σύνταξη. Αυτοί όλοι πλουτισαν και έκαναν δευτερη δουλειά στηνοντας τις νεες αεροπ. εταιρείες. Πολύ μυαλό ο κος Υπουργος των Οικονομικών Αδριανοπουλος. Τωρα (20 χρονια μετα) μιλάει. Τι λέτε ρε αργόσχολοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αυτή η επιχείσηση-αίσχος και πρόκληση, που πουλούσε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, κατέληξε να κοστίζει σχεδόν 1 εκ. ευρώ την ημέρα στο Δημόσιο.

    Κανονικά, αν υπήρχε ορθό και δίκαιο πολίτευμα, θα έπρεπε και οι υπουργοί που επί δεκαετίες συντηρούσαν και "εξυγίαιναν" αυτη την επιχείρηση-αίσχος, να παραπεμφθούν σε ειδικό δικαστήριο για εκούσια κατασπατάληση εθνικού πλούτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. εγω παντως που εψαχνα εισητήριο για το Λονδινο με Ολυμπιακή ...

    ...δεν βρήκα γιατι ΕΧΕΙ 4 συνεχομενες μέρες ...γεμάτα αεροπλάνα...

    αν κρίνω μόνο παο αυτο ...

    αραγε δεν φταίει η ΔΙαχειρηση του Αερομεταφορεα ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Επειδή γίνεται πολύ συζήτηση γιά την "Εθνική σημασία" του να παραμείνει δημόσια η Ολυμπιακή, μάθετε και κάτι για την επιχείρηση "Νίκη" στη διάρκεια του ΑΤΙΛΑ στην Κύπρο το 1974 που έχει μείνει κρυφό:

    Η Επιχείρηση "Νίκη" ηταν η μεταφορά Ελληνων καταδρομέων στην Κύπρο στίς 21/7/1974,που κατέληξε σε τραγωδία.

    Επειδή τα τότε μεταγωγικά της Πολεμικής Αεροπορίας ήταν σαράβαλα,ο σχεδιασμός προέβλεπε ότι οι καταδρομείς θα μεταφέρονταν με 6 (ή 8, δεν θυμάμαι καλά) Boing τής Ολυμπιακής,που θα μπορούσαν να κάνουν την πτήση με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια και ταχύτητα,και συνεπώς ασφάλεια.

    Πράγματι τα επιλεγμένα αεροπλάνα της Ολυμπιακής ετοιμάστηκαν για τη πτήση. Αλλά τα πληρώματα ΟΛΩΝ των αεροσκαφών δήλωσαν "βλάβη" και αρνήθηκαν να πετάξουν!!

    Ετσι το σχεδιο για χρησιμοποίησή τους ματαιώθηκε,και η απόστολή Νίκη έγινε με τα τελείως ακατάληλα Noratlas,με αποτέλεσμα 31 νεκρούς...

    Ετσι,για την ιστορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Βουλωσε το Ανδριανοπουλε,εσυ και ολοι οι επαγγελματιες τεμπεληδες που με μια θητεια στην Βουλη[4 χρονακια και αν] παιρνετε συνταξη 2000 ευρω,ενω για πληρη 8000 ευρω συνταξη,θελετε 12 χρονια [3 θητειες]
    Για πες μας ποσα εκατομμυρια ευτω τον χρονο θα στοιχισουν οι αυξησεις στους μισθους των βουλευτων?Παντως των δικαστικων[που τους ακολουθειτε κατα ποδας],θα στοιχιζει 200.000.000 ευρω τον χρονο,χωρια τα αναδρομικα 400.000.000 ευρω.
    Να πληρωνουμε μισθωτοι-συνταξιουχοι τα μουτρα σας και την καθε Καιλη,Γκερεκου,Ραπτη και ουκ εστιν αριθμος.
    Εδω τα βαλες και με τον ΤΣΟΜΣΚΙ, φαιδρε ανθρωπε και ξεφτιλιστικες.
    [http://histologion-gr.blogspot.com/2004/06/blog-post.html]
    Αν δεν βρισκατε τα κορο'ιδα που σας ψηφιζουν,να δω που θα σασταν ολοι σας,χαραμοφαηδες.
    Για την εκκλησιαστικη περιουσια που αν φορολογουνταν θα μπαιναν 400.000.000 ευρω καθε χρονο στο ταμειο,γιατι κανεις μοκο?
    Για τους Λατσοβαρδινογιαννηδες και cia[σωστα το γραψα] που φοροδιαφευφουν,κουβεντα?
    Αντε απο δω ανθρωπακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟ 'ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.Ο ΗΛΕΙΟΣ ΟΛΥΜΠΙΟΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ.ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΟΙ ΦΥΛΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ ΤΟ ΠΟΝΑΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΚΟΒΩ ΚΕΦΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 1) Ο Ανδριανοπουλος εχει λαθος στις εκτιμησεις του για την ολυμπιακη (κατα τη γνωμη μου)
    2) Οσοι τον κατηγορουν για "τεμπελη", "φασιστα", "ρεμαλι" κτλ ειναι τελειως ασχετοι. Ο ανδριανοπουλος ειναι ο μονος πολιτικος που αφησε τη βουλη για να παει να δουλεψει, ενω οι αλλοι ειναι γαντζωμενοι στην καρεκλα γιατι δεν ξερουν να κανουν καμια δουλεια.
    3) Για τον Καρατζις ολοι τωρα λενε οτι ο Ανδριανοπουλος τοτε. Ξεχασατε το φιλο μας τον "ομοθρησκο συντροφο" ? Ετσι λεγαμε τον χιτλερισκο των βαλκανιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αδριανοπουλος;Αυτος που σε μια νυχτα διπλασιασε την τιμη της βενζινης πηρε το φακελακι και την εκανε στο Λονδινο για να αφωσιοθη στη συγραφη φωτισμενων συγραμματων για την ελευθερη οικονομια;Τωρα απο ποιον περιμενει φακελακι μηπως απο τον βασιλακη της AEGEAN;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 9:51

    Δεν έχω ξαναγράψει για υδροπλάνα και δεν ξέρω τι εννοείς.

    Αυτό που κατάλαβα, από όσα λες, είναι ότι τα υδροπλάνα (που πριν από 70 χρόνια έκαναν όλες τις μεταφορές στην ανατολική μεσόγειο) δεν ευδοκιμούν στην ελλάδα επειδή δεν τα αφήνουν οι... μετεωρολόγοι!

    Και όχι κάποιοι που παίζουν περίεργα παιχνίδια.

    Κι επειδή γράφεις από κανάδα (τη στιγμή που κάποιοι καναδοί είναι που προσπαθούν να τα φέρουν) κάτι θα ξέρεις. Δεν τους γουστάρεις επί προσωπικού ή συμβαίνει κάτι άλλο;

    Αν πρότεινε υδροπλάνα στο αιγαίο η "ελ-αλ" θα είχες πρόβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δεν καταλαβαίνω τους αντίθετους με το κλείσιμο της Ολυμπιακής. Ξέρουν τι ακριβώς υπερασπίζονται?
    Ας διαβάσουν πρώτα στον "Δικηγόρο" την άποψη του Ωνάση και το πως τα πληρώματα πήγαιναν στην Αμερική για να ξεκινήσουν την απεργία από εκεί.
    Πως αφού μπήκαν οι πρώτοι προερχόμενοι από την Πολεμική Αεροπορία, μετά έκλεισαν την πόρτα πίσω τους κι έβαλαν την εταιρεία να προσλαμβάνει και να σπουδάζει τζάμπα τα παιδιά τους στην Οξφόρδη.
    Πως προσελήφθησαν οι περισσότεροι από το παράθυρο μέσω Olympic Catering και μετά ζητούσαν μετάταξη γιατί είχαν πτυχίο χειριστού.
    Πως έφτιαχναν με ηλικιακά παράθυρα τους διαγωνισμούς για να μην χωρούν οι απόστρατοι της Πολεμικής αλλά μόνο οι δικοί τους.
    Τέλος ας μάθουν όσοι δεν ξέρουν ότι όταν το κράτος τους χρειάστηκε σαν εθνικό αερομεταφορέα το 1974, ακινητοποίησαν 2 Boing στο Ηράκλειο για να μην πάνε τα στρατεύματα στην Κύπρο.
    Γνωρίζουν τέλος τι μηνιαίες αποδοχές έχουν οι ωρυώμενοι (Πατέστος και Σια)?

    Θα φρίξετε !!!

    Οι πολλές αμαρτίες όλων των κυβερνήσεων πρέπει κάποτε να τελειώσουν. Έστω και με την καύση μερικών χλωρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 11:38

    Τέλος ας μάθουν όσοι δεν ξέρουν ότι όταν το κράτος τους χρειάστηκε σαν εθνικό αερομεταφορέα το 1974, ακινητοποίησαν 2 Boing στο Ηράκλειο για να μην πάνε τα στρατεύματα στην Κύπρο.
    --------------

    Για πολλά μπορείς να τους κατηγορήσεις αλλά όχι και για αυτό.

    Καλά έκαναν και έσωσαν τον εαυτό τους και τα αεροσκάφη. Η υπόθεση "υπεράσπιση της κύπρου" ήταν ένα στημένο θέατρο αφού ο ιωαννιδης είναι συμφωνήσει, μέσω εβραίων, με τους αμερικανούς για την εισβολή των τούρκων στην κύπρο έτσι ώστε να επιτευχθεί η οριστική "νατοποίησή" της από τη στιγμή που ο μακάριος ήταν ζωντανός και φοβούνταν μήπως επιστρέψει και την μετατρέψει σε "αεροπλανοφόρο" της ΕΣΣΔ.

    Για ποιό λόγο να πάνε να χάσουν τη ζωή τους οι πιλότοι, τη στιγμή που το ματς το είχαν "στήσει" (και στις δύο φάσεις του αττίλα) οι προδότες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πολλοί εδώ μέσα, συνεχίζετε να βαυκαλίζεστε περί "εθνικού αερομεταφορέα" και "κοινωνικού ρόλου" της Ολυμπιακής. Έχετε το θράσος να βρίζετε τον Ανδριανόπουλο, που δεν κάνει τίποτε άλλο από τον επισημαίνει τα αυτονόητα που βοούν. Γνωστή τακτική, για αυτούς που πάσχουν από δραματική έλλειψη επιχειρημάτων. Αθεράπευτα εθελοτυφλούντες, θεωρείτε ότι μια οποιαδήποτε δημόσια επιχείρηση, μπορεί με "χρηστή διαχείριση", να αντεπεξέλθει σε ένα ανηλεές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Μα που ζείτε επιτέλους; ΚΑΜΙΑ δημόσια επιχείρηση δεν μπορεί να ανταγωνιστεί μια ιδιωτική, ιδίου αντικειμένου δραστηριοποίησης, για λόγους που είναι προφανέστατοι απανταχού Γης, ΕΚΤΟΣ από τη χώρα που ευδοκιμούν τα γαϊδουράγκαθα και ο αριστερομαρξιστοσοσιαλισμός.
    Όσο για τις δήθεν "κοινωνικού χαρακτήρα" υπηρεσίες της Ολυμπιακής, σας πληροφορώ ότι υπάρχει πληθώρα αεροπορικών εταιρειών, που αναμένουν να αναλάβουν το έργο της Ολυμπιακής, με πολύ λιγότερο κόστος, δημιουργώντας θέσεις εργασίας, προστιθέμενη αξία και ανάπτυξη. Ξέρετε, όλες εκείνες τις "παρενέργειες" του τρισκατάρατου φιλελευθερισμού.
    Τέλος, "Bloopers", ποιος σας είπε ότι τα υδροπλάνα είναι ακατάλληλα για το Αιγαίο; Ο λόγος που δεν δραστηριοποιούνται εκεί, είναι διότι η κυβέρνηση προσπάθησε να περιορίσει (κάκιστα) τον ανταγωνισμό της Ολυμπιακής, στους νησιωτικούς προορισμούς, για να μην υποστεί η τελευταία δραματική καθίζηση των όποιων κερδών της. Άλλωστε τα συγκεκριμένα αεροσκάφη (DeHavilland DHC-6 Twin Otter), που είναι ιδιαιτέρως πετυχημένα στον Καναδά αλλά και διεθνώς, έχουν την δυνατότητα να προσγειώνονται και σε κανονικά αεροδρόμια, διότι κάτω από τους πλωτήρες ενσωματώνουν και τροχούς. Μην μιλάτε λοιπόν για πράγματα που δεν ξέρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. και η ολυμπιακη ανηκει στην δακετης
    ξυπνηστε κοροιδα.αυτοι κανουν οτι γουσταρουν.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση