GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Οι αμαρτίες της Ολυμπιακής...

. ...τα Golden Boys και oι επιδιώξεις τους! Γράφει ο Αλέξανδρος Πιστοφίδης . Την κατάντησαν και τώρα την τεμαχίζουν σαν αγελάδα. Δεν έχω ξε...

.
...τα Golden Boys και oι επιδιώξεις τους!

Γράφει ο Αλέξανδρος Πιστοφίδης
.
Την κατάντησαν και τώρα την τεμαχίζουν σαν αγελάδα. Δεν έχω ξεκάθαρη θέση για το τι πρέπει να γίνει με την Ολυμπιακή, ούτε όμως μπορώ να πω, πως δεν μ΄ ενδιαφέρει τι θα γίνει. 22 χρόνια στο εξωτερικό, παρότι είχα τσακωθεί άπειρες φορές με αγενείς υπαλλήλους της και είχα πει πως δεν ξαναταξιδεύω με την Ολυμπιακή, τελικώς υπέκυπτα και την προτιμούσα πάντα, τουλάχιστον εκεί όπου αυτό ήταν δυνατό. Όταν βλέπαμε το γνωστό σήμα της σε ξένες χώρες, το μοναδικό ελληνικό έμβλημα, νιώθαμε την παρουσία της Ελλάδας. Για να είμαι όμως δίκαιος, θα πρέπει να πω πως είχα συναντήσει πολλές φορές κατανόηση από υπαλλήλους της που δεν την είχα βρει σε άλλες εταιρείες, όπως την KLM ή τη Lufthansa. Ηταν λίγοι επαγγελματίες, που είχαν προσληφθεί με αξιοκρατικά κριτήρια και όχι με ρουσφέτι και με αυτό μπαίνω κατ ευθείαν στο θέμα. Βρίσκεσαι σε μια παρέα που είναι και ένας υπάλληλος της Ολυμπιακής.
Η πιο συνήθης ερώτηση είναι: «μπήκατε επί Ακριβάκη ή επί ...», που υπονοούσε ότι όλοι σχεδόν «έχουν μπει με μέσο» και αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα της Ολυμπιακής και όλων σχεδόν των ΔΕΚΟ. Για δεκαετίες, γνωρίζαμε ότι πρόεδροι της Ολυμπιακής και των θυγατρικών της έμπαιναν αποτυχόντες βουλευτές. Για δεκαετίες γνωρίζαμε ότι η Ολυμπιακή είχε την πρώτη προτεραιότητα στην επιλογή των ρουσφετιών μας και το βρίσκαμε φυσιολογικό.
Παρότι ήμουν δημόσιος υπάλληλος στη Γερμανία για 11 χρόνια και τα παράτησα για να έρθω στην πατρίδα μου, βάζω και τον εαυτό μου μέσα. Όπως έχει η οικονομική κατάσταση, με τις βάρβαρες μέχρι απαράδεκτες συνθήκες στον ιδιωτικό τομέα, κι εγώ θα ήθελα να μπει κάποια στιγμή ο γιος μου στην Ολυμπιακή. Γι αυτό όμως θα είμαι και ο τελευταίος ( αυτό θα πρέπει να αφορά σε όλους μας) που θα έλεγα «να κλείσει η Ολυμπιακή που μας κοστίζει τόσα χρήματα». Όταν ακούω δε, κατ εξοχήν κρατικοδίαιτους, όπως είναι πολιτικοί να μιλούν για κλείσιμο συγχύζομαι. Όταν μάλιστα ακούω υπουργό μεταφορών που του εμπιστευθήκαμε τη διαχείρισή της να επαναλαμβάνει σαν ρεφρέν, στο οποίο κόλλησε η βελόνα, «ξέρετε πόσο μας κοστίζει….,» και εννοώ τον κο Χατζηδάκη, γίνομαι έξω φρενών. Γίνεται ένα ατύχημα στον ΟΣΕ, τον ρωτούν για τα αίτια και η πρώτη φράση του στα δελτία ειδήσεων είναι: «ξέρετε πόσο κοστίζει στον έλληνα φορολογούμενο ο ΟΣΕ»; Μήπως ξέρετε πόσο κόστισε στους αμερικανούς φορολογούμενους η κρατικοποίηση δύο τραπεζών την περασμένη εβδομάδα κύριε υπουργέ, 200 δις δολάρια! Κανείς δεν τους ρώτησε.
Σε μια έκθεσή της με τίτλο «όρια των ιδιωτικοποιήσεων» (Limits to privatization) , η «Λέσχη της Ρώμης», απαντά στο συγκεκριμένο πρόβλημα:«Σε 50 μελέτες περιπτώσεων από όλο τον κόσμο, η έκθεση διαπιστώνει ότι υπάρχουν πολλές αποτυχημένες ιδιωτικοποιήσεις, που δημιούργησαν περισσότερα προβλήματα από αυτά που σκόπευαν να επιλύσουν. Και η έκθεση προτείνει: «όχι σε ιδιωτικοποιήσεις με ιδεολογικά κριτήρια». Το ίδιο ακριβώς λέει και ο πρώην αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας τράπεζας και νομπελίστας της οικονομίας ο J Stinglitz.
Ο κρατικοδίαιτος κύριος Χατζηδάκης, στην επίσημη ιστοσελίδα του, σε όλα τα άρθρα του και στο βιβλίο «Χελώνες και Τίγρεις»,που έγραψε με το Diamond Boy από την Κέρκυρα, τον Ν. Γεωργιάδη, το μόνο πράγμα που επαναλαμβάνει διαρκώς είναι η άμεση ανάγκη ιδιωτικοποιήσεων δίχως όρια. Προτείνει ακόμη και την ιδιωτικοποίηση του Ποικίλου όρους και του Πάρκου «Αντώνης Τρίτσης». Στη σελίδα δε 22 του Βιβλίου τους αναφέρουν:» Ο πλούτος παράγεται από τις επιχειρήσεις»!!!
Κι εγώ κύριοι, κρατικοδίαιτοι, που δουλεύω σαν σκύλος από το πρωί μέχρι το βράδυ και δεν είμαι επιχείρηση, τι στο διάολο κάνω, δεν παράγω τίποτα; Εδώ, στη μητρόπολη του καπιταλισμού, ο ίδιος ο υποψήφιος των ρεπουμπλικανών, ο Μακ Κέϊν είπε προχθές: «Τα θεμέλια της οικονομίας μας είναι οι αμερικανοί εργαζόμενοι και αυτοί είναι υπέροχοι». Τόσο μίσος και περιφρόνηση στους έλληνες εργαζόμενους; Στο βιβλίο σας εκθειάζετε το φινλανδικό μοντέλο ανάπτυξης και δεν κάνετε αναφορά στο τέλειο δημόσιο εκπαιδευτικό τους σύστημα, όπου όλοι οι διεθνείς αναλυτές συμφωνούν πως αυτό δημιούργησε τη ΝΟΚΙΑ. Και αυτό κοστίζει στους φινλανδούς το 7% του ΑΕΠ.
Κυριε υπουργέ τα λέτε όπως σας συμφέρει και ταιριάζει στο μοντέλο ανάπτυξης που φτιάξατε στο μυαλό σας. Θα συμμεριζόμουν αυτή την εμμονή αν δεν λαϊκίζατε με τον τρόπο σας και αν μας λέγατε όλη την αλήθεια.
Ακούστηκε συχνά από ομοϊδεάτες σας, δεν είμαι σίγουρος αν το είπατε κι εσείς, πως «η Ολυμπιακή έχει περισσότερους υπαλλήλους ακόμη και από την LUFTHANSA !!!. Η Deutsche Lufthansa AG, κύριε υπουργέ στην επίσημη ιστοσελίδα της αναφέρει ότι έχει 105 χιλιάδες και 261 υπαλλήλους παρακαλώ και με αμοιβές που για τους έλληνες αποτελούν όνειρο απατηλό.
Ναι κύριε υπουργέ ξέρω, ότι όλοι οι υπουργοί μέχρι σήμερα φανήκατε ανίκανοι να διαχειριστείτε σωστά τη δημόσια περιουσία μας. Ξέρω ότι συνειδητά απαξιώνετε οτιδήποτε δημόσιο για να το ξεπουλήσετε για δεκάρες. Ξέρω ότι κάποια δημόσια αγαθά έχουν κόστος, δεν είμαι δογματικά κατά των ιδιωτικοποιήσεων, αλλά πείτε μας παρακαλώ, ποια είναι τα κριτήρια και που είναι επιτέλους τα όρια των ιδιωτικοποιήσεων για εσάς;
Διότι αν δεν βάλετε κύριε υπουργέ όρια, τότε θα πρότεινα κι εγώ να καταργήσουμε τη βουλή γιατί κι αυτή κοστίζει, να καταργήσουμε τα υπουργεία και κυρίως αυτό των οικονομικών και να αναλάβει τη διαχείριση της χώρας μας μια μεγάλη ανώνυμη πολυεθνική, που εμείς θα επιλέξουμε και που σίγουρα θα είναι καλύτερη στο Μάνατζμεντ. Οποια εταιρεία δώσει τις περισσότερες κατά κεφαλήν μετοχές, θα προτιμηθεί. Θα εξαλειφθούν τα ρουσφέτια, θα μας κυβερνούν έμπειρα στη διοίκηση στελέχη και κάθε χρόνο στη Γ.Σ. θα απαλλάσσουμε ή θα στέλνουμε το ΔΣ στο σπίτι του, με άμεση δημοκρατία και όχι με εκπροσώπους. Όπως δε θα τεμαχίσετε εσείς την Ολυμπιακή σαν αγελάδα για καλύτερη διαχείριση, θα μπορούσαμε να τεμαχίσουμε κι εμείς την Ελλάδα σε τομείς για να την αναλάβει ένα κονσόρτσιουμ, όπως π.χ, η Lockheed την άμυνα, η Monsanto την γεωργία, η Alcoa το υπέδαφος και ηTui με την ένωση Ελλήνων εφοπλιστών ( για να μην εξαρτώμεθα μόνο από τους αμερικανούς) την διαχείριση του τουρισμού και της νησιωτικής Ελλάδος. Εσείς που μιλάτε διαρκώς για καινοτόμες ιδέες, πως την βλέπετε, δεν είναι ωραία ιδέα, ή μήπως, τελικά, αυτό είναι ακριβώς που επιδιώκετε μακροχρόνια, όλα εσείς τα ουρανοκατέβατα και κοσμοπολίτικα Golden Boys;
-----------------------------------

48 σχόλια

  1. Εξαιρετική ανάλυση
    Τα σέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΓΕ!!!!!!!!!!!!

    ΚΛΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΛΑΚΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ

    ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΜΟΥΡΟΧΑΒΛΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ .........ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ.

    ΓΕΛΕΙΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Οι φόροι που επέβαλε είναι λίγοι πολύ λίγοι άρα η κυβέρνηση πήδησε από το πλοίο προ καιρού και γι’αύτο ακριβώς έγινε και το πλιάτσικο
    (με αυτά τα φοροσυστήματα μόνο τύπου Ουγκάντα κράτος κάνεις και αν κανεις ).

    Όποιος βγει και θέλει στα αλήθεια να κυβέρνηση να κάνει κράτος και να πάει ο τόπος μπροστά πρέπει να επιβάλει άγρια φορολογικά μέτρα
    (αν θέλουμε να έχουμε μια κοινωνική πολιτική και κράτος τύπου Γερμανίας, Σουηδίας, Αγγλίας, Ρωσίας, Σομαλίας, η Πακιστάν τότε πρέπει και το φορολογικό σύστημα να είναι το Αντίστοιχο του τύπου Γερμανίας, η κατά επιλογή το πακιστάνέζικο το ρωσικό το σομαλέζικο … … ..
    Π.χ. Πακιστάν, Σομαλία

    Έχω δύο κατσαβίδια έχω άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από τον έπαρχο της μαϊμούς πληρώνω στον φύλαρχο νταβατζή πρέπει να είμαι πιστός και να αρπάζω ότι μπορώ

    Άρα αν θέλουμε ευρωπαϊκά συστήματα πρέπει να τα χώσουμε χονδρά στις εφορίες και να έχουμε το δικαίωμα του ελέγχεις και ελέγχεσαι αλλιώς ας επιλέξουμε κανένα φτηνιάρικο της άπραχτης που λένε, με φύλαρχο νταβατζή και τον έπαρχο της μαϊμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://makelio.blogspot.com/2008/09/blog-post_6382.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΥΤΑ ΚΥΡΙΕ ΠΙΣΤΟλΙΔΗ ΕΙΝΑΙ "ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Ν'ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ". ΕΤΣΙ ΤΟ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ:
    ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ ΕΛΕΩ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΩΝ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΝ ΟΜΗΡΟΥΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΟΤΑΝ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΧΑΡΤΙα ΥΓΕΙΑΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΤΩΡΑ .
    ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
    ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ Η ΝΑ ΜΕΤΡΑΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλέξανδρε Πιστοφίδη, σε διαβάζω και μου αρέσει η γραφή σου.

    Σήμερα ανέβασα στο δικό μου blog http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/ ένα προηγούμενο άρθρο σου με θέμα :
    "Εκκλησία και Κράτος στο «Μεταβυζάντιο»...."

    Για το σημερινό έχω να πω μόνο τούτο :

    Τα πραγματικά ενδιαφέροντα , των σημερινών υπουργών της σημερινής α-κυβέρνησης, έχουν ένα κοινό τίτλο :

    Απαξιώστε – ξεπουλήστε – προλαβαίνουμε δε προλαβαίνουμε . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΠΙΣΤΟΦΙΔΗ!ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙς ΣΑΣ.ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΟΥΝ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να πουλήσουμε και τα δύο μεγάλα κόμματα. Ζώντας στην Ελλάδα, βλέπουμε καθημερινά τί πρόσφεραν τα δύο κόμματα σ' αυτήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλός ο συναισθηματισμός. Αλλά όλοι τρώγανε με χρυσά κουτάλια από εκεί μέσα.

    Tα ελλείμματα δεν ήταν από τις "άγονες γραμμές", όπως ισχυρίζονται, αλλά από την απροκάλυπτη κλεψιά (για να μη μιλήσω για κομματικά ταμεία, αν δεν μπορώ να αποδείξω αυτό που κάνει νιιάου-νιάου στα κεραμίδια)

    Όπως είπε και ο αλαβάνος, στη βουλή, κάθε αεροπλάνο ήταν και μία μίζα. Και επέλεγαν, οι αλήτες, συνεχώς διαφορετικούς τύπους αεροσκαφών ώστε να τα παίρνουν από όλους τους αντιπρόσωπους. Αν αυτά είχαν συμβεί σε ιδιωτική εταιρία, τουλάχιστον 250 άτομα θα είχαν προσγειωθεί στον κορυδαλλό.

    Να κλείσει το μπουρδέλο, εδώ και τώρα, όπως λεει και ο 2:35

    The Vomiting

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κε Πιστοφίδη ή..δάσκαλε νά γράψω?
    Τέλος πάντων,μέ λίγα λόγια,
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ,ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕ ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ
    ΠΑΡΑΣΙΤΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΡΟΥΣΦΕΤΙ.
    Διαδηλώνουν τά "κεκτημένα" τού ρουσφετιού
    καί τού γλυψίματος τής πίπας καί
    τών τηλεφωνημάτων.
    Τά μπάσταρδα, γιά νά μάς προσεταιρισθούν
    μάς παίζουν"ΟίΓενναίοι τού Βορρά" ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ,ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ
    ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΑΣ.
    ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ
    ΕΠ΄ΑΟΡΙΣΤΟΝ 800.000.ΟΟΟε ΓΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
    ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ(80%)?
    Άν δέν σάς αρέσουν οί εγγυήσεις
    πού δίνει ο Χατζηγάκης αϊ στό....
    δρόμο σας προνομοιούχοι.
    Αναστάσης(θά επανέλθω άνευ σιέλου)

    Υ.Γ.Δέν σάς συμπαθώ επειδή μέ ρουσφέτι δουλεύετε κατά 80%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σαν παραμύθι, Σαν ιστορία

    Τα πολύ παληά χρόνια αλώνιζε στο πέλαγος του Αιγαία η πιο όμορφη και πιο περήφανη γαλέρα του κόσμου. Όνομα δεν έφερε. Μόνο δύο φλάμπουρα πάνω στο κατάρτι της, τόνα πούγραφε Σεμνότης και το άλλο Ταπεινότης, πρόδιναν το μεγαλείο της.

    Αλώνιζε και θρυττανελούσε πως ήταν η ομορφότερη που οι θάλασσες και τα θηρία της είδαν ποτέ. Κι' αν δεν ήταν πολυτάξιδη: Αιγαίο, Μέλας Πόντος, Βαρβαρία, πέλαγος της Αφροδίτης, είχαν υποκύψει στη σαγήνη των λυρισμών της. Και εξ εώας έως των κορυφών του Ατλαντα και τη γή των Εσπερίδων, και εκ βορράν έως νότου, πάσαι αι φυλαί υμνούσαν το κάθε πέρασμά της.

    Σαν την πολύφερνη νύφη καμάρωνε, γιατί πιο όμορφή της, πιο τσαχπίνα άλλη δεν υπήρξε και δεν υπήρχε. Οι αυτοκράτορες που την είχαν φτιάξει, έτσι της είχαν πεί.

    -Είσαι η καλύτερη. Μας φέρνεις από χώρες μακρυνές και εγγύτερες όλα τα καλά. Και μέριμναν περί σού, υπερτέραν διαθέτουμε. Και σου δίνουμε το καλύτερο πλήρωμα: καπετάνιους, κωπηλάτες, μηχανικούς, μαγείρους, λαντζέρηδες. Και αστρολόγους και σοφούς και ποιητές και αυλητές και αυλήτριες. Τη νύχτα να σε νανουρίζουν, το πρωϊ να σε κάνουν πιο σοφό, τα δειλινά να σε μαγεύουν.

    Και διέσχιζε η γαλέρα τους μυχούς των όμορφων νησιών και τα πέλαγα και τις θάλασσες και τους ωκεανούς αμέριμνη. Και οι μέρες και οι μήνες και οι ενιαυτοί περνούσαν όλο και πιο αμέριμνα, όλο και πιο ηδονικά. Και μαύρες σκέψεις δεν φάνηκαν, οι νύχτες γίνονταν κρυφές αγκαλιές και οι χειμώνες φτερουγίσματα αγγέλων.

    Πέρασαν σχεδόν ενιαυτοί πέντε, πότε διάβηκαν σκεφτόνταν στην ανάπαυλα της μακαριότητας η όμορφη γαλέρα. Και ξανά αφήνονταν στο θρόϊσμα των κυμάτων και στην ευδαιμονία της σιγουριάς. Γιατί ήταν η καλύτερη, η καταλληλότερη. Ετσι της είχαν πεί. Μα και οι καπεταναίοι, και οι κωπηλάτες, και οι μηχανικοί, και οι μάγειροι, και οι λαντζέρηδες. Και οι σοφοί αστρολόγοι, και όλοι οι φιλόσοφοι και οι ποιητές και οι αυλητές και οι αυλήτριες με αιθέρια φωνή τη νανούριζαν: Είσαι η καταλληλότερη. Και ακούγονταν το νανούρισμα σαν μουσική θεϊκή, σαν ουράνια μελωδία, ώσπου...

    ...ώσπου, μίαν όμορφην ημέραν, ανήμερα του Αγίου Σώζοντος του εκ Λυκαόνων,
    ...Εκεί κατά τη μεριά, που παληότερα ήξερε να βγάζει τη γλώσσα στα αφρισμένα κύματα και στα θηρία της θάλασσας,
    ...Εκεί στις ξέρες της χώρας των δέθ, όπου βασιλείς γύμνασαν και δοκίμασαν τη σοφία τους, και άλλοι απέτυχαν και άλλοι ευτύχησαν, ...
    ...Εκεί η πιο όμορφη και η πιο περήφανη γαλέρα, λησμονώντας μια παληά προφητεία, έγινε συντρίμια και σκέλεθρο άχαρο και σκοτεινό στα βάθη της θάλασσας της χώρας των δέθ.

    Και, όταν το χτικιό κτύπησε την όμορφη γαλέρα, οι μελωδίες των αυλητών και οι παρηγορίες των σοφών και οι ρίμες των ποιητών χάθηκαν μεμιάς, σαν να κιότεψαν απρόσμενα. Ούτε θρήνος, ούτε μνήμη, ούτε στερνό αντίο.

    Μόνο ένα φλάμπουρο έμεινε να θυμίζει την όμορφη γαλέρα, που δεν είχε ούτε όνομα και τώρα δεν έχει ούτε μνημόνευση. Ενα φλάμπουρο με το μισό της παραγκόμι, και ένας κωπηλάτης. Πάνω στα κατάμαυρα βράχια, που περιφρονητικά επί πέντε ενιαυτούς διέσχιζε, η περήφανη γαλέρα.

    Ενα φλάμπουρο και ένας κωπηλάτης, να δέρνονται από τα κύματα που μανιασμένα, ακόμα και τις μελιχρές ημέρες του μήνα που η Περσεφόνη διάβαινε για τον κάτω κόσμο, λές και όλα τα στοιχειά είχαν συναχθεί στη χώρα τούτη των δέθ, να καταπιούν και να εκδικηθούν την περήφανη γαλέρα.

    Ενα φλάμπουρο και ένας κωπηλάτης....
    ....παραδαρμένος από τη μανία των στοιχειών, δεν μπορούσε να μην θυμηθεί την αρχαία προφητεία πούλεγε πως τούτη η γαλέρα θα χανόταν έτσι , ανώνυμη και αμνημόνευτη. Και έλεγε η προφητεία πως η γαλέρα τούτη δεν είχε ούτε ομορφιά, ούτε σοφία. Πως της έδοσαν άλλης την ομορφιά και άλλης τη σοφία. Έλεγε πάλι, η προφητεία, πως τάχα κάποιοι την έδοσαν στα στοιχειά της θάλασσας να παίξουν μαζί της.

    ...Μόνο ένα φλάμπουρο και ένας κωπηλάτης, τίποτα άλλο.
    Και τούτες οι ρίμες, σαν θρήνος μιας γοργόνας των παραμυθιών, σαν επίκληση στο ρημαγμένο στο βυθό σκέλεθρο:

    Περήφανη γαλέρα μου,
    φλάμπουρο λουλουδάτο,
    τι στέκεσε και καρτερείς
    και δεν κινάς φουσάτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να μην κλεισει η Ολυμπιακή για να μπει κι ο γιος σου; Μα πόσο μαλάκας είναι και δεν βρίσκει δουλειά αλλού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απο όλη την ανάλυση ξεχωρίζω την τελευταία παράγραφο που έχει και αξία για το μέλλον της χώρας μας.Η Κύπρος είναι γενικά καλό κράτος γιατί ήταν αποικία των Αγγλων,τα Δωδεκάνισα αναπτύχθηκαν γιατί ήταν Ιταλικά έως το 50,οι Έλληνες εξωτερικού διαπρέπουν γιατί δεν είναι στην Ελλάδα κ.λ.π.Γενικά όταν δεν διοικούν οι Ελληνες πολιτικοί προοδεύουμε μήπως λοιπόν η ιδέα σας είναι η μόνη λύση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περισσότερα χρόνια από σένα στο εξωτερικό Αλέξαντρε, έλυσα το πρόβλημα με την Ολυμπιακή με ένα πολύ απλό τρόπο. Ξέχασα πως υπάρχει.
    Τα τελευταία είκοσι χρόνια χρησιμοποιώ την ΒΑ και είμαι περισσότερο από ευχαριστημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το Ελληνικό Κράτος κύριοι, δεν "άρπαξε" την Ολυμπιακή Αεροπορία από τον Ωνάση????
    Βόλεψαν οι πράσινοι σ' αυτήν δεκάδες χιλιάδες κόσμο, την κατέστρεψαν και τώρα.......θέλουν να την ξαναδώσουν σε ιδιώτες!!!!!!!!!!!!!
    Αυτά που τραβάμε όλοι, είναι αυτά που μας αξίζουν σαν λαός...... Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. mono ta koroida plirwnoun eisitirio stin olympiaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΟΥΦΤΧΑΝΣΑ ΙΔΟΥ.
    The Lufthansa Group overview

    Key data*


    2007 2006 Change in %
    Revenue and Result

    Revenue
    22,420 19,849 13.0
    - of which traffic revenue (€m)
    17,568 15,354 14.4
    Operating result (€m)
    1,378 845 63.1
    EBIT (€m)
    1,807 1,299 39.1
    EBITDA (€m)
    3,023 2,393 26.3
    Net profit/ loss for the period (€m)
    1,655 803 106.1
    Key balance sheet and
    cash flow figures

    Total assets (€m)
    22,320 19,461 14.7
    Equity ratio (%)
    30.9 25.2 5.7pp
    Net liqidity (€m)
    768 101 660.4
    Cash flow from operating activities (€m)
    2,862 2,105 36.0
    Capital expenditure (€m)
    1,378 1,929 - 28.6
    Key profitablitiy and
    value creation figures

    Operating margin (%)
    6.9 4.9 2.0pp
    EBITDA margin (%)
    13.5 12.1 1.3pp
    CVA (€m)
    1,546 552 180.0
    CFROI (%)
    17.2 10.9 6.6pp
    The Lufthansa share

    Share pirce at year end (€)
    18.22 20.85 - 12.6
    Earnings per share (€)
    3.61 1.75 106.3
    Dividend per share (€)
    1.25 0.70 78.6
    Traffic figures

    Passengers (thousands)
    62,894 53.432 17.7
    Freight/ mail (thousand tonnes)
    1,911 1,759 8.6
    Passenger load-factor (%)
    77.4 75.2 2.2pp
    Cargo load-factor (%)
    73.2 72.1 1.1pp
    Number of flights
    749,431 664,382 12.8
    Employees

    Average numer of employees (number)
    100,779 93,541 7.7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανάλυση του κώλου !!!
    Κάτι πατεράδες που όνειρό τους έχουν να βάλουν τους γιούς κκαι τις κόρες τους στην "σιγουριά" του Δημιοσίου κατάτνησαν την Ολυμπιακή μπουρδέλο. Και μάλιστα ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ!

    κ. Πιστολίδη ειτε σας αρέσει είτε οχι , οι επιχειρήσεις παράγουν πλούτο.Όταν μπαίνουν τα κομματόσκύλα οι τεμπελήδες εργατοπατέρες ο πλούτος πάει στο κομμάτια...Το πλούτο της Ολυμπιακής το έφταιξε ο μεγαλοφυής Ωνάσης, οι κομματικοί χαραμοφάηδες τον ξεκοκαλίσανε και τώρα κλαίνε...αλλά πλέον έχουμε ξυπνήσει!

    ΜΠΡΑΒΟ στον Χατζιδάκη που τα κατάφερε εκεί που οι περασμένοι άχρηστοι είτε δεν θέλανε έιτε δεν μπορούσαν.

    Χίλιες φορές να κλείσει και να δούμε κάτι άλλο σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΝ ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ,ΤΟΤΕ Η ΤΕΜΠΕΛΟΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ,Η ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΤΑΞΕΙ ΜΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΤΕ.ΣΙΓΑ ΤΑ ΩΑ ΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ,ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗ AIRLINE ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΙΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ,ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...ΑΝ ΑΦΗΓΗΦΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΡΕΛΛΑΣ ΤΗΣ ΟΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ,ΘΑ ΓΕΜΙΖΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ blogs ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ...Π Ε Τ Α Ξ Τ Ε Τ Η Ν Σ Τ Α Σ Κ Ο Υ Π Ι Δ Ι Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΗΦΗΝΕΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ

    ΤΕΡΜΑ Ο ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΓΚΙΕΣ
    ΤΕΡΜΑ ΔΕΝΠΕΤΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ

    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΕ


    ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ.

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΗΡΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "να καταργήσουμε τα υπουργεία και κυρίως αυτό των οικονομικών και να αναλάβει τη διαχείριση της χώρας μας μια μεγάλη ανώνυμη πολυεθνική, που εμείς θα επιλέξουμε και που σίγουρα θα είναι καλύτερη στο Μάνατζμεντ. Οποια εταιρεία δώσει τις περισσότερες κατά κεφαλήν μετοχές, θα προτιμηθεί. Θα εξαλειφθούν τα ρουσφέτια, θα μας κυβερνούν έμπειρα στη διοίκηση στελέχη και κάθε χρόνο στη Γ.Σ. θα απαλλάσσουμε ή θα στέλνουμε το ΔΣ στο σπίτι του"

    εγώ μόνο εαν ισχύσει η παραπάνω παράγραφος συμφωνώ να μην πουληθεί η Ολυμπιακή.
    Με το σημερινό καθεστώς έχουμε πιάσει πάτο γιατί τα παιδιά δεν ξέρουν να παίζουν μπάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "... Κι εγώ κύριοι, κρατικοδίαιτοι, που δουλεύω σαν σκύλος από το πρωί μέχρι το βράδυ και δεν είμαι επιχείρηση, τι στο διάολο κάνω, δεν παράγω τίποτα; "

    Προφανώς καί παγκοίνως γνωστό, κ. Πιστοφίδη, ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

    Ίσως είναι πικρό καί εκ τού λόγου αυτού αδυνατείτε νά τό αντιληφθήτε, αλλά η εξηναγκασμένη δημοσιογραφία, όσο επίπονη κι' άν είναι, (σκύλος ή σκύλα), είναι μιά παρασιτική ενασχόληση, πού δέν παράγει τίποτα. ΠΑΡΑΣΙΤΙΣΜΟΣ.

    Γι' αυτό τό λόγο μπορεί καί τήν κάνει ο κάθε αμόρφωτος, αρκεί νά δηλώσει δημοσιογράφος καί νά βρή την κατάλληλη διασύνδεση. (Άν μάλιστα είναι γυναίκα, πιό εύκολα !).

    Τώρα, γιά την Ολυμπιακή.
    Κύριέ μου, όποιος δέν έχει δουλέψει χρόνια, ΜΕΣΑ σέ ΕΛΛΗΝΙΚΗ (!) ΔΕΚΟ, δέν μπορεί ούτε νά φανταστεί τί σημαίνει κακοδιαχείριση, αναξιοκρατία, πλιάτσικο (χοντρό καί ψιλό), γενικώς :καραπουτσαριό. Γι' αυτό καί βάζανε διοικητές, αποτυχόντες βουλευτές : Άμα βάζανε κανάν σοβαρό άνθρωπο, οι ροπαλοφόροι "εργαζόμενοι" τού ανοίγανε τό κεφάλι στά δύο, πού ήσουνα, στή Γερμανία καί δέν τά ξέρεις?

    Μήν επιμένεις, δέν ξέρεις, κάνεις κακό σέ όλους μας, ακόμα καί στούς ίδιους τούς "εργαζόμενους" εκεί.
    Όσο περνάει ο καιρός καί βαθαίνουν τά καραπουτσαριά, (καί οι κλεψιές), τόσο πιό επώδυνη θά είναι η διέξοδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ καλό

    Μου αρεσε το "Diamond boy"
    (κος χρόνια πολλα για την εθνική τους εορτή)
    η μήπως "Diamond Βόδι" ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΡΟΣ 3.11
    ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΛΟΒΟΤΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΕΞΕΛΕΙΠΕ! ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΒΡΕ ΑΔΑΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΛΟΥΤΟ Η ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ?ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΨΥΧΟΥΛΟ ΣΤΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ.ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΤΕ ΤΙΣ ΚΟΤΣΑΝΕΣ ΣΑΣ!ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΙΧΑΤΕ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΔΕΞΙΟΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΟΝΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΜΠΡΑΜΟΒΙΤΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΛΘΟΥΣΩΝ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΠΕΡΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΡΕΜΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑΣ ΕΝΟΣ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΠΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΝΑΣΗΔΕΣ Η ΑΜΠΡΑΜΟΒΙΤΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΠΙ ΠΤΩΜΑΤΩΝ!ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ!ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 3:36

    να αναλάβει τη διαχείριση της χώρας μας μια μεγάλη ανώνυμη πολυεθνική

    ===============

    Ναι, να φωνάξουμε την μπλακγουότερ που ανέλαβε εργολαβικά να κυβερνήσει και να "αποκαταστήσει" το Ιρακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κατ' αρχήν, να δηλώσω ότι τον Αλέξανδρο Πιστοφίδη τον θεωρώ τον πολυτιμότερο συντάκτη εδώ μέσα.

    Χαίρομαι που κι άλλοι βλέπουν τόσο θετικά την συμβολή του εδώ.

    Δεν αποκόμισα την αίσθηση ότι πράγματι επιδίωξή του είναι η τοποθέτηση τού γυιού του στην ΟΑ.
    Κι αν ναί, ας είναι αυτό ένα αδύνατο σημείο του...

    Όσο για κείνους που έβαλαν τόσο εύκολα στο στόμα τους κάτι τόσο γλοιώδες όπως Αγγλία (για την Κύπρο)
    και Ιταλία (για Δωδεκάνησα)

    αυτοί, να παν να γαμηθούν αμέσως!

    Τώρα, στο θέμα Ολυμπιακή Αεροπλοϊα,
    ας εφιστήσω την προσοχή κάθε κουφιοκέφαλου στο εξής:

    Δεν είναι δυνατόν να αφήσει η Ελλάδα τις αερομεταφορές προς το έδαφός της, σε άλλες ξένες εταιρείες. Δεν γίνεται να επιστρέφει η Ελλάδα στο 1900, την στιγμή που είχε την τύχη να διαθέτει ήδη έναν δικό της Εθνικό Αερομεταφορέα, μόνο και μόνο επειδή ολόκληρα καραβάνια ξένων τρωκτικών - είτε αυτά ζουν εντός Ελλάδος, είτε εκτός - έχουν συμφέρον (τεραστιο) να απαλείψουν κάτι τόσο σημαντικό για την Χώρα, από τον χάρτη τών ανταγωνιστών τους.

    Ασφαλώς και το τελευταίο βούρλο αυτής τής Χώρας θα συμφωνήσει ότι εάν η ΟΑ οφείλει να πεθάνει, τότε κάποια άλλη Εταιρεία Αερομεταφορών θα ιδρυθεί φυσιολογικά στη θέση της.

    Και βέβαια αυτή η άλλη δεν θα μπορούσε να είναι παρά ελληνική -
    αφού ξένες ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

    Και ποιός θα επάνδρωνε αυτή την άλλη? Μήπως... αλλοδαποί τεχνικοί?

    Επομένως μιά τέτοια "αλλαγή" δεν θα ήταν παρά μιά (βλακώδης) αλλαγή... ονόματος και τίποτα άλλο!

    Μια στιβαρή ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ και η ΕΚΠΑΡΑΘΥΡΩΣΗ όλων τών Ανωτάτων Τρωκτικών μαζί με την νοσηρή τους ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ είναι ο εύλογος στόχος μιάς Ελληνικής Κυβέρνησης για την εξυγίανση τής ΗΔΗ υπάρχουσας υποδομής τής ΟΑ - και όχι αλλαγές ονομάτων.

    Εάν λοιπόν φταίει κάτι, τότε αυτό είναι η Διοίκηση και η Νοοτροπία τής ΚΛΙΚΑΣ, που αλληλονίπτουν εαυτούς προς διαιώνιση τού Είδους τους.

    Υποστηρίζουμε τούς ικανούς.
    Υποστηρίζουμε άμεμπτα άτομα.

    Κάνουμε πέρα τα παρασιτούντα τρωκτικά που παράλληλα υπονομεύουν στην ουσία την Ελλάδα την ίδια!

    ΕΥΘΥΔΗΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είχα ένα εκατομμύριο, και μου το φάγανε τα λαμόγια του πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Απ' όσο κατάλαβα η Ολυμπιακή δεν κλείνει, θα αντικατασταθεί από την ΠΑΝΘΕΟΝ και θα έχει και το ίδιο σήμα. Αυτό που θα κλείσει είναι το κομματικό παραμάγαζο που είχε στηθεί τριάντα χρόνια τώρα για να γίνονται ρουσφέτια και κομπίνες (βλ. αγορές αεροσκαφών - ανταλλακτικών) με τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου. Οι μισθοί των παλιών υπαλλήλων στην Ολυμπιακή είναι αστρονομικοί, κι από πάνω σε κοιτάνε μονίμως λες και σου κάνουν χάρη που ασχολούνται μαζί σου.
    Ας πάνε τώρα να δουλέψουν στο καινούριο σχήμα, με επαγγελματισμό ιδιωτικού τομέα και με ΝΟΡΜΑΛ μισθούς. Αρκετά τους πληρώσαμε από την τσέπη μας.
    Μπράβο στο Χατζηδάκη και τον Καραμανλή που έχουν την τόλμη να προχωρήσουν εκεί που κώλωσαν άλλοι κι άλλοι. Κρατάω μια επιφύλαξη μήπως γίνει λουμπινιά στην επιλογή του αγοραστή, αλλά για την ώρα μπράβο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ε αμα είναι έτσι κύριε Πιστοφίδη, να κρατήσουμε ανοιχτή την Ολυμπιακή για να δουλεψει ο γιος σας αύριο.

    έλεος! έχετε κάνει τη λαμογιά επάγγελμα και προσπαθείτε να την αιτιολογήσετε κιόλας.

    ΜΡΑΒΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΠΙΣΤΟΦΙΔΗ. ΕΥΓΕ! ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μια χαρά τα είπε ο τύπος....

    Βαρέθηκα να τους ακούω τους χοντομαλάκες πολιτικούς ότι η οικονομία δεν πάει καλά. Βαρέθηκα να πληρώνω φόρους. Βαρέθηκα να γαμάν μόνο τους μισθωτούς.
    Και λέ ρε γαμωτι γιατι
    να μην βάλω μια πολυεθνική να με κυβερνάει και να μην έχω αυτούς τους άχρηστους.
    Τους βαρέθηκα να χρεώνουν σε άλλους την ανικανοτητά τους, να κοιτάν μόνο να τρώνε με χρυσά κουτάλια.
    Να θέλουν να ξεποπουλήσουν τα πάντα , ακόμα και την ίδια την ΕΛΛΑΔΑ και να μην κουνιέται φύλλο.

    ΕΞΩ ΡΕ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
    ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΑΤΟΜΑΓΑΖΟ , ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΥΡΙΕ ΜΑΛΑΚΑ ΧΑΤΖΙΓΑΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ 299 ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΕΣ.
    ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΟΜΑΖΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το ερώτημα θα μπορούσε να τεθεί αλλιώς. Προτιμούμε να πληρώνουμε τους φόρους μας και να επωφελούνται απ' αυτούς 10.000 εργαζόμενοι , ακόμη και αν δεν κάνουν τίποτα, ή πληρώνοντας τους ίδιους φόρους να επωφελούνται ελάχιστοι μέτοχοι μιας αεροπορικής εταιρίας που θα ξεζουμίζουν 1000 εργαζόμενους μόνο για τις ίδιες υπηρεσίες; Μήπως περιμένει κανείς, μόλις η Ολυμπιακή περάσει στους ιδιώτες, να κατέβουν τα κόμιστρα; Ή ότι θα μειωθούν οι φόροι του;Απλά τα χρήματά μας, που τα μοιράζονται σήμερα και ζούν πολλές οικογένειες θα γίνονται πολυτελείς κατοικίες , υπερπολιτελή αυτοκίνητα και σωρευμένος πλούτος για μερικούς γιάπηδες εις βάρος όλων μας .
    Πολύ καλά θέτει το θέμα ο Πιστοφίδης,αλοίμονο άν ο κόσμο μας κινούνταν αποκλειστικά και μόνο απο τις δυνάμεις της αγοράς και οι άνθρωποι αντιμετωπίζονταν σαν χρήσιμα ή άχρηστα γρανάζια της παραγωγικής διαδικασίας. Τότε σίγουρα , οποιοσδήποτε απο μας , σε κάποια φάση της ζωής του, είτε στο δημόσιο , είτε στον ιδιωτικό τομέα, θα ήταν καθοδόν για τα σκουπίδια!
    Χρήστος Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πρόταση:

    Στηρίζουμε (με βαριά καρδιά) τους γαλα΄ζιους χρυσομπούληδες μέχρι να ξεκαθαρίσουν ολυμπιακή και αγωγούς και ύστερα ούστ από δώ!

    Και όχι τζέφρι και ντόρα μέχρι να τελιώνουμε με το σκοπιανό.

    Για μετά, βλέπουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εάν κατέχοντας τις ακαδημαϊκές και επαγγελματικές περγαμηνές που δεν παραλείπεις συχνά πυκνά να παραθέσεις, αυτό είναι το καλύτερο δείγμα γραφής σου, καλύτερα παράτα τα φίλτατε και ασχολήσου με τις δουλειές σου. Μα τέτοια ρηχότητα, ρε παιδί μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ++++++++++++++++++++++

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ;

    ====================

    Να κλείσει εδώ και τώρα το μπουρδέλο η ολυμπιακή και ο εισαγγελέας να ανζητήσει το βίντεο από τις χτεσινές διαδηλώσεις στο Ελ Λαλιώτης και να κλείσει στη φυλακή όλους όσους τέλεσαν την κακουργηματική πράξη της πρόκλησης κινδύνου σε αεροσκάφη.

    Ξέρετε, ρε, τι πανικός έπεσε στον πύργο ελέγχου και στον αέρα, όταν οι αληταράδες έκλεισαν τον διάδρομο και έβαλαν φωτιά στα χόρτα, εκμηδενίζοντας την ορατότητα;

    Σε ποιό άλλο κράτος, ρε μαμελούκοι, αυτά τα καθάρματα θα εξακολουθούσαν να κυκλοφορούν ελεύθερα;

    Κλείστε το γαμημένο το μπουρδέλο, να ησυχάσουμε!


    +++++++++++++++++++++++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Στην ολυμπιακη δεν γινεται σωστη διαχειρηση γενικοτερα. Θα αναφερω ενα πολυ μικρο παραδειγμα που συμβαινει στη Ναξο εδω και αρκετα χρονια, μεχρι και σημερα. Υπαρχει και λειτουργει μικρο αεροδρομιο. Το υπηρεσιακο αυτοκινητο της ολυμπιακης ΚΥ παρακαλω, χρησιμοποιειται συνεχεια απο τον υπαλληλο της σαν ΙΧ για προσωπικη του εξυπηρετηση,οδηγωντας το ο ιδιος για βολτες στο εσωτερικο του νησιου, ψωνια κλπ χωρις να του κανει κανενας (ποιος?)εστω μια παρατηρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αλέξανδρε Πιστοφίδη
    Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά η όλη επιχειρηματολογία σου για την Ολυμπιακή είναι έωλη. Γίνεσαι αυτόκλητος υπερασπιστής των εργαζομένων της, των οποίων τα κίνητρα είναι καθαρά ιδιοτελή και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μη χάσουν την (καλοπληρωμένη από όλους εμάς) θεσούλα τους. Αγνοείς ηθελημένα προφανώς (και εσύ και αυτοί), ότι οι επιχειρήσεις δεν υπάρχουν για να δίνουν δουλειά σε εργαζόμενους, αλλά πρωτίστως για να εξασφαλίζουν κέρδος στους ιδιοκτήτες και μετόχους τους και να υπηρετούν το κοινωνικό σύνολο με το έργο τους, ΧΩΡΙΣ να το επιβαρύνουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο και δευτερευόντως για να παρέχουν θέσεις εργασίας. Θα πρέπει επίσης να γνωρίζεις ότι σε μια ελεύθερη οικονομία της αγοράς, το κράτος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να παριστάνει τον έμπορο, τον βιομήχανο τον επιχειρηματία ή τον τραπεζίτη. Αυτές είναι δουλειές που ανήκουν σε ιδιώτες και αυτό δεν είναι ιδεοληψία όπως θέλουν να το παρουσιάζουν μερικοί, αλλά άπτεται της κοινής λογικής. Κανένας κρατικός γραφειοκράτης μάνατζερ δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη φρεσκάδα και την φλογερή δύναμη ενός ιδιώτη που «πονάει» το δημιούργημά του, θέλει να το δει να «ανδρώνεται» στο στίβο του ανταγωνισμού και επιπροσθέτως έχει και ίδιο όφελος από αυτό. Το κράτος από μέρους του πρέπει να κρατήσει για τον εαυτό του το ρόλο του διαιτητή που εξασφαλίζει διαφανείς όρους ελεύθερου ανταγωνισμού, ανελέητου πολλές φορές, ο οποίος με την σειρά του προσφέρει τρία πράγματα: Πτώση των τιμών, βελτίωση της ποιότητας και καινοτομίες σε προϊόντα και υπηρεσίες. Κάτι που επίσης ηθελημένα αγνοούν οι υπέρμαχοι του κρατισμού και της κρατικολαγνείας, είναι ότι όταν χρεοκοπεί μια ιδιωτική επιχείρηση, ο αντίκτυπος περιορίζεται στους μετόχους της και στους εργαζόμενούς της που χάνουν τη δουλειά τους μέχρι να βρούνε κάποια άλλη. Εν αντιθέσει με μια κρατική επιχείρηση που όταν γίνει ελλειμματική, επιβαρύνει ΟΛΟ το κοινωνικό σύνολο και δημιουργεί συνθήκες ΑΘΕΜΙΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ στις υγιείς εταιρείες του κλάδου, καθιστώντας και αυτές προβληματικές. Τρανό παράδειγμα η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα Πειραϊκή-Πατραϊκή, η οποία πουλούσε τα προϊόντα της κάτω του κόστους (εις βάρος της τσέπης όλων μας φυσικά) με αποτέλεσμα το κλείσιμο πλειάδας ιδιωτικών επιχειρήσεων κλωστοϋφαντουργίας. Καμία κρατική επιχείρηση λοιπόν δεν μπορεί να είναι κερδοφόρα. Είναι πάντως παρήγορο το γεγονός ότι ακόμα και οι πιο σκληροπυρηνικοί κρατιστές σήμερα, παραδέχονται πλέον ότι μια επιχείρηση για να λειτουργεί σωστά πρέπει να λειτουργεί με «ιδιωτικοοικονομικά» κριτήρια, αποδεχόμενοι εμμέσως πλην σαφώς την ανωτερότητα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Σε ένα σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι αποφάσεις των διοικήσεων πρέπει να παίρνονται εν ριπή οφθαλμού και να διαπνέονται από ευελιξία και αποφασιστικότητα και να μην υπόκεινται σε κρατικό γραφειοκρατικό έλεγχο. Ένας από τους λόγους αποτυχίας των κρατικών επιχειρήσεων είναι και αυτός, διότι όλοι οι κρατικοί διευθυντές και υπάλληλοι διαπνέονται από δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία. Για να μην αναφερθώ στην παντελή έλλειψη ευελιξίας της εταιρείας λόγω της δυστοκίας προσλήψεων και απολύσεων.
    Και επιτέλους σταματήστε όλοι εσείς πια αυτή τη γελοία εμμονή στον όρο «εθνικός αερομεταφορέας». Στον 21ο αιώνα ΔΕΝ υπάρχουν εθνικοί αερομεταφορείς. Και εν πάση περιπτώσει όποιος θέλει «εθνικό αερομεταφορέα», να τον πληρώσει ο ίδιος από την τσέπη του!
    Όσο για το παράδειγμα της «κρατικοποίησης» των δύο τραπεζών στην Αμερική, οφείλω να σε πληροφορήσω ότι ο φιλελευθερισμός και οι ιδιωτικοποιήσεις που επαγγέλλεται, ΔΕΝ είναι αυτοσκοπός, αλλά το ΜΕΣΟ για την επίτευξη κοινωνικής ανάπτυξης και ευημερίας. Όταν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας, (extenuating circumstances αγγλιστί), ή επίκειται οικονομικό κραχ όπως στην εν προκειμένω περίπτωση, ΣΑΦΩΣ και το κράτος πρέπει να επεμβαίνει, κάτι που άλλωστε απορρέει και από τον ρόλο του διαιτητή που περιέγραψα πιο πάνω. Τα 200 δις δολάρια που πλήρωσαν οι Αμερικανοί πολίτες, είναι πενταροδεκάρες αν τα συγκρίνει κανείς με το κόστος μιας παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης. Και μην ανησυχείς, οι εν λόγω τράπεζες θα ιδιωτικοποιηθούν εν ευθέτω χρόνω και δεν πρόκειται να επιβαρύνουν για πολύ του Αμερικανούς φορολογούμενους.
    Εν κατακλείδι αγαπητέ Πιστοφίδη καταλαβαίνω ότι όλα αυτά μπορεί να σου ακούγονται «νεοφιλελεύθερα», που απηχούν τις απόψεις του κυρίου Ανδριανόπουλου ή του κυρίου Μάνου. Κάποιοι μάλιστα ίσως τα λοιδορούν ή τα συκοφαντούν, ξεχνώντας ίσως ότι η συκοφαντία είναι προσφιλής μέθοδος σε αυτούς που πάσχουν από έλλειψη επιχειρημάτων. Και όμως όλες αυτές οι επισημάνσεις άπτονται της κοινής λογικής, γι’ αυτό και έχουν επικρατήσει ως πολιτικές διεθνώς σε αντιδιαστολή με τις «άλλες» απόψεις που κατέληξαν στο σκουπιδοτενεκέ της Ιστορίας. Επομένως πέρα από συναισθηματισμούς και ιδιοτέλεια, οι λύσεις που απομένουν είναι δύο: Ιδιωτικοποίηση ή κλείσιμο. Και στις δύο περιπτώσεις θα χαθούν θέσεις εργασίας, πράγμα που εικάζω ότι αντιλαμβάνονται όλοι, ασχέτως αν δίνουν μάχες οπισθοφυλακής.
    Συνεπώς είναι τουλάχιστον παράλογο, εξωφρενικό και πολλές φορές εξοργιστικό φίλε Πιστοφίδη, να έχεις την απαίτηση από το κράτος να διατηρεί μια θνησιγενή εταιρεία, σπαταλώντας πολυτιμότατους εθνικούς πόρους εις βάρος της τσέπης όλων ημών των φορολογουμένων, για να παριστάνουν κάποιοι τους δημοσίους υπαλλήλους, απολαμβάνοντας προνόμια ευθέως δυσανάλογα της κοινωνικής τους συνεισφοράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι μόνιμοι κάφροι της Ολυμπιακής έδειξαν τι επίπεδο γνώσης πού έχουν ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΧΟΡΤΑ
    Σκατο-χωριάτες εγκληματίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 6:49

    Συμφωνώ με τα επιχειρήματά σου, αλλά όχι και με το σύνολο του σκεπτικού σου.

    Σου θυμίζω ότι, πέρα από την πειραϊκή πατραϊκή, το κράτος είχε και ένα κερδοφόρο διυλιστήριο μέσω του οποίου μπορούσε να ρυθμίζει την αγορά (και συγκεκριμένα, το κέρδος διύλισης, που αποτελεί και την κυριώτερη αιτία για το υψηλότατο κόστος της βενζίνης, στη χώρα μας)

    Έκανε καλά που το χάρισε σε ιδιώτη ή έπρεπε να παραμείνει στο προηγούμενο καθεστώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 19/9 3:50μμ
    Προφανώς επειδή διάβασες λίγο Μαρξ και Λένιν (ΑΝ τους διάβασες και αυτούς), θεωρείς ότι είναι τα "ευαγγέλια της ζωής". Νά'ξερες πόσο λάθος έχεις! Αναρωτήθηκες ποτέ για τον εαυτό σου, ΓΙΑΤΙ ασπάζεσαι ό,τι πιό απεχθές, αποκρουστικό, ελεεινό και διεστραμμένο έχει εφεύρει ο ανθρώπινος νους, σε μορφή ιδεολογίας; Μήπως διότι αισθάνεσαι αδύναμος και ανασφαλής και προσπαθείς να κρύψεις την κοινωνική σου υπανάπτυξη, αλλά και την προσωπική σου ανεπάρκεια, πίσω από ένα παντοδύναμο κράτος-Μεγάλο Αδελφό, που ισοπεδώνει τους πάντες, κατά προτίμηση στο δικό ΣΟΥ επίπεδο; Έχε υπόψη σου θλιβερέ και αξιοθρήνητέ μου αριστερούλη, ότι είτε σου αρέσει, είτε όχι (μάλλον όχι), η ΑΣΤΙΚΗ τάξη έδωσε ψωμί και ελευθερία στους λαούς. Οι "προλετάριοι" το μόνο που προσέφεραν, ήταν η φτώχεια, η πείνα, η εξαθλίωση, η ισοπέδωση και τα γκούλαγκ. Ο μόνος λόγος λοιπόν για τον οποίο κάποιος ενστερνίζεται το ιδεολόγημά σου, που ο αντικαθεστωτικός Ζαχάρωφ είχε κάποτε χαρακτηρίσει ως "το AIDS της πολιτικής", είναι το ΚΟΜΠΛΕΞ. Πριν μιλήσεις λοιπόν για "ανεγκέφαλους", κάνε πρώτα μια ενδοσκόπηση του εαυτού σου. Ίσως μπορέσεις έτσι να αναστρέψεις την νοσηρή κατάσταση, στην οποία περιήλθε ο δικός σου εγκέφαλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μακάρι να γινόταν αυτό που που αναφέρεις στο τέλος του κειμένου:
    "θα μπορούσαμε να τεμαχίσουμε κι εμείς την Ελλάδα σε τομείς για να την αναλάβει ένα κονσόρτσιουμ, όπως π.χ, η Lockheed την άμυνα, η Monsanto την γεωργία, η Alcoa το υπέδαφος και ηTui με την ένωση Ελλήνων εφοπλιστών ( για να μην εξαρτώμεθα μόνο από τους αμερικανούς) την διαχείριση του τουρισμού και της νησιωτικής Ελλάδος."
    Δεν βλέπω τίποτε αρνητικό σ' αυτή τη σκέψη αντιθέτως
    με ορθολογιστικό σχεδιασμό που διακρίνει τις επιχειρήσεις αυτές θα ύπαρξη τουλάχιστον κερδοφορία και συνεπώς επενδύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. " 19 Σεπτέμβριος 2008 6:49 μμ " :

    Χαρά στό κουράγιο σου καί τήν διάθεσή σου, νά κάτσης νά τά γράψεις όλα αυτά, μέ άψογη σύνταξη καί ορθογραφημένα.

    Καλά έκανες, γιά νά πάρουμε κουράγιο καί μερικοί, πού, φορές - φορές νομίζουμε ότι, μόνο αμόρφωτοι νεανίες - νεάνιδες κυκλοφορούν εδώ μέσα.

    Επί τής ουσίας, άν τά γραφόμενά σου απευθύνονται στόν κ. Πιστοφίδη, κρούεις " ..εις ώτα μή ακουόντων ..". Αυτός "λαογλείφει" γιά τό μεροκάματο.

    Άν πάλι, τά λές πρός τό κοινό, εσύ μέν σοφά πράττεις, πλήν όμως ματαιοπονείς : Τό κατά τακτά χρονικά διαστήματα ανανεούμενο (με αλβανούς ή ρωσσοπόντιους), ελληνικό πόπολο, διαθέτει ένα πολύ βολικό "αριστερό υποσυνείδητο" , πού λέει : Εγώ ο λάός βασανισμένος, δικαιούμαι τά πάντα, ενώ δέν υποχρεούμαι σέ τίποτα, ούτε νά δουλεύω, ούτε νά πειθαρχώ.
    Δέν θά ακούσουν κάν τή φωνή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Απορώ με μερικούς, που είτε είναι εντελώς μαλάκες, είτε εντελώς άσχετοι με το θέμα. Το είδατε το "σχέδιο" κλεισίματος της Ολυμπιακής; Το καταλάβατε; Δηλαδή, τι πιστεύετε ότι θα γίνει άμα κλείσει η Ολυμπιακή; Με βάση το τρομερό σχέδιο, κάποιοι χαραμοφάηδες θα βγούν στη σύνταξη από τα 45 και θα τους πληρώσουμε εμείς! Δεν το ακούσατε το νουμεράκι; 1,2 δις Ευρώ, ο λογαριασμός για αυτούς μόνο.

    Κάποιοι άλλοι, θα πάνε να δουλέψουν σε Υπουργεία και άλλες ΔΕΚΟ με τα ίδια λεφτά που παίρνουν και σήμερα, δηλαδή και πάλι θα τους πληρώνουμε εμείς, αφού θα συνεχίσουν να κάθονται, αλλά απλώς θα αλλάξουν καρέκλες. Μόνο που εδώ δεν έβγαλαν τον λογαριασμό. Θα τα βορύμε στην πορεία, αφού τη ζημιά την μοιράζουν σε άλλες χαβούζες. Επιπλέον, όσες ΔΕΚΟ κάνουν ζημιές με αυτό τον τρόπο θα κάνουν ακόμα μεγαλύτερες, αφού θα αναγκαστούν να προσλάβουν ακριβούς χαραμοφάηδες και να τους συντηρούμε, πάλι εμείς. Έτσι, θα παρακαλάμε να ιδιωτικοποιηθούν και αυτές... Μιλάμε για ντόμινο!!!

    Και τέλος, κάποιοι άλλοι, μάλλον τα θύματα της υπόθεσης (και αυτά άμα θέλουν), θα συνεχίζουν να δουλεύουν στις νέες Εταιρίες, που θα γίνουν, ώστε να πωληθούν αντί πινακίου φακής, αφού στο μεταξύ, δεν θα μείνει και τίποτα να πουληθεί, μιας και κανείς δεν θα πετάει με την Ολυμπιακή και όλη την κίνηση θα την πάρουν έτσι κι αλλιώς η Aegean και οι ξένες εταιρίες. Που να βρεθεί αξιόλογος επενδυτής και γιατί, δηλαδή, να αγοράσει την Ολυμπιακή; Αρκεί να μισθώσει αεροπλάνα και να περιμένει να τα γεμίζει, από της Ολυμπιακής που θα αδειάζουν. Αυτό δεν κάνει η Aegean, που μέσα σε 2 χρόνια διπλασιάστηκε;

    Συμπέρασμα, αν η Ολυμπιακή σήμερα χάνει 800 εκ. με τις πατέντες που βλέπουμε θα συνεχίσει να χάνει περισσότερα και ας μην υπάρχει!!! Αφού και αυτά τα λίγα έσοδα που έχει σήμερα θα μεταφερθούν σε άλλες τσέπες.

    Μιλάμε για τρομερό σχέδιο. Εύγε στα golden boys...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 7:37

    "...με ορθολογιστικό σχεδιασμό που διακρίνει τις επιχειρήσεις αυτές..."

    ===============

    Oρθολογιστικός σχεδιασμός είναι που κάποια παλιοτόμαρα της (εταιρίας μεταλλαγμένων) monsanto έχουν καταστρέψει, με τοξίνες, τα υπόγεια νερά των περιοχών από όπου έχει περάσει;

    Η φράση Μonsanto Superfund, σου λέει τίποτε;

    Μην σπας το κεφάλι σου, υπάρχει και το google!

    Τhe Vomiting

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Παντως επειδή πολλοί ηλίθιοι δεξιοί και αδέξιοι συνάμα γράφουν ότι θέλουν να ρίξουν μια ματιά λιγο στους μειοδοτικούς διαγωνισμούς αναθέσεις οι οποίοι συμβαίνουν για τα πλοία της άγονης γραμμής.
    Εχετε ταξιδέψει ποτέ με τα πλοία της GA (αγούδημος. Εαν όχι σας το προτείνω. Μπορεί να γίνετε και ρεκλάμα για το ελληνικό LOST.
    Και τώρα επί του ζητούμενου αν αυτά συμβαίνουν με τα πλοία της άγονης γραμμής σκεφτείτε τι πανηγύρι θα γίνει με τα αεροπλάνα της άγονης γραμμής....Βλέπω να πέφτουν σαν τα κουνούπια τα ανεμοπλάνα - αερόστατα των φίλων του κ. Χατζηδάκη (κύριος φευ...) Ρε ηλίθιοι δεξιοί ο τύπος απο τον Καναδά που ήρθε με τα υδροπλάνα προσπάθησε ο άνθρωπος να βγάλει άκρη και πεντε χρόνια τώρα ακόμα το παλεύει. Αναρωτηθήκατε γιατί?
    Ψαξτε το λίγο και θα δείτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 10:59 μμ

    Τι επιχείρημα είναι πάλι κι αυτό
    Το μονο που έχει να επιδείξει στα τόσα χρονια τη ύπαρξης της η Μonsanto Superfund είναι ότι "έχουν καταστρέψει, με τοξίνες, τα υπόγεια νερά των περιοχών από όπου έχει περάσει";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 20 Σεπτέμβριος 2008 6:54 μμ

    Τι να ψάξουμε, ρε φίλε, και τι να δούμε;

    Ηρθαν οι άνθρωποι από τον καναδά (αν δεν απατώμαι) εδω πέρα, σε ένα πατόκορφα διαβρωμένο κράτος που κάποιοι εγχώριοι επιχειρηματίες το θεωρούν τσιφλίκι τους και το διαχειρίζονται όπως γουστάρουν με τα τσιράκια τους που έχουν φυτέψει ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΩΝ (μην το ξεχνάς αυτό!) στον κρατικό μηχανισμό.

    Κι αν δεν υπήρχαν και κυβερνητικά στελέχη στο κόλπο, η υπόθεση "υδροπλάνα" θα είχε τακτοποιηθεί μέσα σε ένα εξάμηνο, ας μην κοροιδεύόμαστε!

    Αλλά αν ποτέ, οι συγκεκριμένοι επενδυτές, αποφασίσουν να γυρίσουν στον τόπο τους και να πουν τι είδαν τα ματάκια τους στην ζιμπάμπουε της ΕΟΚ, πιστεύεις ότι θα υπάρξει ελληνικό ΜΜΕ που θα μεταφέρει την είδηση; Όσο μετέφεραν και τις ειδήσεις από το σκα΄νδαλο ζίμενς ή τις αποκαλύψεις του σπίγκελ για τα εξοπλιστικά. *(Αν δεν μεθοδευτεί η μη-κυκλφορία των συγκεκριμένων τευχών στην ελλάδα, όπως έχει γίνει και στο παρελθόν)

    Ας μην κοροιδευόμαστε: αυτά τα δύο κόμματα, είναι μισθοφορικά στρατεύματα ενός στρατού κατοχής - ψάξε να βρεις, ζώντας μέσα στο Matrix σου- ποιοί είναι οι αρχιστράτηγοι και θα κερδίσεις ωρολόγιον.

    παμισος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση