GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

«Για λόγους ασφάλειας και ποιότητας...

...η κλήση σας καταγράφεται»! . Γράφει ο Ιωάννης Παπαδόπουλος . Όσοι τηλεφωνούμε σε τράπεζες, εταιρείες τηλεφωνίας , εταιρείες παροχής ...

...η κλήση σας καταγράφεται»!
.
Γράφει ο Ιωάννης Παπαδόπουλος
.
Όσοι τηλεφωνούμε σε τράπεζες, εταιρείες τηλεφωνίας, εταιρείες παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών κ.λπ., είμαστε εξοικειωμένοι πλέον με το κλασσικό μήνυμα «για λόγους ασφάλειας και ποιότητας η κλήση σας καταγράφεται» που ακούμε πριν μιλήσουμε με κάποιον εκπρόσωπο που θα μας εξυπηρετήσει.

Το πόση ώρα θα περιμένουμε για να μιλήσουμε με κάποιον εκπρόσωπο και το αν ο εκπρόσωπος έχει τελικώς τις γνώσεις και κυρίως την διάθεση για να μας εξυπηρετήσει, το αφήνω για κάποια άλλη στιγμή...
Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα ότι αφού όλοι αυτοί δικαιούνται να καταγράφουν την τηλεφωνική μου συνδιάλεξη μαζί τους, δικαιούμαι και εγώ, ως πολίτης με τα ίδια Δημοκρατικά δικαιώματα, να καταγράφω την τηλεφωνική τους συνδιάλεξη μαζί μου.
Εξοπλισμό για την καταγραφή τηλεφωνικών συνδιαλέξεων μπορείτε να βρείτε οπουδήποτε πωλούνται τηλεφωνικές συσκευές, συσκευές καταγραφής ήχου, ηλεκτρονικά εξαρτήματα κ.λπ. Άρα πωλούνται νομίμως. Και εφ' όσον σε μία ελεύθερη οικονομία, όπως η δική μας, ότι πωλείται, αγοράζεται για να χρησιμοποιηθεί, εύκολα συμπεραίνει κανείς ότι και η χρήση τους είναι νόμιμη.
Έχοντας λοιπόν ένα τέτοιο εξάρτημα στο τηλέφωνό σας, όταν δεχθείτε ένα «ζόρικο» τηλεφώνημα (κυρίως από αριθμούς που δεν εμφανίζονται στην αναγνώριση κλήσης) ενεργοποιήστε την καταγραφή τής κλήσης, ώστε να έχετε ηχητικό ντοκουμέντο, και ΑΜΕΣΩΣ (τονίζω το ΑΜΕΣΩΣ) ενημερώστε τον συνομιλητή σας ότι καταγράφετε την συνδιάλεξή σας με κάποια ανάλογη φράση, όπως π.χ. «Πριν συνεχίσετε κύριε «τάδε» από την εταιρεία «δείνα», σας γνωρίζω ότι και εγώ, για τους ίδιους λόγους με εσάς, καταγράφω την συνομιλία μας.»
Δοκιμάστε το τρικ ακόμη και εάν δεν έχετε εξοπλισμό καταγραφής τηλεφωνικών συνδιαλέξεων και θα με θυμηθείτε.
----------------------------------------

8 σχόλια

  1. Σωστη αντιδραση.
    Μια αλλη που χρησιμοποιησα εγω στο παρελθον ζητησα (απ την αρχη) για να μιλησω το ονομα της κοπελλας και το τηλεφωνο της. Οταν αρνηθηκε να μου τα δωσει της ειπα οτι δεν της επιτρεπω να ξαναχρησιμοποιησει το τηλεφωνο μου. Απο τοτε δεν μ εχουν ξαναπαρει ποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο φίλε Ιωάννη. Το έχω κάνει και εγώ και δούλεψε καταπληκτικά.

    Ακόμα μπορούμε να κάνουμε και post τις συνομιλίες αυτές αφού έχουμε συγκατάθεση του συνομιλητή για να προσέχουν και οι άλλοι για το τι θα αντιμετωπίσουν όταν βρεθούν στην ίδια θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έχω κάνει εδώ και καιρούς.΄Οταν μάλιστα βλέπω απόκρυψη αριθμού καλούντος,αφού τους λέω ότι για λόγους δικής μου ασφαλείας καταγράφω την συνομιλία και πως αν θέλουν να συνεχίσουν την συνομιλία να με ξανακαλέσουν χωρίς απόκρυψη ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ κατά κανόνα να ξανακαλέσουν χωρίς την εκπλήρωση των όρων μου.να ξανακαλέσουν. Κάντε το όλοι έστω και μπλοφάροντες. Θα δείτε τα αποτελέσματα. ΄Οταν δε έχετε και τον αριθμό του καλούντος κάνετε και επαλήθευση, τότε θα διαπιστώσετε και άλλα κωμικοτραγικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΙΒΙΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΜΕΤΡΙΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ; ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΕΣΣ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι τύποι παίρνουν τηλέφωνο στην τύχη, με τη σειρά αριθμητικά, π.χ. 2109615966, 2109615967, 2109615968 κλπ

    Έχουν τα φτηνά πακέτα απεριόριστης ομιλίας, από τον ΟΤΕ ή άλλες εταιρείες, οπότε στα πελέ τους η δαπάνη!

    Βάζουν αγγελία και ζητάνε φοιτητριούλες για τηλεφωνική εργασία, κι αρχίζου να ενοχλούν τον κόσμο.

    Μέχρι τώρα ίσχυε και ισχύει -πως αν δε θέλεις τηλεφωνικές διαφημίσεις ενοχλήσεις κάνεις μια δήλωση στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, τη δήλωση του άρθρου 13 κι έτσι καλύπτεσαι, δε σε ενοχλούν.

    Πάπαλα καλύπτεσαι μπροστά στην ανθρώπινη αχορταγιά!


    Η λύση είναι στα χέρια του υπουργείου Μεταφορών και του ΟΤΕ - και είναι εφικτή χωρίς έξοδα απο κανέναν.
    Να μπει φίλτρο επιλογής απόρριψης κλήσης με απόκρυψη.

    Ο καθένας να επιλέγει από τη συσκευή του αν θα δέχεται ανώνυμες κλήσεις.

    Κι αυτό το φίλτρο μπορεί να ξεπεραστεί από "χάκερς" της τηλεφωνίας, όμως εφόσον θα είναι παράνομο, δεν θα μπορούν να το χρησιμοποιούν οι "υπεργολάβοι ανεύρεσης πελατών" των μεγάλων τηλεπικοινωνακών εταιρειών, που βασικά αυτοί ενοχλούν. Και το ξέρουν απο την κυβέρνηση, αλλά κάνουν την πάπια, γιατί ίσως έχουν φίλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένα ωραίο μήνυμα που θα μπορούσαμε και εμείς να ανακοινώνουμε σε αυτούς τους έξυπνους ίσως να ήταν και η εξής:

    Σύμφωνα με το Ν. 3471/2006 «Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και τροποποίηση του ν. 2472/1997» (που ψηφίστηκε μετά το ρεζιλίκι των τηλεφωνικών υποκλοπών της Vodafone), βλέπε ΦΕΚ 133 τ. Α’,

    Άρθρο 2, … «δεδομένα κίνησης»….. Στα δεδομένα μπορεί να περιλαμβάνονται ο αριθμός, η διεύθυνση, η ταυτότητα της σύνδεσης,… η ημερομηνία και ώρα έναρξης και λήξης της επικοινωνίας….

    Άρθρο 4, παρ. 3 «… Επιτρέπεται η καταγραφή συνδιαλέξεων και των συναφών δεδομένων κίνησης, όταν πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια νόμιμης επαγγελματικής πρακτικής, με σκοπό την παροχή αποδεικτικών στοιχείων εμπορικής συναλλαγής ή άλλης επικοινωνίας επαγγελματικού χαρακτήρα, υπό την προϋπόθεση ότι και τα δύο μέρη, μετά από προηγούμενη ενημέρωση σχετικά με το σκοπό της καταγραφής, παρέχουν τη συγκατάθεσή τους…»

    «Άρθρο 15…..1……τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστο ενός έτους και χρηματική ποινή τουλάχιστον δώδεκα χιλιάδων ευρώ»

    «Αγαπητέ επαγγελματία που μου στέλνεις το μαγνητοφωνημένο μήνυμα, την πούτσισες. Το μαγνητοφωνημένο μήνυμά σου καταγράφτηκε από το μαγνητοφωνάκι μου μαζί με τον αριθμό κλήσης και η κασέτα διαβιβάζεται στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, Κηφισίας 1-3, 2ος όροφος, για τα περαιτέρω, ενώ σέβομαι πλήρως τα προσωπικά σου δεδομένα».

    Καλό το προτεινόμενο μαγνητοφωνημένο μήνυμα που πρέπει να τους μεταδίδουμε και εμείς; Να το ψαλιδίδουμε λίγο;

    Ο αγανακτισμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα ωραίο μήνυμα που θα μπορούσαμε και εμείς να ανακοινώνουμε σε αυτούς τους έξυπνους ίσως να ήταν και η εξής:

    Σύμφωνα με το Ν. 3471/2006 «Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και τροποποίηση του ν. 2472/1997» (που ψηφίστηκε μετά το ρεζιλίκι των τηλεφωνικών υποκλοπών της Vodafone), βλέπε ΦΕΚ 133 τ. Α’,

    Άρθρο 2, … «δεδομένα κίνησης»….. Στα δεδομένα μπορεί να περιλαμβάνονται ο αριθμός, η διεύθυνση, η ταυτότητα της σύνδεσης,… η ημερομηνία και ώρα έναρξης και λήξης της επικοινωνίας….

    Άρθρο 4, παρ. 3 «… Επιτρέπεται η καταγραφή συνδιαλέξεων και των συναφών δεδομένων κίνησης, όταν πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια νόμιμης επαγγελματικής πρακτικής, με σκοπό την παροχή αποδεικτικών στοιχείων εμπορικής συναλλαγής ή άλλης επικοινωνίας επαγγελματικού χαρακτήρα, υπό την προϋπόθεση ότι και τα δύο μέρη, μετά από προηγούμενη ενημέρωση σχετικά με το σκοπό της καταγραφής, παρέχουν τη συγκατάθεσή τους…»

    «Άρθρο 15…..1……τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστο ενός έτους και χρηματική ποινή τουλάχιστον δώδεκα χιλιάδων ευρώ»

    «Αγαπητέ επαγγελματία που μου στέλνεις το μαγνητοφωνημένο μήνυμα, την πούτσισες. Το μαγνητοφωνημένο μήνυμά σου καταγράφτηκε από το μαγνητοφωνάκι μου μαζί με τον αριθμό κλήσης και η κασέτα διαβιβάζεται στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, Κηφισίας 1-3, 2ος όροφος, για τα περαιτέρω, ενώ σέβομαι πλήρως τα προσωπικά σου δεδομένα».

    Καλό το προτεινόμενο μαγνητοφωνημένο μήνυμα που πρέπει να τους μεταδίδουμε και εμείς; Να το ψαλιδίδουμε λίγο;

    Ο αγανακτισμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. α.. αυτό με τα μηνύματα στο τηλέφωνο "κέρδισες... πάρε τηλέφωνο τώρα γα το δώρο σου..."

    ή ο σπάμερ φαξάς πιτσαδόρος της π_ουιτσαφαν;

    αμ το άλλο.. έχετε δει την απόδειξη της πίτσας χατ;

    μέχρι και τπν κωδικό διαμερίσματος ανά όροφο έχου φακελώσει!!!!!!!!

    πού στο διαλο το πήραν; από συμβολαιογραφεία ή κτηματολογικά γραφεία;

    ακουει κανένας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση