GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τι Τσίπρας, τι Πετρέλης...

..... Πριν κάποια χρόνια, από το fame story ως γνήσιο προϊόν των media και του καλού μάρκετινγκ ξεπετάχτηκε ένας νέος τραγουδιστής που για...

.....
Πριν κάποια χρόνια, από το fame story ως γνήσιο προϊόν των media και του καλού μάρκετινγκ ξεπετάχτηκε ένας νέος τραγουδιστής που για μεγάλο χρονικό διάστημα βρισκόταν στην κορυφή της λίστα των εν Ελλάδι αοιδών, λεγόταν Θάνος Πετρέλης. Η επιτυχία του ήταν αποτέλεσμα της ενδείας αξιόλογων τραγουδιστών, της συστηματικής προβολής του από τα Μ.Μ.Ε., αλλά και της ελαφρότητας με την οποία η σύγχρονη νέο-Ελληνική κοινωνία προσλαμβάνει τα γεγονότα που συντελούνται γύρω της.
Τώρα τελευταία ένα άλλο τηλεοπτικό προϊόν αρχίζει να αποκτά σημασία στους κόλπους της νέο-Ελληνικής κοινωνίας, λέγεται Αλέξης Τσίπρας. Λίγο πολύ οι λόγοι είναι οι ίδιοι. Το υπάρχον πολιτικό σύστημα και οι εκπρόσωποι του ζέχνουν, τα Μ.Μ.Ε. βρήκαν πρόσωπο που γράφει στο κουτί και η Ελληνική κοινωνία συνεχίζει με ελαφρότητα να αντιλαμβάνεται τα τεκταινόμενα.
Η ελαφρότητα έγκειται στο ότι- παρά το γεγονός ότι ο κ. Τσίπρας αρχηγός κόμματος που θέλει να κυβερνήσει σύμφωνα με τον ίδιο, αλλά και το κ. Αλαβάνο, πολιτεύεται σαν φοιτητοπατέρας σε εκλογοαπολογιστική συνέλευση, χωρίς να έχει εκφράσει καμία συγκεκριμένη πρόταση-παρά μόνο αφορισμούς που ο καθένας είναι σε θέση να εκφράσει (για του λόγου το αληθές εδώ είναι οι θέσεις του κόμματος
θέσεις και όχι προτάσεις) . Παρά λοιπόν, το γεγονός αυτό, ο μη πολιτικός λόγος του κ. Τσίπρα βρίσκει «δημοσκοπική ανταπόκριση» στην κοινωνία.
Πεποίθησή μου είναι ότι ο κ. Τσίπρας και το κόμμα του δεν προτίθενται να εκφράσουν συγκεκριμένες πολιτικές προτάσεις –και όχι θέσεις- αφού η μη πρόταση τους βρίσκει ανταπόκριση στην νέο-Ελληνική κοινωνία. Ο κ. Τσίπρας ζητά από εμάς να εμπιστευτούμε το κόμμα του για να μεταλλάξει την κοινωνία χωρίς να μας λέει ποια θα είναι η μετάλλαξή της· μας ζητά να τον εμπιστευτούμε εκφράζοντας ευχολόγια και χρησιμοποιώντας τον κατ’ εξοχήν ξύλινο πολιτικό λόγο της Ελληνικής αριστεράς.
Ας πει κάποιος ποια εναλλακτική πρόταση εξέφρασε ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. όταν ορθός αρνείται την πολιτική που θέλει να εφαρμόσει η νέο-φιλελεύθερη συμμορία του Καραμανλή. Για αυτό λοιπόν το φαινόμενο Τσίπρα ας το δούμε με όρους πολιτικούς και όχι reality game.
Αν λοιπόν πράγματι θέλουν να αποκτήσουν κοινοβουλευτική δύναμη ικανή να τους οδηγήσει έστω και σε κυβέρνηση συνασπισμού ας μας ξεκαθαρίσουν τι προσφέρουν· γιατί άλλο η αντιπολίτευση του 5%, που ο κ. Αλαβάνος άσκησε υποδειγματικά και άλλο να ζητάμε να κυβερνήσουμε.
Κλείνοντας να πω ότι από τα στελέχη του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. άκουσα και δύο προτάσεις που με κάνουν να πιστεύω ότι μάλλον θα ήταν καλύτερα να μην κάνουν άλλες γιατί ο ρεαλισμός τους αγγίζει αυτόν του Κ.Κ.Ε., α) επιστροφή στη δραχμή β) άμεση έξοδο από το ΝΑΤΟ.

Πατρινός

90 σχόλια

  1. Τι λες ρε "Πρετεντέρη"; Σε έχει τσούξει ο Τσίπρας παλιοπασόκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η νέο-Ελληνική κοινωνία αλλαζει.

    αλλαζει ομως και η κατασταση στην κυπρο
    ποια ειναι η γνωμη σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΜΕΙΣ "ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ"

    ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΣΑΚΙ!

    κι ως τότε καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι Τσίπρας, τι Πετρέλης..
    και τι μαλάκας είναι αυτός που τα γράφει αυτα..
    Πες μας τι ψηφίζεις. Άσε να μαντέψω.. keep walking

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενας Τσίπρας θα μας σώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποιό ευγενικό ακούγεται
    το Πετρέλης
    από το Καλομοίρα (αν και καλό κι αυτό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η κακομοίρα της πολιτικής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο/Η wert01gf είπε...
    Τι Τσίπρας, τι Πετρέλης..
    και τι μαλάκας είναι αυτός που τα γράφει αυτα..
    Πες μας τι ψηφίζεις. Άσε να μαντέψω.. keep walking

    16 Μάρτιος 2008 11:51 μμ

    ===============================


    ΒΒ θα έλεγα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά, μην πανικοβάλεστε.
    Δεν πρόκειτε να πέσετε κάτω από 5.5%.

    Εντάξει καλά ήταν τα 20άρια, αλλά δεν είναι για σας.

    Ο Τσίπρας είναι πάρα πολύ λιγώτερος απ'όσο είχα υποθέσει.

    Μπορείτε όμως να τον αλλάξετε, όταν το καταλάβετε με κανέναν μικρότερο.

    Τώρα στα σοβαρά συζητάτε για επαναφορά της δραχμής;

    Δεν παρατάτε καλύτερα την πολιτική να ασχοληθείτε με τίποτε άλλο;

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΑΣΥΛΙΑ ΤΟΥ
    ΕΔΩ ΧΑΜΩ ΜΟΝΟ ΤΡΕΙΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΙΚΑΝ
    ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ
    ΧΩΡΙΑΤΗΣ- ΜΠΛΟΥΠΕΡΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ Ο ΑΓΙΟΣ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ...
    Ο ΧΩΡΙΑΤΗΣ ΤΟΥΣ ΤΑΡΙΞΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΣ-ΜΛΟΥΠΕΡΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΑΝ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ...ΤΕΛΟΣ
    ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πώς είναι δυνατόν να ασκεί κάποιος τόσο σκληρή κριτική σε ένα μόλις ολίγων ημερών αρχηγό κόμματος χρησιμοποιώντας τόσο απαξιωτικούς λεκτικούς όρους?
    Και αν το κάνει, πόση αξιοπιστία μπορεί να έχει ένα τέτοιο σχόλιο?
    Δεν ξέρω κύριε "Πατρινέ" αν ο Τσίπρας είναι άλλο ένα προιόν όπως ο Πετρέλλης σύμφωνα με αυτά που λέτε.Μπορεί να είναι και κάτι χειρότερο από τον Πετρέλη.Αλλά γιά να το μάθουμε αυτό πρέπει να του δώσουμε χρόνο.Να τον ακούσουμε, να τον δούμε.
    Το σχόλιό σας αναδίδει μιά άσχημη οσμή εντολοδόχου γραφής.
    Δεν δικαιολογούνται αλλιώς τέτοιες σκληρές και απαξιωτικές εκφράσεις.
    Ούτε και γώ έχω πειστεί γιά τις προθέσεις και τις δυνατότητες του Τσίπρα.Αλλά από το να μην έχω πειστεί μέχρι να πάρω το πηλοφόρι και να λασπολογώ εκμεταλλευόμενος άθλια την ανωνυμία που μου παρέχει το διαδίκτυο, η απόσταση είναι αβυσσαλέα.
    Διότι αν θέλετε να ρίξετε στην πυρά ένα πρόσωπο που μόλις χθές ανέλαβε την προεδρία ενός κόμματος και δεν έχει προλάβει να πεί ούτε καλημέρα, τότε με τους άλλους αρχηγούς των άλλων κομμάτων τί πρέπει να κάνετε δηλαδή ?
    Κύριε Πατρινέ, όταν κάνετε μιά "δουλειά" προσπαθήστε να την κάνετε κομψά.Ειδικά όταν αυτή η "δουλειά" είναι βρώμικη.
    Διαφορετικά εκθέτετε και τον εαυτό σας αλλά και τον εντολέα σας.
    Αν πάλι δεν έχετε εντολέα, τότε ίσως θάπρεπε να επανεξετάσετε την αντιληπτική σας ικανότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε φίλε με τις καφετέριες, έχεις καταλάβει ότι είσαι εκτός θέματος; Επίσης, έχεις καταλάβει ότι δεν ψαρώνουμε και δεν μπορείς να μας αποπροσανατολίσεις απ' το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ και χεστήκαμε για τις καφετέριες. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκλεκτοί και αγαπητοί μου φίλοι

    Σημαντικά νέα όπως πάντα..


    Οργανωθείτε , Αγωνιστείτε, Ξεσηκωθείτε

    Με τις φράσεις αυτές έκλισε τη συγκλονιστική παρουσία και ομιλία του χθες o πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου κλείνοντας τις εργασίες του 8ου Συνέδριου του ΠΑΣΟΚ.

    Μέσα σε μια κατάμεστη αίθουσα από 7.000 ενθουσιώδη μέλη και φίλους περιέγραψε και έδωσε το σύνθημα για το μεγάλο πράσινο come bαck κόντρα στη διαπλοκή , τη διαφθορά , τη συναλλαγή και τους νταβάδες .


    Όλοι οι Σύνεδροι με ενθουσιασμό και με φρενήρεις εκδηλώσεις χαράς υποδέχτηκαν τη κοινή εμφάνιση στο κλείσιμο του Συνέδριου τους τρεις διεκδικητές για την αρχηγία , όπου σε μια συμβολική κίνηση και μαζί έδειξαν σε όλους ότι το χάσμα που δημιουργήθηκε με τις οδυνηρές διαδικασίες που οδήγησαν στην εκλογή τις 11/11 ανήκει στο παρελθόν.

    Η «μπάλα» είναι πλέον στα πόδια όλης της ομάδας και στον κάθε ένα μας ξεχωριστά. Ο πρόεδρος έδειξε τον δρόμο, έδωσε τις κατευθύνσεις και τις οδηγίες του και η ευθύνη έχει μεταφερθεί πλέον σε όλους μας από το απλό μέλος μέχρι τα υψηλόβαθμα στελέχη.

    Φρενήρης εκδηλώσεις υποδέχτηκαν οι σύνεδροι το λεχθέν από τον Πρόεδρο ότι το νέο Πολιτικό Συμβούλιο δεν θα αποτελείτε από κανένα μέλος που έχει χρηματίσει Υπουργός η Υφυπουργός.

    Η ανανέωση στην πράξη.

    Σήμερα με την εκλογή των 150 μελών του Εθνικού συμβουλίου θα σηματοδοτηθεί το νέο ξεκίνημα για να τερματισθεί η δεξιά παρένθεση. Για τη δημοκρατία και το Σοσιαλισμό , για μια Ελλάδα ισχυρή με υπερήφανους Έλληνες.

    Το κατεστημένο μετέρχεται κάθε μέσο για να εμποδίσει το ποτάμι που ξεκίνησε χθες.

    Να οι δημοσκοπήσεις , να οι συκοφαντίες , να οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι…

    Όλοι οι νταβάδες σε αγαστή συνεργασία μάχονται και φοβούνται τον ερχομό του νέου και αναγεννημένου ΠΑΣΟΚ.
    Ο λαός όμως ξέρει και έχει μάθει πια..

    Κάθε ψήφος εκτός ΠΑΣΟΚ παρατείνει τη κυβέρνηση του «καταλληλότερου»

    Μας αξίζει μια καλύτερη πατρίδα λοιπόν. Το ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου το εγγυάται αυτό.

    Με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εκλεκτοί και αγαπητοί μου φίλοι

    Σημαντικά νέα όπως πάντα..


    Οργανωθείτε , Αγωνιστείτε, Ξεσηκωθείτε

    Με τις φράσεις αυτές έκλισε τη συγκλονιστική παρουσία και ομιλία του χθες o πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου κλείνοντας τις εργασίες του 8ου Συνέδριου του ΠΑΣΟΚ.

    Μέσα σε μια κατάμεστη αίθουσα από 7.000 ενθουσιώδη μέλη και φίλους περιέγραψε και έδωσε το σύνθημα για το μεγάλο πράσινο come bαck κόντρα στη διαπλοκή , τη διαφθορά , τη συναλλαγή και τους νταβάδες .


    Όλοι οι Σύνεδροι με ενθουσιασμό και με φρενήρεις εκδηλώσεις χαράς υποδέχτηκαν τη κοινή εμφάνιση στο κλείσιμο του Συνέδριου τους τρεις διεκδικητές για την αρχηγία , όπου σε μια συμβολική κίνηση και μαζί έδειξαν σε όλους ότι το χάσμα που δημιουργήθηκε με τις οδυνηρές διαδικασίες που οδήγησαν στην εκλογή τις 11/11 ανήκει στο παρελθόν.

    Η «μπάλα» είναι πλέον στα πόδια όλης της ομάδας και στον κάθε ένα μας ξεχωριστά. Ο πρόεδρος έδειξε τον δρόμο, έδωσε τις κατευθύνσεις και τις οδηγίες του και η ευθύνη έχει μεταφερθεί πλέον σε όλους μας από το απλό μέλος μέχρι τα υψηλόβαθμα στελέχη.

    Φρενήρης εκδηλώσεις υποδέχτηκαν οι σύνεδροι το λεχθέν από τον Πρόεδρο ότι το νέο Πολιτικό Συμβούλιο δεν θα αποτελείτε από κανένα μέλος που έχει χρηματίσει Υπουργός η Υφυπουργός.

    Η ανανέωση στην πράξη.

    Σήμερα με την εκλογή των 150 μελών του Εθνικού συμβουλίου θα σηματοδοτηθεί το νέο ξεκίνημα για να τερματισθεί η δεξιά παρένθεση. Για τη δημοκρατία και το Σοσιαλισμό , για μια Ελλάδα ισχυρή με υπερήφανους Έλληνες.

    Το κατεστημένο μετέρχεται κάθε μέσο για να εμποδίσει το ποτάμι που ξεκίνησε χθες.

    Να οι δημοσκοπήσεις , να οι συκοφαντίες , να οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι…

    Όλοι οι νταβάδες σε αγαστή συνεργασία μάχονται και φοβούνται τον ερχομό του νέου και αναγεννημένου ΠΑΣΟΚ.
    Ο λαός όμως ξέρει και έχει μάθει πια..

    Κάθε ψήφος εκτός ΠΑΣΟΚ παρατείνει τη κυβέρνηση του «καταλληλότερου»

    Μας αξίζει μια καλύτερη πατρίδα λοιπόν. Το ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου το εγγυάται αυτό.

    Με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποιά αντιληπτική ικανότητα να χρειάζεται κάποιος, άραγε ΚΟΙΝΕ ΝΟΥ, για να αποτιμήσει την αξία προτάσεων για επαναφορά της δραχμής;

    Τί να συζητήσει κάποιος με έναν νέο, 33 χρονών, άπειρο και αφελή, για μερικά τόσο σημαντικά πράγματα, όπως αυτά που βρίσκονται κάτω από εκφράσεις, τύπου "Σοσιαλισμός στις 18";

    Αν διαβάσει κανείς την απόφαση της Συνδιάσκεψης, φτάνει.
    Κάτι από ΚΚΕ ή από ΠΑΣΟΚ του 75.

    Πως να εξηγήσεις σε έναν άγουρο νέο, ότι είναι λίγο δύσκολο να κάνει τον Σοσιαλισμό με ελευθερία και δημοκρατία σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, όταν αυτό απέτυχε τελεσίδικα ακόμη και σε μια χώρα σαν την ΕΣΣΔ, που είχε έστω οικονομική αυτάρκεια.

    Τί θα κοινωνικοποιήσει-κρατικοποιήσει ο πιτσιρικάς Τσίπρας, όταν όλες οι επιχειρήσεις σημασίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, έχουν διαστάσεις που ξεπερνούν την ίδια την χώρα και απευθύνονται με ατ προιόντα τους σε παγκόσμιο επίπεδο;

    Ο σοσιαλισμός πρώτα απ'όλα υποτίθεται ότι είναι η κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας και η αντικατάστασή της από την κοινωνική ιδιοκτησία.

    Δεν μάθανε τίποτε από την ΠΑΛΚΟ και την ΝΑΟΥΣΑ;
    Δεν κατάλαβαν ότι μόλις πήγαν να καταλάβουν τις επιχειρήσεις οι εργαζόμενοι, οι επιχειρηματίες την κάναν και έμεινε πίσω ένα άχρηστο πράγμα που δεν έχει έννοια να το κρατικοποιήσεις;

    Πως να συζητήσεις λοιπόν με ένα παιδάκι που δεν έχει καταλάβει την συνθετότητα των σημαρινών θεμάτων;

    Πως να του εξηγήσεις ότι η Ελλάδα είναι πλέον μια χώρα που δεν έχει δική της κλειστή οικονομία και ούτε μπορεί να την ξανακάνει έτσι;

    Η άγνοιά του, που δικαιολογείται από το νεαρό της ηλικίας του, τον συγχωρεί ασφαλώς αλλά από την άλλη, τι του φταίει η χώρα;

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάνω που αρχίσαμε να ησυχαζουμε, από την επέλαση των φανατικών θρησκόληπτων εθνικιστών της προηγούμενης δεκαετίας και με αφορμή την αποδήμηση του Χριστόδουλου, πλακώσαν οι άλλοι θρησκόληπτοι. Αυτοί της ακτιβίστικης αριστεράς της κακιάς ώρας.

    Σύνελθε ΚΟΙΝΕ ΝΟΥ. Μιά από κνίτες σε πιό κεντρικό ρόλο έχουμε.

    Δεν γίνονται θαύματα, αλλά αντίθετα καταστροφές.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μισητοί και κάκιστοι μου εχθροί,


    Σημαντικά νέα και διαπιστώσεις πάντα.


    Σήμερα θα μιλήσουμε για το πασοκ. Το πασοκ είναι ένα τζογαδόρικο κόμμα. Αφού έβαλε τον κοσμάκη στο Χ.Α. και του έκλεψε τα χρήματα, συνεχίζει απτόητο το τζόγο και σήμερα.


    Είπαν στο συνέδριο:
    «Το πασοκ είναι εδώ, ενωμένο δυνατό». Ας το αναλύσουμε λοιπόν.


    «Το πασοκ είναι εδώ» – μάλιστα. «Εδώ», που? Τι εννοούν οι πασόκοι με το «εδώ»? Αν εκληφθεί ως γεωγραφικός προσδιορισμός, αναμφισβήτητα εννοούν το Φάληρο. Η πραγματικότητα είναι άλλη όμως. Ως αριθμητικό προσδιορισμό, εννοούν (αλλά δεν το λένε) ότι είναι στο 17,2%, σύμφωνα με την τελευταία δημοσκόπηση της RASS που δημοσιεύεται σήμερα στον Ε.Τ. Ένα ακόμη μεγάλο επίτευγμα, χορηγία του γιωργάκη, του πάγκαλου, του βενιζέλου, της άννας, της βάσως, του άκη, του ρέππα, του σημίτη και όλων των αρπακτικών που κατέστρεψαν την Ελλάδα.


    «ενωμένο» - ξανά μάλιστα. «Ενωμένο», πως? Ο γιωργάκης στην ομιλία του «πρότεινε» να ψηφιστούν μόνο οι δικοί του μουτζαχεντίν στο Ε.Σ.


    Ένα άλλο κομμάτι του πασοκ (γιωργάκης, πάγκαλος, ευθυμίου) παρακαλά, ευρισκόμενο στα γόνατα, τον Τσίπρα. Όμως ένα άλλο κομμάτι του πασοκ (φλωρίδης, άκης, σκανδαλίδης) δεν τον θέλει ούτε ζωγραφιστό (όχι μόνο τον τσίπρα, αλλά ούτε το γιωργάκη – η διευκρίνηση απαραίτητη)


    Άλλο κομμάτι του πασοκ (πάγκαλος) επιθυμεί την μετεκλογική συνεργασία με την Ν.Δ.


    Και υπάρχει και άλλο πασοκ, το νεοδεξιό, όπως το εξέφρασε ο (πρώην πειναλέος συνδικαλιστής, μέρος του εσωτερικού στρατού κατοχής και νυν υπερχορτάτος πρώην υπουργός και πρώην βουλευτής) πρωτόπαπας, λέγοντας: "δεν θα ξανακάνουμε πάλι το κράτος παραγωγό δημοσίων αγαθών."


    «Δυνατό» - ξανά μανά μάλιστα. «Δυνατό», τίνι τρόπω? Εννούν, αλλά και πάλι δε το λένε, ότι είναι αρκετά δυνατό να βγεί τρίτο κόμμα. Τρίτο κόμμα το πασοκ? Φυσικά, αλλά ποιό πασοκ? Του γιωργάκη? Των άλλων που, δικαίως τον αντιπολιτεύονται, γιατί το παληκάρι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ? Κι αν το πασοκ του γιωργάκη είναι «δυνατό» να βγεί τρίτο κόμμα, το πασοκ των άλλων τι θα βγεί? Τέταρτο? Ή μήπως αντιστραφούν οι όροι και το πασοκ του γιωργάκη βγεί τέταρτο και των άλλων τρίτο? Ποιό σενάριο είναι «δυνατό»?


    Χωρίς καμμία εκτίμηση,
    sibab

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μισητοί και κάκιστοι μου εχθροί,


    Σημαντικά νέα και διαπιστώσεις πάντα.


    Σε συνέχεια των επιτευγμάτων του γιωργάκη (πασοκ-πάζλ – το νέο επιτραπέζιο παιχνίδι της Mattel), να προσθέσω και τις παρακάτω παρατηρήσεις.


    o γιωργάκης, πιστεύοντας ότι το κόμμα είναι κληρονομιά σα να ήταν τσιφλίκι του μπαμπά του (του αρχικαταστροφέα της χώρας), έχει υποπέσει σε πλήθος σφαλμάτων.


    Το αποτέλεσμα είναι να τελεί υπό αιχμαλωσία. Τον κρατάει άριστα ο σημίτης και του πριονίζει την καρέκλα αργά και μεθοδικά.


    Η αλήθεια είναι ότι σε όλα τα κομμάτια του πασοκ (εκτός από το αμιγώς γιωργακικό-μαργαριτικό) ο σημίτης έχει την ψηλή κυριότητα και οι μπόμπολας-λαμπράκης-κόκκαλης την επικαρπία.


    οι διάφοροι πρετεντέρηδες-καψήδες-τρέμες παίζουνε το παιχνίδι του σημίτη κι ο γιωργάκης έχει τον κακαουνάκη. Οποία κατάπτωσις.


    Oι απέλπιδες προσπάθειες του γιωργάκη να απαλλαγεί από όλους αυτούς ΚΟΡΥΦΩΝΟΝΤΑΙ με την σαφώς αντιδημοκρατική «προτροπή», δίκην Στάλιν, να ψηφιστούν ΜΟΝΟ οι δικοί του μουτζαχεντίν στο Ε.Σ.


    Από την άλλη όμως, σε πραγματικούς όρους, ούτε θέλει, ούτε μπορεί να τους ξεφορτωθεί γιατί έχει διαπιστώσει σαφέστατα και πέραν πάσης αμφιβολίας ότι χωρίς τα παλιά διεφθαρμένα υλικά του πατέρα του και του σημίτη ΜΟΝΟΣ του είναι ΠΟΛΥ εύκολη λεία. Φυσικά δεν είναι άμοιρος ευθυνών γιατί χρημάτισε υπουργός όλων αυτών των κυβερνήσεων, άσχετα αν συμπεριφέρεται σα να βρέθηκε στη χώρα τα τελευταία 4 χρόνια.


    Ο γιωργάκης είναι άτολμος. Το μόνο που μπορεί να κάνει (κι αυτό με αμφίβολα αποτελέσματα) είναι να παίζει πειθήνια το παιχνίδι της Μαργαρίτας-Φρειδερίκης. Οι παλιές δοκιμασμένες συνταγές της όμως είναι διάφανες και δεν αποδίδουν.


    Χωρίς καμμία εκτίμηση,
    sibab

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 12.32
    Τρία βασικά πράγματα.
    1. Αλλαγές στο πολιτικό σύστημα, με την υιοθέτηση του "δημοψηφίσματος μομφής", που θα μπορεί ο λαός ας πούμε στο μέσον της θητείας μιας κυβέρνησης ή πιό νωρίς με εισήγηση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, να δηλώνει, αν συνεχίζει να θέλει να τους κυβερνά η κυβέρνηση που έχει επιλεγεί ή αν θέλει να παέι σε εκλογές για νέα κυβέρνηση.
    Ετσι τα φαινόμενα της διαπλοκής θα χτυπηθούν αποφασιστικά, αφού πλέον δεν θα έχουν οι βουλευτές τον τελευταίο λόγο -με ότι αυτό ξέρουμε ότι σημαίνει, αφού πολλοί απ'αυτούς είναι τσιράκια των μεγάλων συμφερόντων- αλλά ο ίδιος ο λαός.

    Ετσι φαινόμενα όπως αυτό της δεύτερης θητείας του Σημίτη, που εγώ την ονομάζω την "χρυσή θητεία της διαπλοκής", όπου όλα τα γκάλοπ φέρναν το ΠΑΣΟΚ δεύτερο κόμμα και όμως μπορούσε να κυβερνά απρόσκοπτα και να φτάνει η διαπλοκή σε απροκάλυπτη λεηλασία, δεν θα μπορούσαν να συμβούν.

    2. Υιοθέτηση του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος, έστω για τους οικογενειάρχες πάνω από τα 50 σε πρώτη φάση ή για τους άνεργους που έχουν να δουλέψουν περισσότερο από έναν χρόνο.
    Και με τα χρόνια αν τα οικονομικα΄το επιτρέπουν να επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες μέχρι να μπορέσουμε να αφορά όλους τους πολίτες.

    3. Την εφαρμογή του θεσμού των προεκλογικών δεσμεύσεων, συγκεκριμένης χρονικής εφαρμογής.

    Δηλαδή βγαίνει κάποιος κυβέρνηση επιδή υπόσχεται ότι θα κάνει τις συντάξεις 1000 ευρώ σε δύο χρόνια.
    Αν δεν το έχει κάνει σε δύο χρόνια, να διαλύεται αυτόματα η βουλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εκλεκτοί και αγαπητοί μου φίλοι

    Σημαντικά νέα όπως πάντα..


    Οργανωθείτε , Αγωνιστείτε, Ξεσηκωθείτε

    Με τις φράσεις αυτές έκλισε τη συγκλονιστική παρουσία και ομιλία του χθες o πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου κλείνοντας τις εργασίες του 8ου Συνέδριου του ΠΑΣΟΚ.

    Μέσα σε μια κατάμεστη αίθουσα από 7.000 ενθουσιώδη μέλη και φίλους περιέγραψε και έδωσε το σύνθημα για το μεγάλο πράσινο come bαck κόντρα στη διαπλοκή , τη διαφθορά , τη συναλλαγή και τους νταβάδες .


    Όλοι οι Σύνεδροι με ενθουσιασμό και με φρενήρεις εκδηλώσεις χαράς υποδέχτηκαν τη κοινή εμφάνιση στο κλείσιμο του Συνέδριου τους τρεις διεκδικητές για την αρχηγία , όπου σε μια συμβολική κίνηση και μαζί έδειξαν σε όλους ότι το χάσμα που δημιουργήθηκε με τις οδυνηρές διαδικασίες που οδήγησαν στην εκλογή τις 11/11 ανήκει στο παρελθόν.

    Η «μπάλα» είναι πλέον στα πόδια όλης της ομάδας και στον κάθε ένα μας ξεχωριστά. Ο πρόεδρος έδειξε τον δρόμο, έδωσε τις κατευθύνσεις και τις οδηγίες του και η ευθύνη έχει μεταφερθεί πλέον σε όλους μας από το απλό μέλος μέχρι τα υψηλόβαθμα στελέχη.

    Φρενήρης εκδηλώσεις υποδέχτηκαν οι σύνεδροι το λεχθέν από τον Πρόεδρο ότι το νέο Πολιτικό Συμβούλιο δεν θα αποτελείτε από κανένα μέλος που έχει χρηματίσει Υπουργός η Υφυπουργός.

    Η ανανέωση στην πράξη.

    Σήμερα με την εκλογή των 150 μελών του Εθνικού συμβουλίου θα σηματοδοτηθεί το νέο ξεκίνημα για να τερματισθεί η δεξιά παρένθεση. Για τη δημοκρατία και το Σοσιαλισμό , για μια Ελλάδα ισχυρή με υπερήφανους Έλληνες.

    Το κατεστημένο μετέρχεται κάθε μέσο για να εμποδίσει το ποτάμι που ξεκίνησε χθες.

    Να οι δημοσκοπήσεις , να οι συκοφαντίες , να οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι…

    Όλοι οι νταβάδες σε αγαστή συνεργασία μάχονται και φοβούνται τον ερχομό του νέου και αναγεννημένου ΠΑΣΟΚ.
    Ο λαός όμως ξέρει και έχει μάθει πια..

    Κάθε ψήφος εκτός ΠΑΣΟΚ παρατείνει τη κυβέρνηση του «καταλληλότερου»

    Μας αξίζει μια καλύτερη πατρίδα λοιπόν. Το ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου το εγγυάται αυτό.

    Με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ειδικά για το 3ο σημείο, θα μπορούσε να θεσμοθετηθεί, ότι η ισχύς ας πούμε μιας δέσμευσης, για ελάχιστη σύνταξη 1.000 ευρώ σε 2 χρόνια, να έχει την ισχύ ψηφισμένου νόμου από το σημαντικώτερο σώμα από την βουλή που είναι ο ίδιος ο λαός και μάλιστα για να ανατραπεί να γίνεται αυτό μόνο ξανά από εκλογές και όχι από την βουλή.

    Ετσι ο μαυρογιαλουρισμός, όπως αυτό που ζήσαμε στις πρόσφατες εκλογές και τις προηγούμενες με τους 250,000 συμβασιούχους που θα διοριζόνταν αμέσως, δεν θα μπορούσαν να νοθεύουν την λαική βούληση.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Για τα καλόπαιδα του
    ΣΥΡΙΖΑ = ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ

    Πάντα Kikers φόραγαν,
    Κωλωνάκι έμεναν,
    και BMW τους καβάλαγαν.

    CHIP + RASS
    κάποια σχέση θα έχει!

    (αστέρι έχει
    αλλά όχι για την
    Ελλάδα μας ρε γαμώτο.
    Το πολύ πολύ τώρα που έφυγε
    ο Κούρκουλος να πάρει την θέση του)

    Όσο δε για εξωτερική πολιτική
    πάρτε μια καλή ιδέα
    μήπως και κάνετε και τίποτα καλό
    για την ΕΛΛΑΔΑ μας κάποτε.

    Σας γράφουμε Εγγλέζικα...
    γιατί αυτή είναι η επίσημη γλώσσα
    στα ιδιωτικά σχολεία που πηγαίνετε.

    ” Honest Proposition:

    The name at stake is "MAKEDONIA"

    Let FYROM get the first syllable, "MA".
    We keep the second "KE".

    So they can be called "MADONIANS".

    This is a great advantage for your friends, because they:
    1. Can have a modern emblem in the sun of their flag.
    The famous singer "MADONΝA"
    2. Will please the USA because they are the same kind
    of products like Madonna,
    MADE IN USA. ”

    YANKIE GOES HOME
    ___

    Tο παίζετε Μαγκάκια ...
    Με τα ροζ τα Kikerakia…
    Και αν φοράτε παντελόνια
    Είστε μόνο για σαλόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εκεινο που χρειαζεται αυτη η χωρα ειναι να καταλαβει ο λαος της τι εστι αριστερα, τα μπαρακια ειναι γεματα με ρωσιδες, ρουμανες, κλπ.

    Το πιασατε το νοημα, δεν χρειαζεται λεπτομεριες.

    Απο εκει και περα, σαν λαος που ξερει τι διαολο θελει, τα αναλογα κομματα θα γεννηθουν, και αλλα θα πεθανουν.

    Και τοτε θα αρχισουμε να μιλαμε και να ψηφιζουμε επι των πραγματικων προβληματων που εχει ο μεσος Ελληνας και οχι να χανουμε το δασος για το δεντρο.

    Ποιος αληθηνα πιστευει οτι ο Ελληνικος λαος θα μπορουσε να αποδεχτει σοσιαλισμο? Εδω σκοτωνονται αδελφια για ενα μετρο αχρηστης γης...

    Το πιστευει κανεις? και αν ναι, εχει ιδεα τι ειναι σοσιαλισμος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τσίπρα.. τον φ..ουτσο κλαίγανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κατεβαίνει ο βλάχος στην πόλη για να ξαλαφρώσει και ζητά πληροφορίες. Του λένε που θα πάει και για να μη μπερδευτεί, θα δει απ΄έξω ένα φως. Για κακή τύχη όμως του βλάχου στο διπλανό σπίτι έίχαν κηδεία και είχαν εξω το φως αναμένο. Μπαίνει μέσα κάθετε μαζί με τους άλλους γυρω-γύρω, περνά η ώρα τίποτα. Κ'αποιος τον βλέπει και του λέει. Θα τον ξενυχτήσετε και εσείς; ΄Οχι απανά ο βλάχος. ΄Εναν θα ρίξω και θα φύγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σοβαρά, υπήρξαν κρετίνοι που ζήτησαν την επιστροφή στη δραχμή; Με το πετρέλαιο στα 100 δολάρια/βαρέλι;

    Και έξοδο από το ΝΑΤΟ; Καλά αυτοί όχι μόνο έχουν καβαλήσει το καλάμι, αλλά πίστεψαν τόσο πολύ ότι είναι το ΠΑΣΟΚ του Αντρέα που νομίζουν ότι γυρίσαμε στο 1974!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρε σεις. Ο τιμιτής των πάντων Πρετεντέρης δεν είναι εκείνος ο χουλιγκάνος που που πέταξε σε έναν αγώνα μπάσκετ στη Λεωφόρο μπουκάλι με νερό στους διαιτητές; Και γιατί όταν τον βλέπω στο γυαλί μου θυμίζει κλαμένο ..ουνί:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΤΙ ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΕΧΕΙΣ ΠΩΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΠΕΤΡΕΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΙΣ ΒΟΥΡΤΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΥ...Σ.
    Ο ΠΕΤΡΕΛΗΣ ΔΕΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΤΣΙΠΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κάθομαι κάθε μέρα και παρακολουθώ τούς συνδικαλιστές, πολιτικούς, δημοσιογράφους και τυχάρπαστους σχολιαστές, να δίνουν μάχη για τα εργασιακά δικαιώματα και καλώς κάνουν.
    Δεν έχουν αναλογιστεί όμως, ότι υπάρχει και μία μερίδα νέων ανθρώπων που τα βλέπει όλα αυτά και παθαίνει αμόκ.
    Παθαίνει αμόκ γιατί κύριοι συνδικαλιστές, πολιτικοί, δημοσιογράφοι και λοιποί σχολιαστές, που έχετε εξασφαλισμένο το μηνιαίο μισθό, αυτοί οι νέοι δεν πρόκειται να πάρουν σύνταξη.
    Και αυτό. γιατί πουλάνε εκδούλευση στο κράτος με απολαβές 500 ευρώ το μήνα, χωρίς ένσημα, με «Συμβάσεις Εκπαιδευτικού Χαρακτήρα», καλύπτοντας θέσεις μόνιμων υπαλλήλων, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αποδίδοντας περισσότερο από τους μονίμους και στο τέλος θα γυρίσουν πίσω στην ανεργία.
    Παθαίνουν αμόκ γιατί βλέπουν να μιλάνε για το μέλλον και τους νέους, για την κοινωνική συνοχή, για ασφαλιστικά δικαιώματα, για ευκαιρίες στην απασχόληση, για μισθούς και συντάξεις, συνδικαλιστές βολεμένοι με παχυλούς μισθούς και προνόμια που δεν τα έχει κανένας. Πολιτικούς που συμμετέχουν στη διάλυση του κοινωνικού ιστού και ήταν υπεύθυνοι για πάνω από 20 έτη για αυτή την χώρα. Δημοσιογράφους πού βγάζουν μερικές χιλιάδες ευρώ και κυκλοφορούν με «Porche» και είναι οι κριτές των πάντων.
    Έλεος κύριοι Έλεος.
    Και κυρίως έλεος κύριοι της κυβέρνησης, της εξουσίας, δώστε ένα τέλος σε αυτή τη «δουλεία». Παράκληση προς κυβερνώντες: Αποκαταστήστε όλα αυτά τα παιδιά πού βρίσκονται στα «Stage» 30 και 40 μήνες. Είναι χιλιάδες και περιμένουν από εσάς τη λύση. Δώστε τους τη δυνατότητα να εργαστούν κανονικά όπως όλοι οι εργαζόμενοι.
    αναρτήθηκε από STUDIO A BLOG στις 10:39 μμ την 16 Μαρ 2008


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Έχεις δίκαιο αλλά και εσύ ενδιαφέρεσαι μόνο για το πρόβλημά σου και δεν αναφέρεις καθόλου τους ανέργους των 0 ευρώ (ταμείο ανεργίας παίρνουν μόνο όσοι είχαν δουλειά και την έχασαν), τους εργαζόμενους με κυλιόμενα τετράωρα με 300 – 400 ευρώ . Δες τώρα την κρατική επιχορήγηση στα διάφορα ταμεία
    ΟΤΕ, 9.346, ΙΚΑ 3.666, ΟΓΑ 4.930, ΤΕΒΕ 627, ΝΑΤ 14.899 , ΟΤΟΕ 2.734, ΚΑΙ Η ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΎΧΟΙ ΤΗΣ ΔΕΗ 16.212.

    17.3.08


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Afta pesta kai ston kirio Tsimpra pos tha lisi ta problimata afta?
    Otan ine antithetos gia kathe ependisi na gini stin Ellada gia na pesi i anergia kai na bris kai esi kai oi aloi doylia , ektos an kani prasina libadia opou tha boskoun oloi aftoi.

    17.3.08


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Na les kai efxaristo pou katorthonis na mpis se programma "stage"
    Oi ergatikoi nomoi stin Ellada ine gia toyw "Ellines"
    (Ellines ine osoi exoyn mparmpa stin koroni kai boleftika sto dimosio i ton ebritero dimosio tomea) oloi oi aloi ine polites tritis katigorias , ego protino ta 500 ebro na ta stilis sto ftoxadaki ton proin proedro tis OTOE pou opos ipe simera ston aftia pernoun sintaksis pina.

    17.3.08

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρε φίλε με τις καφετέριες, έχεις καταλάβει ότι είσαι εκτός θέματος; Επίσης, έχεις καταλάβει ότι δεν ψαρώνουμε και δεν μπορείς να μας αποπροσανατολίσεις απ' το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ και χεστήκαμε για τις καφετέριες. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ;;

    17 Μάρτιος 2008 12:09 πμ

    Mprabo lebenti mou pes ta ekso apo ta dontia.
    Me tetia miala kalo to prasino koutoxorto pou tros .
    Poli sosti i protasi gia kafeteries kai oxi mono , mpoikotaz stis patates pou erxonte stin ellada kai apoktoun elliniki ithagenia kai apo 30 lepta to kilo stis fouskounoun 90 lepta, mpoikotaz stis skopianes ntomates pou oi dimokrates tou silogou ton xanion mas tis poloun gia kritikes, (prostimo ston sineterismo xanion kritis 20.000 e to anotero prostimo)
    Mpoikotaz sta soupermarket pou pouloun stin ellada ta idia proionta 10 - 150% akribotera.
    Mpoikotaz sto gala giaourtia se opoia eteria polla ta proionta tis fthinotera sto ejoteriko kai para polla . Kirioi mlokers exoume tin dinami na kataggeloume aftes tis periptoseis kai mporoun na mas boithisoun kai oi ellines mplokers pou zoun stin eyropi stelnontas mas tis ekei times gia polla proionta (Ego ida mpira ton 500 ml idia marka , stin germania 2.00 eyro stin Ellada 3.49 eyro se prosfora se poliethniko katastima to idio . Koroida boithiste na apokalifthoun kai na mis mas pernoun gia amerikanakia!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φίλε πατρινέ ο ΑΝΔΡΕΑΣ δεν ήταν χαζός που έλεγε έξω απο το ΝΑΤΟ έξω απο την ΕΟΚ και ένα σωρό αντιαμερικανικά συνθήματα και απο το 13% το ΠΑΣΟΚ πήγε στο 48%. Αν ήσουν τότε ενήλικας τα ίδια που λες για τον Τσίπρα σήμερα σίγουρα τα ίδια έλεγες για τον ΑΝΔΡΕΑ τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δηλαδή ο Γιωργάκης έχει πολιτικές θέσεις για να κυβερνήσει;

    Χαχαχαχα. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μιλάς για τον ΤΣΙΠΡΑ και το reality?

    Θα σου πω για τους άλλους δυο και τη βασιλεία! "Πήρε το θρόνο ο Γιωργάκης, άμυαλος και αγαθός, μόνο και μόνο επειδή καθόταν πριν ο μπαμπάς του. Τα ίδια και για τον Κωστάκη, μόνο που αυτός προχώρησε λίγο παραπάνω επειδή έτρωγε όλο το φαΐ του και άκουγε το θείο του."

    Για αυτό σταματήστε να μιλάτε για τον Τσίπρα!!! Αφήστε εμάς τους νέους να αλλάξουμε το σύστημα όπως εμείς πιστεύουμε. Ας φύγει η σαπίλα επιτέλους!!! ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΤΣΙΠΡΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΉΞΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΟΝ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ ΤΗς "ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ". ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΝΟΣ, ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠ' ΕΞΩ. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΟΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕ΄Σ ΠΟΛΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΝΡΗΣΗΣ; ΚΑΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΊΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ; ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΦΗΝΑΚΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΡ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συμφωνώ να μην μετέχουν στο πολιτικό συμβούλιο πρώην υπουργοί και υφυπουργοί .
    Αλλά αμφιβάλλω αν αυτό το μέτρο ‘’σώσει’’ το Πα.σο.κ. από την κατρακύλα .
    Ωραία και καλή η φιέστα στο Ταε Κβο Ντο .
    Για ένα κόμμα που παίρνει 2.727.000 ψήφους στις εκλογές δεν είναι δα και μεγάλο κατόρθωμα να συγκεντρωθούν 7000 άνθρωποι σε ένα Στάδιο για να χειροκροτήσουν τον Πρόεδρο . Πέραν τούτου τι άλλο προσέφερε το ,πολυέξοδο, Συνέδριο ;
    Καλές λοιπόν οι εορτές αλλά δυστυχώς πάντα τελειώνουν και έρχεται η επόμενη
    ημέρα . Η ημέρα της σκληρής πραγματικότητας .
    Υπενθυμίζω ότι χόρευαν βαλς πάνω στον Τιτανικό λίγο πριν να βυθιστεί το πλοίο.

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εκλεκτοί και αγαπητοί μου φίλοι

    Σημαντικά νέα όπως πάντα..


    Οργανωθείτε , Αγωνιστείτε, Ξεσηκωθείτε

    Με τις φράσεις αυτές έκλισε τη συγκλονιστική παρουσία και ομιλία του χθες o πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου κλείνοντας τις εργασίες του 8ου Συνέδριου του ΠΑΣΟΚ.

    Μέσα σε μια κατάμεστη αίθουσα από 7.000 ενθουσιώδη μέλη και φίλους περιέγραψε και έδωσε το σύνθημα για το μεγάλο πράσινο come bαck κόντρα στη διαπλοκή , τη διαφθορά , τη συναλλαγή και τους νταβάδες .


    Όλοι οι Σύνεδροι με ενθουσιασμό και με φρενήρεις εκδηλώσεις χαράς υποδέχτηκαν τη κοινή εμφάνιση στο κλείσιμο του Συνέδριου τους τρεις διεκδικητές για την αρχηγία , όπου σε μια συμβολική κίνηση και μαζί έδειξαν σε όλους ότι το χάσμα που δημιουργήθηκε με τις οδυνηρές διαδικασίες που οδήγησαν στην εκλογή τις 11/11 ανήκει στο παρελθόν.

    Η «μπάλα» είναι πλέον στα πόδια όλης της ομάδας και στον κάθε ένα μας ξεχωριστά. Ο πρόεδρος έδειξε τον δρόμο, έδωσε τις κατευθύνσεις και τις οδηγίες του και η ευθύνη έχει μεταφερθεί πλέον σε όλους μας από το απλό μέλος μέχρι τα υψηλόβαθμα στελέχη.

    Φρενήρης εκδηλώσεις υποδέχτηκαν οι σύνεδροι το λεχθέν από τον Πρόεδρο ότι το νέο Πολιτικό Συμβούλιο δεν θα αποτελείτε από κανένα μέλος που έχει χρηματίσει Υπουργός η Υφυπουργός.

    Η ανανέωση στην πράξη.

    Σήμερα με την εκλογή των 150 μελών του Εθνικού συμβουλίου θα σηματοδοτηθεί το νέο ξεκίνημα για να τερματισθεί η δεξιά παρένθεση. Για τη δημοκρατία και το Σοσιαλισμό , για μια Ελλάδα ισχυρή με υπερήφανους Έλληνες.

    Το κατεστημένο μετέρχεται κάθε μέσο για να εμποδίσει το ποτάμι που ξεκίνησε χθες.

    Να οι δημοσκοπήσεις , να οι συκοφαντίες , να οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι…

    Όλοι οι νταβάδες σε αγαστή συνεργασία μάχονται και φοβούνται τον ερχομό του νέου και αναγεννημένου ΠΑΣΟΚ.
    Ο λαός όμως ξέρει και έχει μάθει πια..

    Κάθε ψήφος εκτός ΠΑΣΟΚ παρατείνει τη κυβέρνηση του «καταλληλότερου»

    Μας αξίζει μια καλύτερη πατρίδα λοιπόν. Το ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου το εγγυάται αυτό.

    Με εκτίμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Οι πασόκοι διεκδικούν την αποκλειστικότητα στην πολιτική δημαγωγία.Οι ίδιοι είχαν το δικαίωμα να λένε μαλακίες "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο" για να ανέβουν στην εξουσία και να κονομήσουν αλλά δεν έχει το ίδιο δικαίωμα ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Σε όσους καταγγέλλουν την ανευθυνότητα του Τσίπρα απαντώ με όσα διέδιδαν για τον Ανδρέα πριν το 1981 σε ανησυχούντες μετριοπαθείς κεντρώους για να τους πάρουν την ψήφο οι πασόκοι : Τα λέει αλλά δεν θα τα κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μισητοί και κάκιστοι μου εχθροί,


    Σημαντικά νέα και διαπιστώσεις πάντα.


    Τα επιτεύγματα του «keep walking» γιωργάκη συνεχίζονται.


    Παρά τη σταλινικού τύπου «προτροπή» να ψηφιστούν οι δικοί του στο Ε.Σ., η κάλπη δεν έκρυβε σημαντικές εκπλήξεις (παρά τα αντιθέτως γραφόμενα γνωστών γιωργακικών προβοκατόρων-υπαλλήλων). Καταγράφηκαν λοιπόν τα εξής:


    Κυριάρχησαν, μεν όπως αναμενόταν, οι «παπανδρεϊκοί», αλλά το «ρεύμα» Βενιζέλου πέτυχε την καταγραφή του και η πλευρά Σκανδαλίδη εξέλεξε τρία μέλη.


    Στην κάλπη αναδείχθηκε πρώτη και με διαφορά η Φώφη Γεννηματά (η ανύπαρκτη – αν δεν την έλεγαν Γεννηματά δε θα την ήξερε όχι ο θυρωρός της αλλά ούτε η μαμά της), ενώ δεύτερος ήρθε το βενιζελικό στέλεχος της νεολαίας Νίκος Ανδρουλάκης. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο εργατολόγος Αλέξης Μητρόπουλος (πολλά λέγονται γι’ αυτόν).


    Στη δεκάδα πλασαρίστηκαν στενοί συνεργάτες και υποστηρικτές του Γ. Παπανδρέου όπως ο Χρ.Πολυζωγόπουλος (συνδικαληστής, μέλος του εσωτερικού στρατού κατοχής, ο οποίος δικαιως εδάρη από αναρχικούς), ο Στ.Τζουμάκας (ο κατά Γιαννόπουλο «ντενεκές ξεγάνωτος»,) και ο Γιάννης Μίχας (νομάρχης πειραιά, ο αδελφός του οποίου κατηγορήθηκε για εμπορία σάπιων κρεάτων) όπως επίσης δύο κορυφαία στελέχη των «βενιζελικών», οι Λευτέρης Κατσικαρέλης και Στέλιος Αγγελούδης (ντε πουά πουρ εβανζέλ).


    Όπως φάνηκε από τα αποτελέσματα, σε υψηλή προτίμηση κατάφεραν να εκλεγούν και στελέχη που ανήκουν στο λεγόμενο μπλοκ των «γεννηματικών» όπως ο Μ.Παπαϊωάννου (αν δεν υπήρχε ο γιωργάκης θα ήταν σίγουρα ο πλέον βλάκας στο πασοκ), ο Μ.Όθωνας και ο Λ.Κανελλόπουλος (άλλος ένας συνδικαληστής, αλλά ψιλοαποτυχημένος.)


    Πάντως, αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι έμειναν εκτός Εθνικού Συμβουλίου στενοί συνεργάτες του κ. Παπανδρέου, όπως οι Δημήτρης Δόλης και Γιώργος Ελενόπουλος (παγκοσμίως άγνωστοι). Στο όργανο εξελέγησαν και πολλοί πρώην βουλευτές όπως οι Χρήστος Πρωτόπαπας (πρώην πειναλέος συνδικαλιστής, μέρος του εσωτερικού στρατού κατοχής και νυν υπερχορτάτος πρώην υπουργός και πρώην βουλευτής), Ροβέρτος Σπυρόπουλος, Γιώργος Ανωμερίτης, Παναγιώτης Κουρουμπλής.


    Προκύπτει λοιπόν ότι το πλάνο του αποτυχημένου σταλινίσκου «keep walking» γιωργάκη ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ ΚΑΛΑ.


    Άρα τίθεται το ερώτημα: «quo vadis γιωργάκη???»

    Χωρίς καμμία εκτίμηση,
    sibab

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να μου το θυμαστε ο Τσίπρας θα ειναι η αναγέννηση του χωρου της Κεντροαριστερας. Οτι εκανε δηλαδη ο Αντρεας (δεν συγκρινω τα μεγεθη) οταν αφυπνισε τον κοσμο της ενωσης κεντρου και ξεκινησε την αναγεννηση του χωρου. Το ΠΑΣΟΚ λογω της πολυετους παραμονης του στην εξουσια με την ψηφο του λαου φυσικα και τις αβαντες των εκδοτων και των νταβατζηδων εχει μετατραπει σε Ενωση Κεντρου.
    Ο Γιωργος προσπαθει αλλα ειναι ξενος μεσα στο κομμα. το ξερει και ο ιδιος. Η κινηση του να φερει την ανανεωση μπορει να άργησε αλλα τωρα ακολουθει τον Τσιπρα. Δεν πειραζει ας ειναι και ετσι. Καιρος ηταν να βγουν οι νεοι λιγο πιο μπροστα.
    Και οσο κι αν κανουν τους δυσκολους στο ΣΥΡΙΖΑ οταν θα βρεθουν κοντα στην εξουσια θα βαλουν νερο στο κρασι τους. Διαβαστε τις δηλωσεις Αλαβανου, ξερει τι λεει και τι κανει.
    Σημασια εχει πως αφυπνιστηκε ο χωρος και η νεα γενια και οσο για τα υπολοιπα εδω ειμαστε για να τα δουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η απάντηση σε όλα τα προβλήματα του ΠΑΣΟΚ είναι η αταλάντευτη ενότητα που θα ξεκινάει από τη κορυφή και θα καταλήγει στη βάση του.

    Οι εχθροί του ΠΑΣΟΚ μετέρχονται κάθε είδους συκοφαντία ,πολιτική αλητεία και τέχνασμα για να σπιλώσουν τη μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη.

    Το αποτέλεσμα της κρίσης στο ΠΑΣΟΚ φαίνεται στο ότι η ΝΔ δεν υπολογίζει καν την αύξηση του ΣΥΡΙΖΑ και διαλύει τα πάντα, αλλά τρέμει στην ιδέα ότι το ΠΑΣΟΚ θα αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας.

    Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να διακηρύξει ότι όταν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας θα βάλει φυλακή όλους τους καταχραστές του δημόσιου χρήματος ανεξαρτήτως χρώματος θα δημεύσει τις περιουσίες τους, και ο νόμος θα ισχύει για όλους ανεξαρτήτως τους Έλληνες με τους ίδιους όρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τσίπρας και πράσινα άλογα... ακατάσχετη μπουρδολογία ο κουραμπιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. .



    Οσο και να βρίζουν και να βωμολοχούν οι συγκεκριμένοι πασόκοι και οι δεξιοί στα σχόλιά τους, η νεολαία θα κυβερνήσει στις επόμενες εκλογές.
    Να δούμε τότε τι θα κάνουν όλοι αυτοί. Μήπως θα τρέξουν να γραφτούν στο νέο κόμα για να προσπαθήσουν να ξαναβολευτούν;




    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 1:27 Ρε βλάκα και εγώ 22 χρονών είμαι σιγά μην στηρίξω τους κουραμπιέδες.

    Πολύ Λαλάκι βλέπεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Για τους αριστεροδεξιούς φασίστες ("ελιά, στεφάνι, σφυρί, δρεπάνι"-1920: http://katatransavantguardia.org/ardindb/page/article.php?id=ARDIN_I_33-S_1-A_9), ας μην ξεχνάνε τη θέση των δειλών βεντετών τους υπέρ του διαμελισμού των Βαλκανίων (άρα και της Ελλάδας), το καταστροφικό μίσος τους για τις αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες: αριστεροδεξιοί φονιάδες έφαγαν τον Άρη Βελουχιώτη και ο ξε-τσίπας ήταν αυτός που όταν ρωτήθηκε πώς του φάνηκε ο Τσάβες είπε: "λαϊκιστής"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν ξέρω τι λέτε .... εγώ ξέρω ένα μόνο πράγμα .... οι νέοι δεν έχουν πια όνειρα.. φεύγουν από τον τόπο τους για να βρουν καλύτερη τύχη... είδαμε το πασοκ όλα αυτά τα χρόνια αλλά και την Ν.Δ.. γιατί να μην δώσουμε την ευκαιρία και σ'ενα καινούριο κίνημα? σας φοβίζει τόσο πολύ η αλλαγή? δεν θεωρείται ικανούς να διοικήσουν μια χώρα ? γιατί? αυτή που μας διοικούν τώρα είναι καλύτεροι? Δικαιωθήκαμε για την εμπιστοσύνη που δήξαμε με την ψήφο μας και τότε γιατί τόσες αντιδράσεις? Και τότε γιατί σκάνδαλα? Και τότε γιατί εγώ να φοβάμαι τι θα μου ξημερώσει? Η Ελλάδα χρειάζεται αλλαγές και νέους Ανθρώπους και ιδέες , αν εσάς που είσαστε μεσήλικες σας φοβίζει…. Μάλλον θα ήταν καλύτερα να το ξανασκεφτείτε…. Δεν είμαι σοφός μα ούτε και πολιτικός ένας απλός έλληνας πολίτης είμαι που δεν έχω σταματήσει να ονειρεύομαι να μην είμαι ξένος στον τόπο που ζω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γιατί τόσο μένος για Τσίπρα;
    Οι περισσότεροι είστε νέοι σάν κιαυτόν.Από Νέους περιμένουμε κατι καλύτερο:ξανασκεφθήτετο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. eseis oi duo teleutaioi milate gia nees idies kai neous anthropous pou me xara na tous dosoume eukairies
    ALLA poies einai oi idees tous giati den mas tis lene kai emas na tis mathoume???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΣΗΜΕΡΑ
    Η ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ


    «Το νέο το φέρνει η ίδια η κοινωνία, δείχνοντας την πρόθεσή της να ανατρέψει την υφιστάμενη κατάσταση και να βρει λύσεις μέσα από συλλογικές προσπάθειες και διαδικασίες. Το νέο το φέρνουν οι νέοι άνθρωποι, που αντιλαμβάνονται ότι η πολιτική δεν είναι μια διαδικασία "ειδικών", αλλά δική τους υπόθεση, που αφορά την καθημερινότητά τους και κάθε πτυχή της ζωής τους. Το νέο το φέρνουν οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, που επιλέγουν μια νέα κουλτούρα συνεργασίας και συνύπαρξης, αναδεικνύοντας αυτά που ενώνουν την Αριστερά προς όφελος της κοινωνίας και όχι αυτά που τη χωρίζουν. Οσον αφορά τη δική μου συνδρομή στο καινούργιο, είναι να με αφήνει αδιάφορο το τραγούδι των σειρήνων της δημοσιότητας και της εξουσίας και να μη χρειάζεται να δεθώ στο κατάρτι για να μη με συνεπάρουν μαζί τους».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. eseis oi duo teleutaioi milate gia nees idies kai neous anthropous pou me xara na tous dosoume eukairies
    ALLA poies einai oi idees tous giati den mas tis lene kai emas na tis mathoume???

    Ego na sou po euxaristos Kainouries idees.... esy tha moy peis mia palia poy egine pragmatikotita? o 17/2008/ 2:28

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ναι. για τον Τσιπρα και το teality λέω. Και περιμένω μια "ενδελεχή" ανάλυση!!!
    Νέος ειμαι και εγώ. Απλά ίσως σκέπτομαι λίγο διαφορετικά γιατί διαβάζω την ιστορία όλων και από όλους κάθε πλευρας.Νομίζεις όμως πως τα παληά μυαλά και στελέχη αρχής γενομένης από τον Αλαβάνο θα αφήσουν τον Τσίπρα ήσυχο; Δεν ομιλώ στο να τον εκπαιδεύσουν και να τον κάνουν "σοφό" στα πολιτικά. Μην ξεχνάμε οτι όλοι όσοι με οποιονδήποτε τρόπο σε όλους τους χώρους παρεδιναν την πρωτοκαθεδρία τους ΠΑΝΤΟΤΕ κινούσαν τα νήματα (εσωτερικά κογλάβια,ομαδες κλπ κλπ.). Δε διαφωνώ για το περί διαδοχής του Κωστάκη στο "θειΐκό" θρόνο. Μονο να που οι τότε σκερβελέδες είδαν ότι ήταν χαμένοι από χέρι και είτε το θέλουμε είτε όχι, έκαναν με τον Κωστάκη από τότε αυτό που έκανε τώρα ο Αλαβάνος και οι περί αυτόν με τον Τσίπρα σε κάπως διαφορετική έκδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    1:27 Ρε βλάκα και εγώ 22 χρονών είμαι σιγά μην στηρίξω τους κουραμπιέδες.

    Πολύ Λαλάκι βλέπεις...

    17 Μάρτιος 2008 1:34 μμ



    ΠΟΙΟΝ ΛΑΛΑΚΙ ΕΝΝΟΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    1:27 Ρε βλάκα και εγώ 22 χρονών είμαι σιγά μην στηρίξω τους κουραμπιέδες.

    Πολύ Λαλάκι βλέπεις...

    17 Μάρτιος 2008 1:34 μμ



    ΠΟΙΟΝ ΛΑΛΑΚΙ ΕΝΝΟΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μην τσιμπάτε έτσι βρε φιλαράκια στο ότι έμεινε έξω ο ταδε ή η τάδε από την μία πλευρά ή την άλλη. Υπάρχουν, και το ξέρω πολύ πολύ καλά από μέσα, συμφωνείες και συσχετισμοί για στάχτη στα μάτια μας.Τη βρωμοδουλειά αυτή την έχω αναλάβει και την έχω κάνει, ίσως είναι και ντροπή να το λέω, αρκετές φορές στο παρελθόνμε το αζημίωτο. Τόσο που αηδίασα κάποια στιγμή τους φασκέλλωσα όλους και όλα και τώρα ποτίζω τα δενδράκια μου και αναγαλιάζωω κοιτώντας το πέλαγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΑΝ ΔΕΝ ήσουν στον γάμο, δεν πας στην κηδεία. Εκτός αν σε καλέσουν.
    ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ βλέπει ο Τσίπρας το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου. Ο Αλέξης πήγε στο Συνέδριο, εφόσον τον προσκάλεσαν. Αστειεύτηκε με τον Ρέππα. Μίλησε με τον Πάγκαλο. Δέχτηκε τον ασπασμό του Λαλιώτη. Και άφησε ένα παράθυρο συνεργασίας, αφού είπε πως ο ΣΥΝ εξετάζει προτάσεις που κατατίθενται από άλλες πολιτικές δυνάμεις.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ήταν το τακτ του φιλοξενούμενου. Γιατί, μιλώντας στη σύσκεψη του ΣΥΝ μερικά εικοσιτετράωρα μετά, ο Αλέξης ήταν μάλλον απαξιωτικός για το ΠΑΣΟΚ, ένα Κίνημα που «δεν παίρνει χαμπάρι». Συνεργασίες καπούτ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ. Η Κουμουνδούρου θέλει να πάρει τους οπαδούς του ΠΑΣΟΚ και όχι να συμπεθεριάσει με τη Χαριλάου Τρικούπη. Επ΄ αυτού ο Αλέξης ήταν ειλικρινής. Ακόμη και στο Τάε Κβον Ντο, μιλώντας στους πράσινους συνέδρους, δεν παρέλειψε να πει πως «με πάρα πολύ κόσμο από το ΠΑΣΟΚ έχουμε συναντηθεί στις κινητοποιήσεις». Δεν εννοούσε τη συνάντησή του με τον Παπανδρέου στο συλλαλητήριο για το Ασφαλιστικό. Στη «βάση» αναφερόταν. «Αδύνατη» χαρακτήρισε τη συνεργασία σε ηγετικό επίπεδο με το ΠΑΣΟΚ και ο Αλαβάνος.
    ΤΟ ΕΡΓΟ έχει ξαναπαιχτεί. Από την άλλη μεριά. Στα χρόνια της μεταπολίτευσης το ΠΑΣΟΚ έπαιρνε τον κόσμο του ΣΥΝ κι άφηνε την ηγεσία του να ασφυκτιά στο όριο του 3%. Η μέθοδος υφαρπαγής ψηφοφόρων λεγόταν «πόλωση με τη Δεξιά». Τώρα Αλέξης και Αλέκος επιχειρούν αντιστροφή και η μέθοδος λέγεται: «Τι ΠΑΣΟΚ, τι Δεξιά». Το έχουν καταλάβει ακόμη και οι δεξιοί. Μόνο το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου δυσκολεύεται. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ. Όλα αυτά είναι περίπου αυτονόητα. Το ερώτημα είναι ποιο θα είναι το ταβάνι της αριστερόστροφης ψήφου διαμαρτυρίας. Δηλαδή αν ο ΣΥΝ του Αλέξη θα αποδειχθεί σουφλέ. Παραδόξως, αυτό εξαρτάται λιγότερο από τον Τσίπρα και περισσότερο από το ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Παρακαλώ να σταματήσουν οι συγκρίσεις Πετρέλη - Τσίπρα. Ο πρώτος είναι αναγνωρίσιμος στο χόρο του και αρκετά καλός διασκεδαστής. Ο δεύτερος έχει τραβίξει κάτι φάλτσα αδερφάκι μου που τέτοιοσετα!!!! κι άφησέτα. Καλά δεν του είπε κανείς πως τώρα σα νέο αρχηγό θα τον καταγράφουν οι πάντες και τα πάντα για να το εκμεταλευτούν όταν θα έρθει η ώρα του; Του ετοιμάζουν και γαμώ τα καψίματα. Ποιοί; Οι από μέσα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο Τσίπρας έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα είναι νέος και άπειρος Αλλά εχει και ένα επισης μεγάλο πλεονέκτημα είναι νέος και άπειρος!Αν απαλαγεί γρήγορα απο τους πατρονες του και δράσει ηγετικά μπορει να γράψει ιστορια αν συνεχίσει σαν Πετρέλης και τηλετεκνό,τότε σκατά ιστορία θα γράψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Η αγωνία των πασόκων αλαζόνων σε όλο της το μεγαλείο. Νομίζουν ΄τι με λάσπη κατά του ΣΥΝ και του προέδρου του, θα τον πλήξουν και θα ανακάμψουν. Προφανώς δεν έχετε καταλάβει τίποτα από αυτό που συμβαίνει στην κοινωνία.
    Οι εκπλήξεις έρχονται και για τους Πασόκους και για τος δύσμοιρους τους οπαδούς του ΚΚΕ.
    Ενα ρεύμα ανατροπής γεννιέται, ό,τι και να πείτε. Οσο δείχνετε τον πανικό σας, τόσο μεγαλώνετε το ΣΥΡΙΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΠΡΟΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ:

    ΣΚΕΨΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΥΒΕΡΝΗΣΕΤΕ!

    ΣΚΕΨΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΑΝ ΤΟ ΛΑΟΣ ΜΕ 4%...

    ΠΛΑΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ???

    ΝΑΤΑΝΕ Η ΖΗΛΕΙΑ ΨΩΡΑ!

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΙΑΤΗ: " ΔΩΣΕ ΘΑΡΡΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΙΑΤΗ ΝΑ Σ' ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ"

    ΧΩΡΙΑΤΗ ΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Οπως οι τραπεζες διαλεγουν να βαζουν ομορφους υπαλληλους για να προσελκυουν πελατες, ετσι και τα πολιτικα παραμαγαζα-επιχειρησεις βρισκουν καποια στιγμη εναν Αλεκσι για να αποκτησουν κυρος. Κυρος και εξουσια ειναι το ζητουμενο για αυτες τις επιχειρησεις, και οχι η επιλυση των προβληματων σας.

    Οι αλλοδαποι κουκουεδες ψαχνουν οπαδους και προβατα. Ειναι τακτικη τους να εχουν μπροσταρη ενα ομορφο προσωπο, ωστε να καλυπτεται ευκολοτερα ο εσωτερικος τους ψυχικος σκουπιδοτοπος. Οι σταλινικοι δεν εχουν βρει ακομα ενα τετοιο, και ειναι αναγκασμενοι να πορευονται με ο,τι εχουν: την Aleka. Οι αλλοι, κκε-Συν, ξεκινησαν με εναν φαφλατα τον Aleko και μεταπηδησαν σε εναν Aleksi. Οσοι ελληνες τους εχουν μυριστει, κρατουν τις αποστασεις τους. Οι νεωτεροι θα μαθουν λιγο αργοτερα. Αρκει να μην το μαθουν υπερβολικα αργα - για ολους μας!

    Οι απατεωνες που δρουν παντα στην αφανεια δεν σταματουν να εφαρμοζουν τακτικες για να βαλουν χερι στην εμπιστοσυνη των αδαων και ευπιστων νεων. Να θυμαστε οτι ποτε δεν θα δειτε στην οθονη τον επιχειρηματια τον ιδιο, τον ιδιοκτητη ενος καναλιου, αλλα ενα καλοπληρωμενο ομορφο προσωπο, μια Μενεγακη ας πουμε!

    Το κκε-ΣΥΝ βρηκε την Μενεγακη του και ελπιζει σε κερδη. Ε, οχι και να λυσει προβληματα! Τι τους περασατε τους σοβιετικους, Προνοια?

    ( κυματιζαν τα σφυροδρεπανα στις μαζωξεις τους, σαν να πιστευαν οτι βρισκονταν στην πλατεια της Μοσχας - αυτα τα αλλοδαπα παρεμειναν τοσο βλακες οσο ηταν παντοτε )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. τι έκανε ρε παιδιά ο Τσίπρας και τον προωθούν τόσο; άφησε κοκοράκι το μαλλί και φαβορίτα; ή τα προβλήματα εξαντλούνται στην συμβίωση των ομοφυλοφίλων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εχετε δίκιο, όσοι υπερασπίζεσθε τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ και δτσανασχετείτε με απαξιωτικές προσεγγίσεις.

    Τώρα που ξαναδιαβάζω τι έγραψα πάνω στην φούρια της πρώτης εντύπωσης, δεν με αναγνωρίζω.

    Δεν είδα, το σημαντικώτερο, παρ'ότι προφανέστατο.

    Δεν είδα ότι ο Τσίπρας φέρνει την "ελπίδα".

    Οπως και αν την κουβαλάει, με μηχανή ή πόρσε, η ελπίδα ξαναήρθε στην πολιτική πραγματικότητα, ως πολιτική ελπίδα.

    Οι λεπτομέρειες, όπως οι προτάσεις και τα υπόλοιπα, θα φτιάξουν με τον χρόνο και τον διάλογο.

    Ισως να μην είναι αυτός ο "τελικός Τσίπρας", αλλά δεν έχει καμμία σημασία. Το τέλμα κινήθηκε.

    Ομως εγώ θα κρατήσω ως δικαίωμά μου, να τον κρίνω αυστηρά, σε ότι αφορά το περιεχόμενο των προτάσεών του, των λόγων του και ελπίζω πιό πολιτικά απ'ότι αυτή την φορά.

    Οσον αφορά τον φίλο που με κατατάσει σ'αυτούς που "διαφωνούν" επειδή κινδυνεύουν τα συμφεροντά μου, θέλω να του πω, ότι και αυτές οι κραυγές από φανατικές καρακάξες, αναμενόμενες είναι.

    Τα συμφέροντά μου τα έχω φροντίσει πάντως με την δουλειά μου και δεν κινδυνεύουν από το ποιός θα είναι εξουσία, σε αντίθεση με την συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού που τα συναρτά με τον διαχειριστή της, άλλοτε ορθά και άλλοτε με ιδιοτέλεια.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Χωριάτη οι προτάσεις σου έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσον είναι τεχνικά υλοποιήσιμες.Πάντως τις βρίσκω ενδιαφέρουσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Είναι υλοποιήσιμες, με απασχολούν μερικά χρόνια τώρα και έχω βασανίσει το μυαλό μου με το ερώτημα που θέτεις.

    Το πρόβλημα δεν είναι τεχνικό, είναι πολιτικό.

    Δεν τις παίρνει κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Από την άλλη μεριά, αυτό έχει και ένα καλό.
    Εχω και γώ δυό τρείς προτάσεις, τελείως δικές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Γιά να ...επανέλθω, οι προτάσεις σου Χωριάτη είναι το πρώτο βήμα γιά την αυτοδιαχείριση των κοινωνιών.Ποιά Βουλή θα ψήφιζε τέτοια τροποποίηση του Συντάγματος ώστε να δίνει την δυνατότητα σε κάτι τέτοιο? Εδώ το Σύνταγμα προβλέπει γιά μείζονα θέματα Δημοψηφίσματα αλλά στα 45 μου δεν έχω ζήσει ούτε ένα.(εκτός από εκείνο το μαιμουδένιο της χούντας).
    Θυμάσαι ένα στίχο στον Πολιτευτή του Σαββόπουλου που έλεγε "κι ότι σε γλυτώνει και σου δίνει την αιτία, είναι που χρειάζεται κι η γραφειοκρατία" ? Ε αυτό που σκέφτεσαι οι πολιτικοί το βλέπουν σαν δυναμίτη στον λόγο ύπαρξής τους.
    Βέβαια εκείνο που δεν έχουν καταλάβει ακόμη είναι πως οι κοινωνίες αλλάζουν με ρυθμούς εξωπραγματικούς, αν σκεφτεί κανείς αυτό που κάνουμε πχ αυτή τη στιγμή, μερικές δεκαετίες πίσω θα αποτελούσε αφ ενός μεν επιστημονική φαντασία, και αφ ετέρου δεν θα μπορούσε να το φανταστεί ένας πολιτικός ούτε στον ...χειρότερο εφιάλτη του.
    Να μπορούν δηλαδή αυτοί οι λεχρίτες οι ξεβράκωτοι ("εμάς" εννοώ) να ανταλλάσουν απόψεις με τέτοια ευκολία και μάλιστα οι απόψεις τους αυτές να μπορούν να κάνουν αστραπιαία τον γύρο του πλανήτη?
    Στο εγγύς μέλλον πιστεύω ότι θα δούμε τέτοιες αλλαγές στις κοινωνίες όσες δεν είδε η υφήλιος από την εποχή των δεινοσαύρων.
    Δεν ξέρω είμαι πολύ σκεπτικός μπροστά στην καινούργια πραγματικότητα και ίσως και νάχεις δίκιο.Αυτό δηλαδή που σήμερα φαντάζει εξωπραγματικό αύριο το απόγευμα να θεωρείται πλέον ξεπερασμένο.
    Πάντως το ...κάρο πλέον δεν πάει άλλο.Όποιο βόδι και αν βάλουμε να το σύρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Και όμως ΚΟΙΝΕ ΝΟΥ, ο ΓΑΠ υπαινίχθηκε κάποια στιγμή , κάτι τέτοιο.

    Ισως να του το εισηγηθήκανε , να του άρεσε κάποια στιγμή και μετά... μετά από ώριμη σκέψη ... να ξεχάστηκε.

    Κάτι περίπου λέμε, όχι το ίδιο, εντάξει;

    Γι'αυτό σου έλεγα ότι ο Λαζόπουλος είναι πολύ λίγος για να του κάνει κριτική. Για όποιον καταλαβαίνει , εξοργίζεται από την χυδαία, λαικίστικη προσέγγισή του και στην καλύτερη περίπτωση την αποδίδει στην "αμορφωσιά του".

    Τώρα βέβαια βλέποντας το εθνικό συμβούλιο που εξέλεξαν, σούρχεται να ρίξεις ένα φάσκεολ στον εαυτό σου, που πίστεψες ότι μπορεί να γίνει κάτι

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ela more o tipos perimenei na bgei o giorgakis na ton balei pouthena.. oust den exeis elpides.. i aristera erxete oti kai na grapheis.. eidame tis protaseis tin nd kai tou pasok

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. σε κάθε περίπτωση, το ρεπερτόριο του Πετρέλη είναι καλύτερο από του γιωργάκη.


    για να μη πούμε και για τις επιτυχίες του.


    φαίνεται ο Πετρέλης δεν είναι μαμόπληκτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Την πάτησα.
    Με κατάλαβε ο Λουκάς.

    Οτι και να κάνει κανείς πάντα υπάρχει ο έξυπνος Λουκάς που τα καταλαβαίνει όλα και είναι και φτυστός εκπρόσωπος της Αριστεράς που έρχεται.

    Χειρότερος από τους πρασινοφρουρούς του 74 και τους Δαπίτες του 2004.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μόλις κατάλαβα, γιατί ο ΓΑΠ δεν έχει καμμία ελπίδα.

    Η ελπίδα ΓΑΠ έρχεται με τύπους σαν τον Λουκά που δεν καταλαβαίνουν Χριστό.
    Για να έχεις τύχη πρέπει να έχεις έναν στρατό ανεγκέφαλων να κα΄νουν βαβούρα.

    Ο Ανδρέας είχε τους πρασινοφρουρούς , ο Καραμανλής είχε τους Δαπίτες, ο Τσίπρας απ'ότι βλέπω έχει τους Λουκάδες.

    Μπορείς να έχεις στους κόλπους σου ένα στρατό φανατισμένων;
    Οχι
    Ε δεν μπορείς να κερδίσεις.
    Δεν θα έχεις ποτέ τον ακούραστο χυδαιολόγο, οπαδό, τον γηπεδικό, τον χουλιγκάνο.

    Παράτα τα.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. H χώρα σήμερα περισσότερο παρά ποτέ ελέγχεται από συμφέροντα και εξωθεσμικά κέντρα. Πάντα έπαιζαν ρόλο και από το 1989 και μετά όλο και σημαντικότερο αλλά τώρα φαίνεται πως ελέγχουν την κατάσταση απόλυτα.
    Υπάρχει λοιπόν δυνατότητα αντίδρασης???? Υπάρχει πολιτικός σχηματισμός, κίνημα ή ομάδα που να θέλει και να μπορεί να ηγηθεί ενός προοδευτικού ρεύματος που θα ανατρέψει την κατάσταση και θα εκφράσει αποτελεσματικά τη λαϊκή δυσαρέσκεια που μεγαλώνει διαρκώς??
    Με μια πρώτη ματιά:
    Στο ΠΑΣΟΚ κάτι ψελλίζουν κάποιοι, αλλά αφενός είναι βυθισμένοι στην εσωστρέφεια και αφετέρου ένα κομμάτι του είναι με τα μπούνια μέσα στη διαπλοκή. Άρα άμεσα δεν φαίνεται να μπορεί εκτός κι αν κάποιος ή κάτι μετατοπίσει αποφασιστικά το κέντρο βάρος των εσωκομματικών ισορροπιών. (συνεργασία με την αριστερά πχ)
    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσε να είναι η θρυαλλίδα και μακροπρόθεσμα ο φορέας μιας τέτοιας αλλαγής?? Μπορεί!!! προς το παρόν όμως , στο συγκεκριμένο θέμα ποιεί αιδημόνως την νύσσα με αντάλλαγμα την προνομιακή μεταχείριση των ΜΜΕ -για δικούς τους προφανώς λόγους- επιχειρώντας να γίνει ΠΑΣΟΚ στη θέση του ΠΑΣΟΚ. Η απάντηση στη συγκυρία από τον ΣΥΡΙΖΑ επί του παρόντος είναι εξόχως σοβινιστική. περιμένετε να μεγαλώσω να δυναμώσω να γίνω κυρίαρχος και τότε…
    Από την πλευρά του πολίτη όμως αυτός ο διαγωνισμός για τα πρωτοτόκια είναι αδιάφορος και γίνεται σίγα σίγα κουραστικός. Το μόνο σίγουρο με όλο αυτό το ανούσιο επικοινωνιακό παπατζιλικι είναι ότι δεν θα είναι ούτε ο Τσιπρας ούτε ο Αλαβάνος ούτε ο ΓΑΠ αυτός που θα ανατρέψει το σκηνικό. Απλώς ελλειψει ισχυρού συγκροτημένου προοδευτικού πόλου το σκηνικό δεν θα ανατραπεί σύντομα. Και όπως γνωρίζουν όλοι στην Καπερναούμ ο χρόνος δεν είναι ουδέτερος
    Έτσι μαζί με τις διαπιστώσεις ότι μας κυβερνά ο Λαμπράκης ο Μπόμπολας και οι συν αυτώ προσθέστε και τη διαπίστωση ότι θα το κάνουν για πολύ καιρό ακόμα!!!
    Στο μεταξυ συνεχιστε να πλακώνεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Xwsta megale, Diavaste edw aisxrh andimetwpish apo to syriza virwna, oi opioi kanoun agwna klisei to blog mou:
    http://homo-gr.pblogs.gr/2008/03/ti-leei-o-foysths-pali-me-xemplokaran.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Έχουν χεστεί τα πασόκια και γράφουν ότι μαλακία τους κατέβει στο κεφάλι.....Έχει μυρίσει διάροια γύρω από τη Χαριλάου Τρικούπη συντρόφιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΛΩΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ[ΚΚΕ,ΣΥΝ], ΕΙΤΕ ΤΟ ΔΑΓΚΩΣΑΝ[1989], ΕΙΤΕ ΤΟ ΕΦΤΥΣΑΝ[ΣΗΜΕΡΑ].
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΑΙΝΟΜΕΝΗ ΑΠΕΙΛΗ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΝΟΔΟ ΤΟΥ ΣΥΝ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΗΓΕΤΗ ΜΕ ΣΤΙΒΑΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΓΑΠ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2004 ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Α.ΠΑΠΑΔΡΕΟΥ. ΕΝΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΥΠΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
    ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΥΝ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΕΝΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 3-6%, ΠΑΡΑ ΜΕΓΕΛΥΤΕΡΑ ΜΕΓΕΘΗ, ΔΙΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΟΣΟΙ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΑΥΤΟΣΗΜΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
    Felix

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλά βρε κολοπατρινέ δεν ντρέπεσαι να αποκαλείς συμμορία την ΝΔ που την προτιμά η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού; Εσύ κ. Πατρινέ ποιο κόμμα προτιμάς; διότι ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ , ούτε το ΚΚΕ σε εκφράζουν. Να υποθέσω ότι είσαι ΠΑΣΟΚ , είναι πράγματι ένα κόμμα εξουσίας το οποίο περνάει κάποια κρίση , αλλά για να πάει μπροστά πρέπει να αλλάξει αρχηγό , να δειώξει πολλά στελέχη που βούτηξαν το χέρι τους στο μέλι και να επανέλθουν στις τάξεις του σοβαροί ψηφοφόροι και όχι κάφροι σαν εσένα κολοπατρινέ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. eseis oi duo teleutaioi milate gia nees idies kai neous anthropous pou me xara na tous dosoume eukairies
    ALLA poies einai oi idees tous giati den mas tis lene kai emas na tis mathoume???

    Ego na sou po euxaristos Kainouries idees.... esy tha moy peis mia palia poy egine pragmatikotita? o 17/2008/ 2:28


    i eisodos tis kiprou stin ee kai tis ellados sto euro

    epeidi eimai geneodoros sou eipa dyo
    pes mou esi tora mia protaseis me arxi, telos kai sigkekrimeno stoxo poy evalan oi syrizaioi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. .


    "Ευχαριστούμε τους Αμερικανούς"!!!
    Δηλαδή ο Σημίτης ήθελε να ευχαριστήσει τον Γιωργάκη;
    Η ο Γιωργάκης ήθελε να ευχαριστήσει τον Αμερικανό πρεσβευτή και γι' αυτό τον κάλεσε;
    Αν γίνουμε εδώ αμερικάνικη πολιτεία ίσως λυθεί το ασφαλιστικό και δεν τσακωνόμαστε πλέον! (όπως το έχουν λύσει στις USA.



    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 8.50
    Το πρόβλημα δεν είναι ότι προβοκάρεις εσύ το ΠΑΣΟΚ με την υπόθεση του Αμερικανού Πρέσβυ, αλλά ότι το έκανε ο Τσίπρας.
    Εσένα ποιός σε χέζει;

    Το άλλο πρόβλημα είναι ότι είχαμε ένα κακό ΠΑΣΟΚ που πάει να γίνει καλύτερο και είχαμε έναν καλό ΣΥΝ που γίνεται κάθε μέρα χειρότερος.

    Στα σύν και πλήν της Ελληνικής Πολιτικής ζωής, αν εκτιμήσουμε την μ,είωση του ΠΑΣΟΚ και την αύξηση του ΣΥΝ, βγαίνουμε χαμένοι.

    Πάλι οι κάφροι παίρνουν την πλειοψηφία.
    Πάλι ένα 80% μαλάκες θα μας κυβερνάνε, ανεξάρτητα από το ποιό κόμμα θα ψηφίσουν.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Για τα καλόπαιδα του
    ΣΥΡΙΖΑ = ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ

    Πάντα Kikers φόραγαν,
    Κωλωνάκι έμεναν,
    και BMW τους καβάλαγαν.

    CHIP + RASS
    κάποια σχέση θα έχει!

    (αστέρι έχει
    αλλά όχι για την
    Ελλάδα μας ρε γαμώτο.
    Το πολύ πολύ τώρα που έφυγε
    ο Κούρκουλος να πάρει την θέση του)

    Όσο δε για εξωτερική πολιτική
    πάρτε μια καλή ιδέα
    μήπως και κάνετε και τίποτα καλό
    για την ΕΛΛΑΔΑ μας κάποτε.

    Σας γράφουμε Εγγλέζικα...
    γιατί αυτή είναι η επίσημη γλώσσα
    στα ιδιωτικά σχολεία που πηγαίνετε.

    ” Honest Proposition:

    The name at stake is "MAKEDONIA"

    Let FYROM get the first syllable, "MA".
    We keep the second "KE".

    So they can be called "MADONIANS".

    This is a great advantage for your friends, because they:
    1. Can have a modern emblem in the sun of their flag.
    The famous singer "MADONΝA"
    2. Will please the USA because they are the same kind
    of products like Madonna,
    MADE IN USA. ”

    YANKIE GOES HOME
    ___

    Tο παίζετε Μαγκάκια ...
    Με τα ροζ τα Kikerakia…
    Και αν φοράτε παντελόνια
    Είστε μόνο για σαλόνια...

    E ! eseis tou Synapismou
    an eiste manges, apantate

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. .


    Ρε πανέξυπνε Χωριάτη, μόνο σου λές πως σε κυβερνάει το 80%. Εσύ θεωρείς πως είναι μ... όπως τους χαρακτηρίζεις!
    Νομίζεις πως είσαι πιό έξυπνος; Νομίζεις πως έπρεπε λοιπόν να κυβερνάει το 20% με τον πανέξυπνο και υπερμορφωμένο Γιωργάκη;
    Είσαι απλά ΠρασινοΦασίστας όπως και οι υπόλοιποι σαν και σένα που χαντάκωσαν το ΠΑΣΟΚ!
    (Ακου το 20%......)
    Κάνετε μια χούντα για να κυβερνήσετε άν σας παίρνει!!!




    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Κανένα ΣΥΡΙΖΑΚΙ,

    απ' αυτά του 18%
    να απαντήσει

    ΥΑΝΚΙΕ GOES HOME

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Σε ότι αφορά το πιστεύω σου περί "κατασκευής" του Τσίπρα από τα ΜΜΕ συμφωνώ.Πιστέυω όμως πως η προβολή του έχει πολύ σημαντικότερο σκοπό να επιτελέσει.Το παιδάκι αυτό είναι "το κρυφό χαρτί του δικομματισμού".Αν θέλεις να δεις περισσότερα μπες στο blogg μου , διάβασε μία άλλη άποψη και εν καιρό συζητάμε . A propo , είμαι καιεγώ από την Πάτρα , αν όντος είσαι Πατρινός .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. TI MALAKIA HTAN AYTH TORA??? O PETRELIS EIMAI. KAI EIMAI AKOMA EDO...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Πολύς λόγος επειδή υπάρχει πολύ συμφέρον. Η πορεία του Συνασπισμού ήταν προδιαγρμμένη. Όδευε κατά Δαμανάκη μεριά, κατά Κωνσταντόπουλου μεριά, που ήταν πράγματι αξιόλογοι με ένα "όμως" στο τέλος. Ο Αλαβάνος την έβλεπε τη μοίρα και τη δική του και του κόμματός του. Έξυπνος και μαζί οικονομημένος αποφάσισε να παίξει το τελευταίο χαρτί με τη βοήθεια πάντα του κατεστημένου που τάχα καταπολεμούσε! Προχώρα, φίλε, γιατί καιγόμαστε. Ο Παπανδρέου πολεμήθηκε, αλλά φαίνεται να ανακάμπτει. Πριν λοιπόν γίνει το κλικ στον ελληνικό λαό και μας έλθει ο ουρανός σφοντήλι, να κάνουμε κάτι και με το αζημείωτο. Εμείς είμαστε εδώ και θα βοηθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις όπως βοηθάμε και τον Κωστάκη, καλή του ώρα ,εδώ και εφτά οχτώ χρόνια, όπως βλέπεις! Ο Αλαβάνος δεν είχε λύση παρά μια ανατροπή: Βάζω ένα παλικάρι μπροστά, που το ξέρω πως είναι τραβηχτικό: ψηλό, όμορφο, καλοδεμένο, λιγάκι θρασσύ, αλλά θα γίνει με τον καιρό και περισσότερο, με κοκκοράκι και τζιν παντελόνι, στενό στον καβάλο για να δείχνει τον ανδρισμό του, με μηχανή και κράνος, ό.τι πρέπει για τις νέες και τους νέους! Και βλέπουμε. Τα ΜΜΕ δικά μας καταδικά μας, δανεισμένα από τη ΝΔ που τη βολεύει, μια και η διαροή θα είναι από ΠΑΣΟΚ μεριά, καθώς και οι πληρωμένοι μεγαλοδημοσιογράφοι παρουσιαστές με όλον τον τύπο φανερά ή καλυμμένα και προχωράμε! Ο κόσμος έχαψε πως το ΠΑΣΟΚ ευθύνεται για τα προβλήματα που δεν τα έλυσε όλα ώστε να ζουν όλοι απροβλημάτιστα ,ενώ ο Κωστάκης θα τους έκανε όλους πλούσιους, αλλά δεν τον άφησαν οι δικοί του. τα φάγανε μόνοι τους. Και επειδή ο κόσμος-απροπό- είναι δυσαρεστημένος, προκειμένου να ψηφίσει ΠΑΣΟΚ, που τη φυλάει στα λαμόγια, στους μεγαλοεκδότες και καναλάρχες, στους κουμπάρους και τους κολλητούς, πρέπει να βοηθήσουμε να βγει η ΝΔ, γιατί θα ακολουθήσουμε τη μοίρα των άλλων αρχηγών του συνασπισμού!
    Δε φταίει το κόμμα. Μια χαρά ήταν. Τώρα όμως που του βγήκε ο μεγάλος πολιτικός άνδρας με τις πλούσιες ιδέες , τα προγράμματα διακυβέρνησης της χώρας έτοιμα: οικονομία, παιδεία, υγεία, εξωτερική πολιτική, άμυνα,πρόνοια, ασφάλεια για τα πάντα! Ρωτήστε τον καινούριο Ελευθέριο Βενιζέλο, τον καινούριο Χαρίλσαο Τρικούπη, τον καινούριο Κωνσταντίνο Καραμανλή, τον καινούριο Ανδρέα Παπανδρέου, τον καινούριο Κώστα Σημίτη, τον καινούριο Γεώργο Παπανδρέου, να σας απαντήσει για τα πάντα! Να βγει στην Ευρώπη, να πάει στα Ηνωμένα Έθνη, στις ΗΠΑ, παντού και να πολεμήσει για τα συμφέροντα της χώρας, που τα παίζει στα δάχτυλα!
    Όταν θα γίνουμε σοβαροί να τα μιλήσουμε. Από καλαμοκαβαλάρηδες δόξα τω Θεώ! Αδαμόπουλος, Παπαθεμελής, Σαμαράς, και τόσοι άλλοι καλά πήγαν!

    ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    "Είπαμε να κάνουμε δωρα στον εαυτό μας, αλλά όχι και πεντακόσια εκατομύρια" ' Ηταν το σύνθημα. Ποιός το είπε ποιός το είπε... Το παρασύνθημα; Αρπαξε να φάς και κλέψε να έχεις. (Διαχρονικώτατο ρητό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Γάμοι ομοφυλόφυλων;
    Ξέρετε τη διαφορά του ομοφυλόφυλου από το αυτοκίνητο;. Στο αυτοκίνητο τη μάνικα τη βάζουμε στο ρεζερβουαρ. Στον ομοφυλόφυλο στην εξάτμιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Επειδή ακούστηκαν ορισμένα πρωτάκουστα σχετικά με τον πρόσφατο γάμο ομοφυλοφύλων στην Τήλο και το αν υπάρχει διάταξη νόμου που να το επιτρέπει κλπ, επισημαίνω ότι κανένας δεν έκανε τον κόπο να να ρωτήσει τον κατεξοχήν ειδήμονα της εφαρμογής του κοινοτικού δικαίου στην ελληνική έννομη τάξη και στην υποχρεωτική ερμηνεία των κανόνων του εσωτερικού δικαίου σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο.

    Πρόκειται για τον καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου κύριο Παυλόπουλο, που τυχαίνει να είναι σήμερα και ο κατεξοχήν αρμόδιος υπουργός που θα κληθεί να εκδώσει εγκύκλιο στους δημάρχους και προέδρους κοινοτήτων της χώρας για την εφαρμογή των διατάξεων του πολιτικού γάμου και σύνταξης των ληξιαρχικών πράξεων.

    Διαβάστε τι γράφει σε σύγγραμμά του:

    «Όταν πρόκειται για την ερμηνεία και την εφαρμογή οποιωνδήποτε άλλων, προγενεστέρων ή μεταγενεστέρων της Κοινοτικής Οδηγίας διατάξεων του εθνικού δικαίου, το ΔΕΚ δέχεται ότι ο εθνικός δικαστής οφείλει να προβαίνει στην ερμηνεία και εφαρμογή του δικαίου αυτού, πάντα μέσα στα πλαίσια του δυνατού, υπό το φως του κειμένου και του σκοπού του κοινοτικού δικαίου, προκειμένου να επιτύχει το στόχο, που καθορίζεται από αυτή, και να συμμορφωθεί έτσι προς τις διατάξεις του άρθρου 189 παρ. 3 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (Βλ. Απόφαση Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου C-21/04, 4 Ιουλίου 2006, Κωνσταντίνος Adeneler and others ver. Ellinikos Organismos Galaktos. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρέπει οι διατάξεις του εσωτερικού δικαίου και συγκεκριμένα οι διατάξεις περί γάμου να ερμηνευτούν «υπό το φως του κειμένου και του σκοπού των αντίστοιχων διατάξεων του κοινοτικού δικαίου (ισότητα ανδρών και γυναικών, οιουδήποτε γενετήσιου προσανατολισμού ως προς τα δικαιώματα τέλεσης γάμου κλπ).

    Τέλος ο εθνικός δικαστής στην προσπάθεια του να εναρμονίσει, π.χ. με τις μεθόδους που ήδη εκτέθηκαν, το εθνικό δίκαιο με το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο, δεν έχει «διέξοδο διαφυγής». Λόγω της αρχής της υπεροχής του κοινοτικού δικαίου υποχρεούται να μην εφαρμόσει τη διάταξη του εθνικού δικαίου, η οποία αντιτίθεται τόσο στο πρωτογενές, όσο και στο παράγωγο κοινοτικό δίκαιο. Η υποχρέωση αυτή εμφανίζεται ακόμη περισσότερο έντονη και επιτακτική, όπως είναι ευνόητο, στην περίπτωση κατά την οποία έχει ήδη προηγηθεί απόφαση του ΔΕΚ, η οποία και έχει κρίνει, με δύναμη δεδικασμένου κατά τις κείμενες κοινοτικές διατάξεις, την αντίθεση μιας διάταξης του εθνικού δικαίου προς το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο (Βλ. Πρ. Παυλόπουλου εγγυήσεις του δικαιώματος δικαστικής προστασίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Δίκαιο, σελ. 83-84, Εκδόσεις Σάκκουλα, 1993).»

    Αν υπάρχουν όλα αυτά γραμμένα, χρειάζεται να ψάχνουμε στο λεξικό του Μπαμπινιώτη και να ρωτάμε τους παπάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Προτείνω οι Ενώσεις Καταναλωτών να κάνουν μια οργανωμένη αποχή από οποιαδήποτε σχέση, υποστήριξη κλπ στο Συνασπισμό, μέχρις ότου ο ωραίος Πρόεδρος του Αλέξης Τσίπρας ευαρεστηθεί να μας διευκρινίσει τις απόψεις του:
    - Για την Ευρώπη,
    - Για το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, τα κοινωνικά δικαιώματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν κατοχυρωθεί με κοινοτικές οδηγίες (π.χ. 2000/78/ΕΚ για την απαγόρευση διακρίσεων με βάση την ηλικία, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την υγεία, τις πεποιθήσεις, τη φυλετική καταγωγή) και με σχετικές αποφάσεις υπέρ των πολιτών στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.
    - Αν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έχουν ποτέ καταθέσει ερώτηση, επερώτηση, αναφορά στη Βουλή για παραβίαση δικαιωμάτων του πολίτη που κατοχυρώνονται με κοινοτικές οδηγίες (π.χ. 2000/78/ΕΚ);
    - Αν αληθεύει το γεγονός ότι κάποιος υπάλληλος ικέτευε τους βουλευτές του Συνασπισμού για την εφαρμογή της παραπάνω κοινοτικής οδηγίας και την αποφυγή πρόωρης συνταξιοδότησής του στο 60ο έτος της ηλικίας του, το 2ο εξάμηνο του 2006 και ο Συνασπισμός εκώφευσε στην κυριολεξία στο αίτημά του για αναφορά στη Βουλή και άφησε την κυβέρνηση ανενόχλητη να τελέσει αυτό το ανοσιούργημα και να εκκρεμεί η υπόθεση ενώπιον της Δικαιοσύνης; (ευτυχώς βέβαια που υπήρξαν 2 έντιμοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που κατέθεσαν τέτοιες αναφορές στη Βουλή, έστω και κατόπιν εορτής).
    - Μήπως ο κ. Τσίπρας, που έχει χαλυβδωθεί από την εμπειρία του σε μαθητικές καταλήψεις σχολείων, πιστεύει ότι πρέπει να παραιτηθούμε από όποιο κοινοτικό δικαίωμα έχουμε αποκτήσει και να καταφεύγουμε μόνο σε καταλήψεις σχολείων, απεργίας πείνας, καταλήψεις εργοστασίων κλπ, και όχι σε θεμελιωμένα δικαιώματα και δικαστικά προηγούμενα του ευρωπαϊκού διαστηρίου.
    - Κάντε τον κ. Τσίπρα να μιλήσει. Κάντε αποχή, και ίσως αποκαλύψει ενδιαφέρονται στοιχεία για τις απόψεις του ως προς τα κεκτημένα κοινωνικά δικαιώματα της ευρωπαϊκής ένωσης. Αλλοιώς θα βλέπουν το πρόσωπό του και θα λένε “Να ένας άξιος πολιτικός!” Δεν εξετάζουμε τίποτα άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση