GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Χριστόδουλος, σκάνδαλα και Ζωνιανά...

. Της Γεωργίας Ασημακοπούλου http://greekmme.blogspot.com/ . ΛΙΓΕΣ ώρες προτού κοιμηθεί ο Μακαριώτατος, αναφερόμενος σε συνάδελφο για τη δι...

.
Της Γεωργίας Ασημακοπούλου
.
ΛΙΓΕΣ ώρες προτού κοιμηθεί ο Μακαριώτατος, αναφερόμενος σε συνάδελφο για τη διαδοχή στην Ιεραρχία ο Μητροπολίτης Σπάρτης κ. Ευστάθιος είχε τονίσει ότι "είναι αμαρτία τώρα να μιλάμε για την επόμενη ημέρα όταν ο Μακαριώτατος είναι στο κρεβάτι του πόνου...".
Σήμερα θεωρείται ο επικρατέστερος για τη διαδοχή αφού μιλώντας σο τοπικό Τύπο δεν είχε αποκλείσει ποτέ αυτό το ενδεχόμενο. Μάλιστα έγινε μια παρεξήγηση όταν ο Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος δεν κάλεσε τον Σπάρτης στην εορτή Υπαπαντής στι 2/2 στη Καλαμάτα. Όμως ο Σπάρτης έχει προσκληθεί επίσημα από το πνευματικό του παιδί τον νέο Τριφυλίας- Ολυμπίας κ. Χρυσόστομο στις 10 Φεβρουαρίου στα Φιλιατρά για τον Πολιούχο Άγιο Χαράλαμπο. Ίδωμεν!
Το βιντεάκι με τις περιπτύξεις Ζαχόπουλου ανέβηκε ολοκληρο από το διαδίκτυο και τώρα οι διωκτικές αρχές αναζητούν τον δράστη που το ανέβασε που φυσικά εικάζεται ότι είναι δημοσιογράφος. Καλά εφόσον ανέβει στο Youtube θα κάνουν διάβημα στις Η.Π.Α. να το κατεβάσουν; Πάντως αρκετά μας κούρασε αυτή η υπόθεση και να δούμε πότε θα έχουμε τις πρώτες διιώξεις! Αλλά και την Ε.Ε. που καραδοκεί για κονδύλια που διέθεσε στο υπουργείο Πολιτισμού. Μερικοί λένε ότι αυτά τα γνώριζαν οι Κουκοδήμος και Ορφανός, αλλά ποιος έχει το θάρρος να πει την αλήθεια;
Επιτέλους διώξεις και για τα Ζωνιανά. Τυχαία χθες βράδυ ξανάδα τη ταινία΄'Σειρήνες από το Αιγαίο' και ήταν προφτικό γαμώτο μου. Αφού ο Περάκης αναφέρει μέσα ανοικτά την ανάμιξη των Αμερικανών, το ρόλο της CIA, αλλά το καλύτερο το είπε για την εξωτερική πολιτική και τους Τούρκους που αδυνατούν να αράξουν τις..ναυαρχίδες τους! Καλά το κουφο ήταν ο ηθοποιός που κάνει το Κρητικό και σε ερώτηση απαντά "Εμείς εκεί στα Ζωνιανά έχουμε από όλα και όλπ,α και ούζι και μπαζούκας και καλό χόρτο...". Λέτε μετά από τόσα χρόνια να είδαν την ταινία και να ξύπνησαν οι αρμόδιοι φορείς; Εδώ το ήξερε όλη η χώρα ακόμα και μέσα απο τις ταινίες!

18 σχόλια

  1. ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΚΑΓΙΑ, ΤΙ ΘΕΑ ΣΤΟ "ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ"!

    ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟ GRSex .com KAI KATΣΕ ΚΑΛΑ ΔΗΛΑΔΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παιδιά εγώ νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε αρχιεπίσκοπο τον Γιάννη Πρετεντέρη.

    Τι λέτε? θα ανταπεξέλθει?


    p.s. Ευχαριστώ το θεό που το internet ανακαλύφθηκε από αμερικάνους ακαδημαικούς και όχι έλληνες δημοσιογράφους. Θα είμασταν όλοι φυλακή τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια παρατήρηση: Μπορείτε να γράφετε οποιοδήποτε σχόλιο θέλετε, δεν είναι όμως κόσμιο να βρίζετε έναν ζωντανό, έναν ετοιμοθάνατο ή έναν ήδη πεθαμένο! Αυτό σε επίπεδο ηθικής και καλών τρόπων.

    Σε επίπεδο τεχνικής τώρα: Κανείς (σχεδόν) και για κανένα λόγο δεν μπορεί να βρει ποιος σχολιάζει, εφόσον δεν δώσετε εσείς το όνομά σας ή κάποιο άλλο στοιχείο σας. Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να εντοπιστείτε, από τα logfiles του server, αλλά αυτός βρίσκεται στην Αριζόνα/ΗΠΑ, δηλαδή ουσιαστικά δεν υπάρχει.

    Μοναδικός τρόπος να βρεθεί η διεύθυνσή σας από τα logfiles είναι να ζητηθεί στο Google από το FBI ή τη CIA. Θα έλεγα, αν καταφέρετε να ασχοληθούν μαζί σας αυτά τα κέντρα, χαλάλι σας... αλλά δεν πρόκειται.

    Γι' αυτό: Γράφετε ό,τι θέλετε, μόνο μην βρίζετε, ούτε ζωντανούς, ούτε πεθαμένους, δεν δείχνει πολιτισμό. Και φυσικά μην σας φοβίζουν οι απειλές των θεόπληκτων. Να κάνετε ή να μην κάνετε κάτι επειδή το πιστεύετε και όχι επειδή φοβάστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι όμως, εγώ είδα μια μέρα τον Γιάννη Πρετεντέρη να διαβάζει 22 petabyte logs (κάτι σαν τον rainman)

    Στο τέλος κουράστηκε και...

    Πέταξε ένα μπουκάλι στο κεφάλι του lary page και του sergei brin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έκτακτη είδηση:

    Ο Γιωργάκης θα διαγράψει σήμερα βράδυ τον Μπέννυ, γιατί τον θεωρεί υπεύθυνο για τον θάνατο του Χριστόδουλου. Περίμενε να του δώσει αφορμή ο χοντρός, αλλά αυτός λούφαρε, μέχρι που ήρθε θείο δώρο ο θάνατος του Χριστ. οπότε το πήρε απόφαση ο Γιωργάκης. Οι γριούλες που μαζεύονται για λαϊκό προσκύνημα, αν ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ, θα πεισθούν αμέσως ότι για όλα φταίει ο χοντρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σήμερα, στις 12:00 το μεσημέρι ομάδα 500 περίπου Αλβανών κατέλαβε στην κυριολεξία την Πλατεία Ομονοίας για να διαδηλώσει υπέρ της ανεξαρτητοποιήσεως του Κοσσυφοπεδίου. Στην εκδήλωση αυτή, η οποία κάθε άλλο παρά αυθόρμητη έμοιαζε υπήρχε συναυλία αλβανικού συγκροτήματος, καθώς και ομάδα ατόμων που κρατούσαν πινακίδες, όπου ανεγράφοντο συνθήματα στα αλβανικά, όπως: «Το Κόσοβο είναι Ευρώπη», «Μετανάστες, στηρίξτε την ανεξαρτητοποίηση του Κοσόβου», «Έλληνες, δεχθείτε την ανεξαρτησία του Κοσόβου!», «Ανεξαρτησία για το Κόσοβο – Ειρήνη στα Βαλκάνια», «Ανεξαρτησία για το Κόσοβο – Σταθερότητα για τα Βαλκάνια».
    Παράλληλα, παρευρίσκοντο δύο τηλεοπτικοί σταθμοί, το BBC και το αλβανικό TVSH, οι οποίοι κάλυψαν όλη την εκδήλωση και πήραν συνέντευξη από τον διοργανωτή της. Η παρουσία της αστυνομίας ήταν ανύπαρκτη, ενώ παριστάμενος αστυφύλακας όταν ερωτήθη, δεν γνώριζε να μας πει τίποτε άλλο πέραν του ότι επρόκειτο για Κοσοβάρους.
    Ερωτάται ως εκ τούτου ο Υφυπουργός Δημοσίας Τάξεως, κ. Χηνοφώτης: Εφόσον επρόκειται για οργανωμένη εκδήλωση, είχε ζητηθεί η άδεια των αρχών για την πραγματοποίηση αυτής της συγκεντρώσεως στην καρδιά της Αθήνας;
    Αν δεν υπήρχε άδεια, γιατί δεν παρενέβη η Αστυνομία για να διακόψει μία συνάθροιση αλλοδαπών, μιας και βάσει του συντάγματος η ελευθερία του συναθροίζεσθαι είναι δικαίωμα μόνον των Ελλήνων πολιτών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαθαίνω ότι κάποιοι προτείναν νέος αρχιεπίσκοπος να χριστεί ο Ρουσόπουλος. Από αρχιερέας της διάπλοκης αξίζει να γίνει και κανονικός αρχιερέας, αφού άλλωστε και μικρός διετέλεσε και παπαδάκι. Η Μάρα μαθαίνω ότι δεν έχει αντίρρηση με την εξέλιξη φτάνει να την κάνουν υπεύθυνη γραφείου Τύπου αρχιεπισκοπής. Άλλοι υποψήφιοι: Γιώργος Παπαδικής, Γιώργος Αυτιάς, Τέρενς Κουίκ.

    Ρόμελ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητοί φίλοι
    Ο Θεός να αναπαύσει τον Παρασκευαίδη .

    Είδα στην τηλεόραση έναν παχύ Διάκο να κλαίει και σπάραξε η καρδιά μου .
    Πως το νεαρό αυτό τέκνον θα μπορέσει να ξαναπάει στο Four Seasons Hotel στο Μιλάνο;
    Πως ;
    Πως θα μπορέσει να ξαναπάει ο παχύς Διάκος ‘’ιερή κρουαζιέρα’’ με πλοία του πιστού εφοπλιστού Λουιζίδη και να πληρώσει τα ναύλα ο μαλάκας ‘Ελληνας φορολογούμενος;
    Όσο τα σκέπτομαι όλα αυτά , κλαίω και εγώ πιό πολύ από την νηπιαγωγό – χειρουργό .

    Παλικάρι από τα Σφακιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 5:04
    Tha sou valei piperi sto stoma o pistos AFTIAS pou tetoia mera les tetoia kaka logia ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΡΟΜΕΛ,
    Ενημερωμένο σε βρίσκω.
    Μήπως έμαθες τα νέα για τον
    Ομιλο του Βενιζέλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ποια διυθυνση είναι όλο το Video???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι..

    Διμαρτύρομαι εντονότατα γιατί η Τσέκου μου πήρε το copyrit της πιπας

    : πολυ γλυψιμο και τα δυο χερια λιγο δαγκωμα πολυ ωρα παιχνιδι με το κεφαλι γλυψιμο τα αρχιδια γλυψιμο κατω απο τα αρχιδια λεγεται αλλιως και βαλτον ολο μεσα

    καθώς και της δεύτερης τεχνικής
    θανατος της πουτσας

    : τα παντα τρελο γλυψιμο ρουφηγμα δαγκωμα κατακοκκινο κεφαλι χτυπημα στα χειλη και ο θανατος ερχεται απο τα βαθεια, πολυ σκληρος να για να λιωσει

    πάντα με εκτίμηση
    babis

    ==================================

    Αγαπητοί φίλοι,

    ασχολούμαι αρκετό καιρό με την επαγγελματική πίπα.
    Πραγματικά δεν έχω δεί πιο ερασιτεχνική πίπα.
    Πρόκειται για μία πίπα που δημοσίευσε το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και την οποία τραβάει κάποιος με κινητό κουνώντας το έτσι ώστε να φαίνεται οτι η κύρια κουνάει το κεφάλι της. Επίσης ο πούτσος του Ζαχόπουλου κουνιέται πολύ περίεργα. Σαν να μην έχει αρχίδια.
    Είμαι σε θέση να πω οτι η πίπα είναι ερασιτεχνική.

    Εδώ είναι ο καλός επαγγελματίας

    πάντα με εκτίμηση
    babis

    ==================================

    Αγαπητοί μου φίλοι

    Ειμαι το άθλιο τραβεστρόνι που μόνιμα σας πρήζω τα αρχίδια οταν γράφω εδώ την σκέψη μου ,συνεχίζω να αποκαλύπτω την βλακεία μου και την ηλιθιότητα μου.
    Γράφω μόνιμα βλακείες και ηλίθια κείμενα και έχω αποκλειστικό σκοπό: Tην στήριξη του βλάκα ΓΑΠ .Μέχρι και ειδικό site έχω φταξει. Αλήθεια δεν έχω άλλη δουλεία?
    Ποιον ενοχλεί λοιπόν η αγνή και σταθερή στήριξη μου στον βλάκα ΓΑΠ και ποιόν πειράζει που είμαι ομοφυλόφιλος.
    Εδω μέσα είναι και χώρος εκτονωσης.
    Μπορει ναχω και προβλημα να βρώ σύντροφο.
    Πρέπει να δείξω στον αφεντικό μου ότι εργάζομαι.
    Τι να κάνουμε ε έτσι είναι η ζωή για μας τις αδερφές.

    babis

    ===================================

    Αχχχχ....Αγριεύτηκα και από την ένταση ερεθίστηκαν οι ρώγες μου. Σάλιωσα ένα δάχτυλο και το έμπηξα στον κώλο μου...Αλλά τι να κάνει ένα δάχτυλο?? Δοκίμασα και 2 και 3, αλλά ευχαρίστηση δεν βρίσκω, αποκλείεται να χύσω έτσι. Πάλι για παρτούζα με κόβω, λέτε να δοκιμάσω ΓΑΠ και Μπένυ μαζί?? Ο ένας ψηλός και γυμνασμένος, θα μου φορμάρει τον ψωλάρα του στην κωλοτρυπίδα μου, ενώ ή χοντρή πούτσα του Μπένυ θα πιέζει τις αμυγδάλες μου...Μπορώ και πιο βαθιά, βέβαια, δεν είναι θέμα αυτό.

    Με εκτίμηση

    babis

    ===================================
    Είμαι ο Babis!
    του τσιμπουκιού και του παλουκιού
    τον πούτσο δε χορταίνω
    πλακώστε με στα καυλιά
    και από την καύλα τρέμω

    Είμαι τραβέλι βρωμερό
    με ξυρισμένο κώλο
    σύντροφοι λυπηθείτε με
    ψοφήστε με στον ψώλο

    Τον πούτσο του Καραμανλή
    εγώ τον αγαπώ
    και βασιλιά τον λέω
    και γάμησέ μου το κωλί
    από την καύλα κλαίω!

    ==================================

    ΕΥΡΥΠΡΩΚΤΕ babis της καφρίλας
    ΞΙΦΟΜΑΧΕ της κωλοτρυπίδας
    ΤΖΩΝ της πίπας
    Παρακαλώ τις λοιπές φασιστικές και ακροδεξιές δυνάμεις, να με πηδήξουν κι ας είμαι σάψαλο του κέρατα.

    Συνολική πρό(σ)κληση προς τα προηγούμενα ,κοράκια, χουντικούς πουτσαράδες ,σοσιαλιστικές αδελφές από ένα άρρωστο και ανεγκέφαλο καθηκι του κερατα μολυσμένο από την άνοια της γεροντικής ηλικίας που βρίσκεται.

    Πλέον δεν αξίζω της προσοχής σας? Ανιατος η κατασταση .Δεν σας δίνω πλέον καμία απόλαυση πέρα από ένα σκατό, που κολλάει στο επάνω μέρος της καπότας όταν τη βγάζετε από την κωλάρα μου. Είμαι απόβλητο της ζωής! Περιτρίμμα της κοινωνίας που ζω μέσα στο βοθρολυμα της Χαριλάου Τρικούπη όπου και σιτίζομαι με αράπικες ψωλές. Δεν μπορώ να αρθρώσω πολιτικό λόγο παρά μόνον άναρθρες επαναλαμβανόμενες παπαρες και κραυγές κρα-κρα, κυρίως όταν χύνετε με μανία τον πάτο μου. Παρακαλώ λοιπόν κάθε σκεπτόμενο έντιμο και τίμιο αγωνιστή (ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί εδώ μέσα να με λυπηθούν και να με χορτάσουν πούτσο...Μου αρκεί το γεγονός πλέον ότι έχει αποκαλυφτεί ο ρόλος των. Τώρα μπορείτε να έρθετε να με πάρετε παρτούζα 1000 άτομα και να με χύσετε όλοι στη μάπα, σαν ιαπωνικό bukkake. Ελάτε ψωλαράδες μου

    Πάντα με εκτίμηση,

    babis

    ===================================


    Αγαπητοί φίλοι...

    Χθές τρέχω στο γιατρό:

    - "Γιατρέ μου, σφήνωσε ο δονητής μέσα και δεν βγαίνει με τίποτα", του λέω πανικόβλητος.

    - "Για να δούμε λοιπόν", λέει ο γιατρός.

    Αφού με εξετάζει μου λέει:

    - "Έχω και καλά και κακά νέα. Ποιά θες να σου πω πρώτα;"

    - "Αρχισε από τα κακά", του λέω με φοβερή αγωνία.

    - "Τα άσχημα νέα είναι, ότι ο δονητής δεν βγαίνει με τίποτα", λέει ο γιατρός.

    - Και τα καλά νέα γιατρέ μου ποιά είναι;

    και ακούστε τι μου λέει ο άτιμος

    - Σου έβαλα καινούργιες μπαταρίες...


    Πάντα με εκτίμηση
    Babis


    ===================================
    Αγαπητοί φίλοι...

    Χτες γνώρισα ένα άνδρα σοβαρό, ευκατάστατο, εμφανίσιμο και Βενιζελικό, με χιούμορ, επαγγελματικά αποκατεστημένο κατάλληλο για μόνιμη σχέση ο τύπος που ψάχνω μετά τόσα λούκια και παλούκια που έχω περάσει. Το μόνο προβληματάκι είναι ότι είναι λίγο άγριος στο κρεβάτι. Δηλαδή όχι απλά λίγο άγριος (το οποίο θα ήταν και θεμιτό αλλά και επιθυμητό) αλλά πάρα πολύ άγριος, με χέρι πολύ βαρύ. Και είναι δύσκολο να πας στο πρώτο βοηθειών με τη see-through νυχτικιά σχισμένη με σχισμένο το καλσόν και με αναμαλλιασμένη περούκα και να πεις με σάπισε στο ξύλο ο άνδρας της ζωής μου την ώρα που κάναμε σεξ γιατί του αρέσει το ξύλο, αλλά μιλάμε για πολύ ξύλο.
    Οπότε βλέπω να διακόπτεται και αυτή η σχέση και είναι κρίμα γιατί έχουμε το ίδιο γούστο στη μουσική και στη λογοτεχνία, απλά μετά το σεξ εκείνος καπνίζει και εσύ μαζεύεις τα δόντια σου και τη μύτη σου από το πάτωμα. Και είναι ένας κούκλος-ίσως πρέπει να το ξανασκεφτώ.

    Πάντα με εκτίμηση
    Babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είδα τον Γιάννη Πρετεντέρη σήμερα να σκαλίζει ταρχίδια του έξω από την μητρόπολη και μετά να ξύνει τον κώλο του, μετά να καθαρίζει την μύτη του και στο τέλος να τρώει τα νύχια του.

    Είναι καλό σημάδι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντως, χαρά σήμερα ο Πρετεντέρης στο mega με την Τρέμη όταν σχολίαζε ότι ο Χριστόδουλος είχε "αντιφάσεις" και με τι χαρά ήταν καταφατικοί και οι δύο όταν ο μητροπολίτης Ζακύνθου έσταζε άιμα και σάρκα από τα χείλη τους κατά του Χριστόδουλου...

    Καλά ρε Λεβέντες...

    Δεν έχετε την στοιχειώδη παιδεία ότι ο νεκρός χρήζει τιμής?

    Οι Ναζι έκανα ταφή και ενος λεπτού σιγή σε μάχη με τους έλληνες..

    Από τι υλικό είστε φτιαγμένοι εσείς οι Κωλωνακιώτες?

    Ντροπή κ. Πρετεντέρη
    Περιμένετε 2-3 ημέρες και μετά σχολιάστε τον νεκρό.

    Πάνω στο μνήμα του?

    Έλεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. η Τρέμη ειδικά είναι πολύ ηθικό άτομο.

    αφού "δεν" είδε το dvd τώρα καυτηριάζει τον χριστόδουλο μετά θάνατον..

    δεν βαριέσαι φίλε 10:17

    εδώ πληρώνονται όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αι μαρη που επιτελους διωκουν τους ζωνιανους .αυτοι πταισματα εχουν κανει μπροστα σ αυτα που γινονται εν αθηναις .υποκλοπες υποπτες αυτοκτονιες δολοφονιες κλεψιμο κρατικου χρηματος.αι μωρη πορδη που ανακουφιστηκες με τις διωξεις των ζωνιανων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατηγορία: Γριές

    “Γριές για πήδημα”: Χρειάζεται αρκετή φαντασία για να σκεφθεί κανείς αυτή τη χρήση. Άξιος αναγνώστης!

    “Γαμήσι με χοντρές γριές”: Ως μέθοδος βασανιστηρίων; Πετυχημένο. Θα τα ξεράσω όλα(έτσι κ αλλιώς θα γίνει)

    “Γριές ψάχνουν”: Περίμενε το επόμενο

    “Γριές πουτάνες ψάχνουν”: Είπα και εγώ

    “Καύλες γριές”: Και τα μυαλά στα κάγελα

    “Γριές σε σεξ”: Βλέπεις; Δεν έχω μόνο ανώμαλους που θέλουν να πηδάνε γριές έχω και γριοματάκηδες!! Γαμώ τα blogs!

    “Ώριμα μουνιά”: Το ‘γραψες με κώδικα και νόμιζες ότι θα με ξεγελάσεις; Ανώμαλε γριομπήχτη.

    Κατηγορία: Μαθήτριες

    “Γαμήσι με μαθήτριες”: Από post σε post το αίτημα διαχρονικό. Ντροπή και αίσχος!

    “Μικρές λεσβίες”: Μικρές, μεγάλες. Κάμερα και λάσπη να υπάρχει και τα άλλα τα βρίσκουμε φίλε μου.

    “Μαθήτρια πίπα”: Μου θύμισες την Ελενίτσα και με συγκίνησες αλήτη.

    “Πίπα από μαθήτρια”: Προσθέτεις ένα “από”, αντιστρέφεις και φτιάχνεις ένα ποίημα. Καλλιτέχνης!

    Κατηγορία: Διάφορα

    “Σώματα παλαιστών φωτό”: Οι γκέι αναζητήσεις είναι πάντα ευπρόσδεκτες

    “Βασιλικοί οίκοι”: Διόρθωση. Οι γκέι και οι βασιλικές αναζητήσεις

    “Βόρειος Κώλος”: Και βγήκα εγώ; Τι μαλακίες έχω γράψει σ’ αυτή τη ζωή;

    “Έλενα Ράπτη γυμνή φωτό”: Δεν σε πιστεύω. Στείλε μου αποδείξεις(όσο πιο γρήγορα μπορείς)

    “Του παίρνει πίπα”: Ζηλεύεις;

    “Κάνω πίπα στον φίλο μου”: Μπράβο κοριτσάρα μου!(που έλεγε και ένας γυμναστής κάποτε)

    “Ψάχνω γκόμενες για πίπες”: Και εγώ για πετρέλαιο στον κήπο μου. Λες να βρω;

    “Πουτάνες στην Πάτρα”: Φίλε αναγνώστη πουτάνες να’ ναι και όπου να ‘ναι. Δεν θα τα χαλάσουμε στη Γεωγραφία

    “Κάνε τη γυναίκα σου πουτάνα”: Υποψήφιος νταβατζής σερφάρει

    “Πως να πλησιάσω μια γκόμενα”: Άμα το ψάχνεις στο internet, τρέχα στο Άγιον Όρος καλύτερα

    Κατηγορία: Ανωμαλία δίχως όρια

    “Έλλη Στάη Στρινγκ”: -

    “Έλλη Στάη καύλα”: -

    “Έλλη Στάη γαμήσι”: -

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση