GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Το χειρόγραφο της Αμαλίας...

Η Παγκόσμια Ημέρα Παρηγορητικής Φροντίδας ... ... «Κανείς δεν πήρε στα σοβαρά τον πόνο μου», «Φρικτός πόνος, δεν μπορούσα να κουνηθώ», «Η κα...

Η Παγκόσμια Ημέρα Παρηγορητικής Φροντίδας
... ...
«Κανείς δεν πήρε στα σοβαρά τον πόνο μου», «Φρικτός πόνος, δεν μπορούσα να κουνηθώ», «Η κατάστασή μου τραγική. Έκοψα τη δουλειά».
Αυτά έγραφε μεταξύ άλλων η Αμαλία Καλυβίνου στο χειρόγραφο ημερολόγιο της, πριν την επίσκεψή της σε ιατρείο πόνου και παρηγορητικής φροντίδας. Αντιθέτως, μετά την πρώτη της επίσκεψη σε αυτό: «Πρώτη φορά που δεν αμφισβητήθηκε ο πόνος μου. Πρώτη φορά που ένοιωσα ότι ο γιατρός απέναντί μου καταλάβαινε τι του έλεγα. Πρώτη φορά που γιατροί με προέτρεπαν και με στήριζαν να κάνω πράγματα».
Το χειρόγραφο αυτό, το οποίο της εμπιστεύτηκε πριν χρόνια η Αμαλία, παρέδωσε σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, η πρόεδρος της ΠΑΡΗ.ΣΥ.Α. Αθηνά Βαδαλούκα στην οικογένεια της Αμαλίας. Στη μνήμη της άλλωστε αφιερώνει φέτος η ΠΑΡΗ.ΣΥ.Α. την Παγκόσμια Ημέρα Παρηγορητικής Φροντίδας, τιμώντας με τη συμβολική αυτή ενέργεια τον Έλληνα ασθενή, για την αξιοπρέπεια και ανακούφιση του οποίου αγωνίζεται.
Συνέχεια εδώ.

1 σχόλιο

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΚΑΝΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ Κ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ.clubs.pathfinder.gr/cancer

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση